peda³y spd

Data: 2009-08-14 22:23:08
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
peda³y spd
Dnia 14.08.2009 21:20 u¿ytkownik Ramiel napisa³ :
witam serdecznie
jestem nowym u¿ytkownikiem butów spd i peda³ów spd. na buty za³o¿y³em prawid³owo zaciski, ale mam problem z wpiêciem ich w peda³y - nie wiem co regulowaæ - na razie nie za³o¿y³em peda³ów na rower - chcia³em rêcznie je dopasowaæ i nie wchodz± w mechanizm. orientacja jest w porz±dku , próbowa³em ruszaæ ¶rubk± na imbus i ¶rub± z boku ale nie ma efektu .
czy najpierw trzeba wkrêciæ peda³y spd do roweru i dopiero próbowaæ ? czy mo¿na z rêki jak dot±d próbowa³em ?

Wkrêæ peda³y w korby. Zabawa rêkami na sucho nie ma ¿adnego sensu, bo nie te si³y w nich drzemi± co w nogach.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

peda³y spd