pedofile kryją pedofilów

Data: 2018-10-12 20:17:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
pedofile kryją pedofilów
W dniu piątek, 12 października 2018 00:03:25 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/adrian-dzienisiewicz-odchodzi-z-pis-po-skandalu/y044qbd

  Polityk Prawa i Sprawiedliwości z Będzina proponował 15-latce "wsparcie" i   karierę za "miłe chwile". Oburzający zapis jego rozmów z nieletnią wyciekł do   internetu.

  - Robię rozeznanie rynku wśród modelek. Chciałabyś żebym coś poszukał dla     ciebie?
  - No, nie wiem
  - Za miłe chwile mogę się bardziej postarać, nikt nie musi wiedzieć o spotkaniu,     prawda? Odpisz szczerze
  - Za miłe chwile, to znaczy?
  - Lubisz się całować? Masz kamerkę?

Może nakręcą drugą część filmu Kler? "Kler 2: PiS"?

Akurat 15 lat to jest wiek prawnie rębny, więc trudno nazwać pedofilią.
Tym nie mniej postępowanie jest podłe - wykorzystywanie seksualne w zamian za
obiecywanie gruszek na wierzbie i za wykorzystywanie pozycji zależności.
Za to można beknąć ZTCW nawet z osobą powyżej 18 lat a co dopiero poniżej,
gdzie jest dodatkowo przypadek zaostrzony.

Data: 2018-10-12 23:11:02
Autor: jsen
pedofile kryją pedofilów
W dniu sobota, 13 października 2018 05:17:41 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Za to można beknąć ZTCW nawet z osobą powyżej 18 lat a co dopiero poniżej,
gdzie jest dodatkowo przypadek zaostrzony.

pewnie Jakubie, ze masz rację, jak prawie zawsze.
ale ten osobnik, z tego co wiem, został już z PIS-u usunięty, za swe podczyny.

pedofile kryją pedofilów