pedofile kryją pedofilów

Data: 2018-10-11 15:03:23
Autor: japanizer
pedofile kryją pedofilów
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/adrian-dzienisiewicz-odchodzi-z-pis-po-skandalu/y044qbd

  Polityk Prawa i Sprawiedliwości z Będzina proponował 15-latce "wsparcie" i   karierę za "miłe chwile". Oburzający zapis jego rozmów z nieletnią wyciekł do   internetu.

  - Robię rozeznanie rynku wśród modelek. Chciałabyś żebym coś poszukał dla     ciebie?
  - No, nie wiem
  - Za miłe chwile mogę się bardziej postarać, nikt nie musi wiedzieć o spotkaniu,     prawda? Odpisz szczerze
  - Za miłe chwile, to znaczy?
  - Lubisz się całować? Masz kamerkę?

Może nakręcą drugą część filmu Kler? "Kler 2: PiS"?

Data: 2018-10-11 15:45:02
Autor: Zenek Kapelinder
pedofile kryją pedofilów
Na calym swiecie jest pewien odsetek ludzi z odchylenimi od obowiazujacych norm. W zaleznosci od regionu normy spoleczne sa rozne. Inne beda w krajach arabskich, u murzynow w afryce a inne sa w euroie w tym w Polsce. Roznica jest w tym ze statystycznie ilosc z odchyleniami jest wszedzie podobna. Sa odchylency od normy i wsrod politykow. Roznica pomiedzy bogatymi a biednymi odchylencami jest tak ze biedny bedzie walil konia ogladajac fotki. Bogaty ma srodki na realizacje odchylenia od przyjetej normy. Tematu nie ruszaja poltycy z przeciwnych opcji toczacy teraz walke na smierc i zycie. Nie znaczy to ze wsrod nich nie ma odchylencow. Sa w podobnej ilosci po obydwu stronach ale zadna ze stron nie sie nie wychyli bo jedoczesnie sama by sie podlozyla.

Data: 2018-10-11 16:00:17
Autor: japanizer
pedofile kryją pedofilów
On Friday, October 12, 2018 at 12:45:03 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Czyli zachowałeś się jak w temacie, przewidywalne.
Jak polityk PiS z księdzem ci wnuczkę wyruchają, to jeszcze będziesz się ślinić i czerwienić jak Michalkiewicz oraz ich bronić.

Data: 2018-10-11 17:40:54
Autor: Zenek Kapelinder
pedofile kryją pedofilów
Nie jestes zdolny oceniac mojego zachowania. W przeciwienstwie do ciebie nie stawiam znaku rownosci pomiedzy pedofil i ksiadz. Moge jedynie przypuszczac ze wsrod ksiezy moze byc ich wiecej niz w wsrod takiej samej ilosci ludzi w blokowisku. To ze jest tam proporcjonalnie wiecej homoseksualistow to oczywiste. Tak jestesmy skonstruowani przez nature ze bedziemy szukali miejsc gdzie najlatwiej znalezc partnera, partnerke do seksu. Ilosc pedofili w spoleczenstwach zalezy od przyjetych norm spolecznych i moralnych. Tam gdzie bariera jest zeby grubosc nogi partnera byla wieksza od grubosci kutasa pedofili nie ma. Ale jak by gdzies ustalili bariere na poziomie czterdziestu lat to pedofilami byli by wszyscy. Pedofili znajdziesz wszedzie tam gdzie sa dzieci. Bo szukaja miejsc gdzie najlatwiej o partnera. Gerontofili bedzie najwiecej w domach starcow. Dewiacje czy tez zboczenia sa niezalezne od ludzi, to rodzaj wady genetycznej. Nie da sie tego leczyc a takich ludzi nie mozna, jesli nie stanowia zagrozenia, izolowac. Poza jedna wada genetyczna oni sa tacy sami jak inni. W przypadku pedofilii powinni dzialac psycholodzy. Zeby im wytlumaczyli ze lepiej dla nich i dla wszystkich bedzie jak zwala konia zamiast obmacywac dzieci. Nie da sie zapanowac nad instynktem zachowania gatunku i zwiazanym z tym seksem. Inaczej zycie na ziemi by zniknelo. A to ze matka natura czasami sie pomyli to inna sprawa.

Data: 2018-10-12 12:35:21
Autor: Pisiorowy Escobar
pedofile kryją pedofilów
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Jak polityk PiS z księdzem ci wnuczkę wyruchają, to jeszcze będziesz się ślinić i czerwienić jak Michalkiewicz oraz ich bronić.

zenek napisze że wnuczka to prostytutka i ma za swoje
po to łyka narrację

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 00:51:38
Autor: u2
pedofile kryją pedofilów
Bogaty ma srodki na realizacje odchylenia od przyjetej normy.

chodzi o sex party pełomafii w Karpaczu ?:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-11 17:52:48
Autor: Zenek Kapelinder
pedofile kryją pedofilów
Chwilowo nie wiemy czy w Karpaczu chlopaki sobie cos wtykali albo dawali dzieciakom loda do zrobienia czy przyszly do nich platne panienki lekkich obyczajow. Jak byly to panienki to nic do nich nie mam. Niech im zony wpierdol spuszcza. Pojscie facetow na dupy dla mnie nie bedzie czyms tak strasznym ze nie moglbym na nich w wyborach glosowac. Ale jak poszli za panstwowe pieniadze to maja u mnie minusa jak pas startowy.

Data: 2018-10-12 07:38:09
Autor: Pajdak
pedofile kryją pedofilów
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bbfd3fb$0$491$65785112news.neostrada.pl...
Bogaty ma srodki na realizacje odchylenia od przyjetej normy.

chodzi o sex party pełomafii w Karpaczu ?:))))))))))))

Nie, chodzi o Piętę z PiS! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 08:46:58
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
pedofile kryją pedofilów
W dniu piątek, 12 października 2018 00:51:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Bogaty ma srodki na realizacje odchylenia od przyjetej normy.

chodzi o sex party pełomafii w Karpaczu ?:))))))))))))

Czekolinda była lepsza.

Co z tym dilerem co go pisiorstwo dorwało, jest jaka szansa że co wypłynie?

Data: 2018-10-12 20:08:41
Autor: Pisiorowy Escobar
pedofile kryją pedofilów
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com napisał(-a):

Czekolinda była lepsza.

Co z tym dilerem co go pisiorstwo dorwało, jest jaka szansa że co wypłynie?

widzę że połykacze ryżu uwierzyli w jakąś sex party :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 12:34:45
Autor: Pisiorowy Escobar
pedofile kryją pedofilów
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Na calym swiecie jest pewien odsetek ludzi z odchylenimi od obowiazujacych norm.

ale dlaczego w pisuarze jest największy odsetek bijących żony?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 07:37:35
Autor: Pajdak
pedofile kryją pedofilów
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:a8ff8ab3-6807-4131-a3f2-f74f7e19659dgooglegroups.com...
[...]

TO PROWOKACJA ZNANYCH SIŁ!

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 12:35:45
Autor: Pisiorowy Escobar
pedofile kryją pedofilów
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

[...]

a 15-latka na pewno była z WSI albo PO

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 20:17:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
pedofile kryją pedofilów
W dniu piątek, 12 października 2018 00:03:25 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Akurat 15 lat to jest wiek prawnie rębny, więc trudno nazwać pedofilią.
Tym nie mniej postępowanie jest podłe - wykorzystywanie seksualne w zamian za
obiecywanie gruszek na wierzbie i za wykorzystywanie pozycji zależności.
Za to można beknąć ZTCW nawet z osobą powyżej 18 lat a co dopiero poniżej,
gdzie jest dodatkowo przypadek zaostrzony.

Data: 2018-10-12 23:11:02
Autor: jsen
pedofile kryją pedofilów
W dniu sobota, 13 października 2018 05:17:41 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Za to można beknąć ZTCW nawet z osobą powyżej 18 lat a co dopiero poniżej,
gdzie jest dodatkowo przypadek zaostrzony.

pewnie Jakubie, ze masz rację, jak prawie zawsze.
ale ten osobnik, z tego co wiem, został już z PIS-u usunięty, za swe podczyny.

pedofile kryją pedofilów