pedofilia :)

Data: 2012-03-18 11:18:38
Autor: gierrro
pedofilia :)
Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:

Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa, podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

:)

Data: 2012-03-18 11:15:42
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 18.03.2012 11:18, gierrro pisze:
Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:

Czy gdybym udostêpnia³ _swoje_ _w³asne_ nagie zdjêcia z dzieciñstwa,
podlega³ bym pod ¶ciganie za rozpowszechnianie dzieciêcej pornografii?

Zasadniczo nagie zdjêcia w neutralnym kontek¶cie nie s± pornografi±.

Ale oczywi¶cie s± debile, którzy chcieliby za³o¿yæ spodnie Dawidowi d³uta Micha³a Anio³a...

Data: 2012-03-18 11:37:04
Autor: gierrro
pedofilia :)
W dniu 2012-03-18 11:15, Andrzej Lawa pisze:

Zasadniczo nagie zdjêcia w neutralnym kontek¶cie nie s± pornografi±.

A wyobra¿asz sobie co siê stanie jak np. postawisz www i umie¶cisz na nim wy³±cznie kilkana¶cie zdjêæ go³ych dzieci? Na dyskusjê w tym kierunku to szkoda w±tku.

Ale oczywi¶cie s± debile, którzy chcieliby za³o¿yæ spodnie Dawidowi
d³uta Micha³a Anio³a...

Ja siê nawet zgadzam, ale zasadniczo bardziej mnie interesuje to, ¿e to by³yby w³asne zdjêcia a osoba ju¿ pe³noletnia.

Data: 2012-03-18 12:07:19
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 18.03.2012 11:37, gierrro pisze:
[...]

Ponownie: zale¿y od kontekstu. No i zawsze znajdzie siê banda oszo³omów, która zawsze zrobi dym, jak np. ci debile z Saturna, co pewn± artystkê napastowali... S±d oczywi¶cie kaza³ im siê spadaæ na drzewo.

Data: 2012-03-19 13:53:16
Autor: homo erectus
pedofilia :)
Andrzej Lawa wrote:

Ale oczywi¶cie s± debile, którzy chcieliby za³o¿yæ spodnie Dawidowi
d³uta Micha³a Anio³a...

Michal Aniol czy nie, golizna jest golizna i tak powinna byc traktowana we wszystkich przypadkach. Cycek jest cyckiem. Nie ma znaczenia czy wykonany zostal dlutem Michala Aniola czy przez fotografa na party w palacu pana Hefnera, ciagle jest to tylko cycek, czy tez inna mniej lub bardziej intymna czesc ciala. Nie badzmy wiec stronniczy  i mierzmy wszystko jedna miarka.

Data: 2012-03-20 07:56:41
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 19.03.2012 20:53, homo erectus pisze:
Andrzej Lawa wrote:

[...]

Ale¿ proszê bardzo. Tylko co ty po zmierzeniu chcesz zrobiæ?

Data: 2012-03-23 10:11:35
Autor: gierrro
pedofilia :)
W dniu 2012-03-19 20:53, homo erectus pisze:

[...]

Ja po prostu my¶la³em, ¿e walka z dzieciêc± pornografi± s³u¿y ochronie tych w³a¶nie dzieci. W przypadku, który opisa³em, to by³aby ochrona przed samym sob±. Wiêc tu jakie¶ inne cele w takim razie s±.

Data: 2012-03-24 19:01:45
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 23.03.2012 10:11, gierrro pisze:
Ja po prostu my¶la³em, ¿e walka z dzieciêc± pornografi± s³u¿y ochronie
tych w³a¶nie dzieci. W przypadku, który opisa³em, to by³aby ochrona
przed samym sob±. Wiêc tu jakie¶ inne cele w takim razie s±.

Niepodsycanie ruchu pedofilskiego  to raz, a dwa ciê¿ko w zbiorze zdjêæ rozpoznaæ te oddane dobrowolnie przez pozuj±cego.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2012-03-18 11:28:46
Autor: gierrro
pedofilia :)
W dniu 2012-03-18 11:18, gierrro pisze:

podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

No mało gramatycznie mi się napisało, ale wiadomo o co kaman. I nie chodzi o to, czy zdjęcie gołego dziecka jest już pornografią - załóżmy, że jest.

Data: 2012-03-18 11:21:03
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 18.03.2012 11:28, gierrro pisze:
W dniu 2012-03-18 11:18, gierrro pisze:

podlega³ bym pod ¶ciganie za rozpowszechnianie dzieciêcej pornografii?

No ma³o gramatycznie mi siê napisa³o, ale wiadomo o co kaman. I nie
chodzi o to, czy zdjêcie go³ego dziecka jest ju¿ pornografi± - za³ó¿my,
¿e jest.

No to za³ó¿my, ¿e zdjêcie marchewki jest pornografi±...

Data: 2012-03-18 11:38:24
Autor: gierrro
pedofilia :)
W dniu 2012-03-18 11:21, Andrzej Lawa pisze:

No to za³ó¿my, ¿e zdjêcie marchewki jest pornografi±...

To postaw www i wrzuæ kilkana¶cie zdjêæ go³ych dzieci i postaw drugie ze zdjêciami obranych marchewek.

Za co siê wsadz±?

Data: 2012-03-18 14:19:57
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
[...]

Je¿eli w Szwajcarii, to za bestialstwo wobec warzyw. Tam bowiem obowi±zuje prawo daj±ce ro¶linom prawa do moralnego i etycznego ich traktowania.

Data: 2012-03-19 13:54:44
Autor: homo erectus
pedofilia :)
Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

Je¿eli w Szwajcarii, to za bestialstwo wobec warzyw. Tam bowiem
obowi±zuje prawo daj±ce ro¶linom prawa do moralnego i etycznego ich
traktowania.

Mowisz powaznie czy sobie jaja robisz?

Data: 2012-03-21 17:53:09
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 19.03.2012 20:54, homo erectus pisze:
[...]

Niestety powa¿nie. Tam gdzie wkracza galopuj±cy ateizm, tam siê tworzy takie absurdy prawne :(

Data: 2012-03-21 19:10:57
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 21.03.2012 17:53, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

[...]

Podejrzewam, ¿e sobie tylko zmy¶lasz. Co jest raczej normalne dla
wierz±cych w bajki.

Data: 2012-03-30 21:04:31
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 21.03.2012 19:10, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie wiem czy to bajki. Zapyta³em osobê, która o tym mówi³a i przes³a³a mi dwa linki:

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/015/065njdoe.asp?pg=1

http://www.ekah.admin.ch/fileadmin/ekah-dateien/dokumentation/publikationen/e-Broschure-Wurde-Pflanze-2008.pdf

Niestety po angielsku, a ja nie umiem, wiêc nie wiem czy to obowi±zuj±ce, czy tylko projekt.

Data: 2012-03-30 21:06:03
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 30.03.2012 21:04, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
Niestety po angielsku, a ja nie umiem, wiêc nie wiem czy to
obowi±zuj±ce, czy tylko projekt.

Chyba jednak obowi±zuje, bo  na ile rozumiem trochê angielskiego, to

A few years ago the Swiss added to their national constitution a provision requiring "account to be taken of the dignity of creation when handling animals, plants and other organisms."

to to zdanie oznacza, ¿e ju¿ wprowadzili do konstytucji zapis o godno¶ci ro¶lin.

Data: 2012-04-02 10:23:13
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 30.03.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

A few years ago the Swiss added to their national constitution a provision requiring "account to be taken of the dignity of creation when handling animals, plants and other organisms."

"Dignity of creation" sugeruje raczej strażników WC, niż wojujących
ateistów...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-02 19:43:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 12:23, Dominik & Co pisze:
Dnia 30.03.2012 PrzemysÅ‚aw Adam Åšmiejek<niechce@spamu.pl>  napisaÅ‚/a:

[...]

Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-02 20:31:50
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 19:43, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
"Dignity of creation" sugeruje raczej stra¿ników WC, ni¿ wojuj±cych
ateistów...

Co to s± stra¿nicy WC? Bo Google s³abo co¶ znajduj±.

Warto¶ci Chrze¶cijañskie.

Data: 2012-04-02 20:55:13
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 20:31, Andrzej Lawa pisze:
[...]

A to jakie¶ pseudochrze¶cijañskie ugrupowanie? Nie s³ysza³em o nim.

Data: 2012-04-02 21:00:20
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 20:55, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
[...]

Jeszcze siê nie obudzi³e¶ czy mo¿e ju¿ zasypiasz?

Data: 2012-04-02 21:27:10
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 21:00, Andrzej Lawa pisze:
[...]

No bo nie rozumiem. Mamy tu przyk³ad totalnie antychrze¶cijañskiego podej¶cia. Czego¶ totalnie w drug± stronê. Jaki¶ Niu Ejd¿ czy co¶ w ten deseñ. Przyk³ad tego, jak ludzie, którzy odrzucili Boga wype³niaj± sobie naturaln± potrzebê blisko¶ci Boga, z jak± zostali stworzeni.
Wszystko a¿ krzyczy antychrze¶cijañsko, a ty u¿ywasz jakiej¶ nazwy Warto¶ci Chrze¶cijañskie. Wiêc nie czajê o co chodzi.

Data: 2012-04-02 22:11:59
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 21:27, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

> No bo nie rozumiem.

Widaæ.

> Mamy tu przyk³ad totalnie antychrze¶cijañskiego
> podej¶cia. Czego¶ totalnie w drug± stronê.

Bzdura. To m.in. w³a¶nie chrze¶cijanie opowiadaj± historie o jakim¶ panu, co przylecia³, pstrykn±³ i wszystko stworzy³.

Czy mo¿e masz problem z jêzykiem angielskim i nie wiesz, ¿e "dignity of creation" to po polsku "godno¶æ stworzenia"?

> Jaki¶ Niu Ejd¿ czy co¶ w ten
> deseñ. Przyk³ad tego, jak ludzie, którzy odrzucili Boga wype³niaj±
> sobie naturaln± potrzebê blisko¶ci Boga, z jak± zostali stworzeni.
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ROTFL

> Wszystko a¿ krzyczy antychrze¶cijañsko, a ty u¿ywasz jakiej¶ nazwy
> Warto¶ci Chrze¶cijañskie. Wiêc nie czajê o co chodzi.

Nie ja u¿ywa³em - ja ci tylko t³umaczy³em, co "WC" oznacza.

Czytaj uwa¿niej.

Data: 2012-04-03 08:14:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 02.04.2012 22:11, Andrzej Lawa pisze:
 > Mamy tu przykÅ‚ad totalnie antychrzeÅ›cijaÅ„skiego
Bzdura. To m.in. właśnie chrześcijanie opowiadają historie o jakimś
panu, co przyleciał, pstryknął i wszystko stworzył.

To, że masz zerowe pojęcie o chrześcijaństwie, to już dawno wiadomo.

Czy może masz problem z językiem angielskim i nie wiesz, że "dignity of
creation" to po polsku "godność stworzenia"?

No i?

Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych wartości, człowiek potem w takie dziwne się rzeczy pakuje, jak godność stworzenia roślin.

Takie rozumowanie nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem. Może to coś z okolic filozofii buddyjskich, nie wiem, nie jestem biegły w tamtych religiach. Na pewno z Religiami Księgi to nie ma nic wspólnego i stoi z nimi w opozycji.

Więc proszę mi nie wmawiać, że te zapisy do konstytucji wprowadzili chrześcijanie, bo na pewno nie byli to chrześcijanie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 09:33:34
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 03.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

Czy może masz problem z językiem angielskim i nie wiesz, że "dignity of
creation" to po polsku "godność stworzenia"?

No i?

No i to, że ateista by takich słów nie użył, tylko kreacjonista.
Zapewne jahwochwalca, być może chrześcijanin- ale nie ateista.

Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych wartości, człowiek potem w takie dziwne się rzeczy pakuje, jak godność stworzenia roślin.

Skoro zwolennicy godności roślin odrzucają "prawdziwego boga" (a przy okazji: dlaczego Wisznu, Siwa, Zeus, Wotan, Aton, Światowid, Ozyrys, Mitra, Amaterasu, Posejdon, Morfeusz,Tor, Loki, Baal, Quetzalcoatl, Gekka, Bumba, Imhotep, Isztar, Brahma to bogowie nieprawdziwi, a akurat Jahwe tudzież pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?), to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

Więc proszę mi nie wmawiać, że te zapisy do konstytucji wprowadzili chrześcijanie, bo na pewno nie byli to chrześcijanie.

Na pewno byli to kreacjoniści, więc na 99,9% nie ateiści, jak insynuujesz.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-03 12:03:30
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 11:33, Dominik & Co pisze:

Skoro zwolennicy godno¶ci ro¶lin odrzucaj± "prawdziwego boga"
(a przy okazji: dlaczego Wisznu, Siwa, Zeus, Wotan, Aton, ¦wiatowid,
Ozyrys, Mitra, Amaterasu, Posejdon, Morfeusz,Tor, Loki, Baal,
Quetzalcoatl, Gekka, Bumba, Imhotep, Isztar, Brahma to bogowie nieprawdziwi,
a akurat Jahwe tudzie¿ pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?),
to kto wg nich _stworzy³_ te ro¶linki, co to maj± "godno¶æ stworzenia"?

Prawdziwy jest tylko Lataj±cy Potwór Spaghetti! ;->

Data: 2012-04-03 14:01:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 11:33, Dominik & Co pisze:
Dnia 03.04.2012 PrzemysÅ‚aw Adam Åšmiejek<niechce@spamu.pl>  napisaÅ‚/a:
[...]

No ateista z brakiem Boga. Albo inny niuejdzowiec. Na pewno nie Żyd ani chrześcijanin.

Skoro zwolennicy godności roślin odrzucają "prawdziwego boga"
(a przy okazji: dlaczego Wisznu, Siwa, Zeus, Wotan, Aton, Åšwiatowid,
Ozyrys, Mitra, Amaterasu, Posejdon, Morfeusz,Tor, Loki, Baal,
Quetzalcoatl, Gekka, Bumba, Imhotep, Isztar, Brahma to bogowie nieprawdziwi,
a akurat Jahwe tudzież pozostali, co jest ich trzech, ale jeden- prawdziwi?),

A dlaczego złoto to prawdziwe złoto, a tombak nie?

to kto wg nich _stworzył_ te roślinki, co to mają "godność stworzenia"?

Po pierwsze: Najprawdopodobniej manipulujesz moją słabą znajomością angielskiego
Po drugie: nie wiem, nie mnie pytaj. Ja tylko pokazałem, że tam gdzie się odrzuca Boga, ludzie idą w takie dziwne różne wariacje na temat.

Więc proszę mi nie wmawiać, że te zapisy do konstytucji wprowadzili
chrześcijanie, bo na pewno nie byli to chrześcijanie.
Na pewno byli to kreacjoniści, więc na 99,9% nie ateiści,
jak insynuujesz.

Akurat niekreacjonistyczni chrześcijanie też mówią o stworzeniu, tylko idą na kompromis twierdząc, że stworzenie opisane w Piśmie nie przebiegało dokładnie tak, że to tylko uproszczony obraz.

Poza tym, nie mówię, że ateiści. Mówię, że ludzie, którzy porzucili Boga i zagalopowali się w różne dziwne wypełniacze tego braku.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 12:39:41
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 03.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

No ateista z brakiem Boga. Albo inny niuejdzowiec. Na pewno nie Żyd ani chrześcijanin.

Pacz Pan, ateista z brakiem Boga. Jak widać są też ateiści z Bogiem.
Czego to się człowiek na niusach nie dowie...

Cieżko sobie wyobrazić kreacjonistę nie wierzącego w jakieś bóstwo.
"Stworzenie" (w odróżnieniu od np. "powstania") jest słowem
narzucającym świadomy byt "twórczy". Nazwanie rzeczonego bytu
"bogiem" jest w zasadzie zabawÄ… semantycznÄ….

[...]

Nauka (analiza chemiczna i takie tam).
No dlaczego Jahwe jest złotem? Inni też mają Święte Księgi,
Najświętszą Tradycję a przede wszystkim Najmojszą Rację...

Poza tym, nie mówię, że ateiści. Mówię, że ludzie, którzy porzucili Boga

"Tam gdzie wkracza galopujący ateizm" to nie Twoje słowa?

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-03 15:13:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:39, Dominik & Co pisze:
Dnia 03.04.2012 PrzemysÅ‚aw Adam Åšmiejek<niechce@spamu.pl>  napisaÅ‚/a:

No ateista z brakiem Boga. Albo inny niuejdzowiec. Na pewno nie Żyd ani
chrześcijanin.

Pacz Pan, ateista z brakiem Boga.

Nom. Skup się chwilę, bo już to napisałem. Bóg stworzył człowieka do bliskości ze sobą. Każdy człowiek ma mniejszą lub większą naturalną potrzebę Boga. Niestety ostatnio powiększające się środowiska galopującego ateizmu pociągają za sobą coraz więcej ludzi. Ludzie ci odrzucają Boga, dlatego pozostaje u nich pewien brak. I ten brak zapełniają różnymi zabobonami, niuejdżami czy innymi bóstwami mechanicznymi. Taki ,,sumplement diety''.

[...]

Nauka, która nieraz się myliła.

No dlaczego Jahwe jest złotem? Inni też mają Święte Księgi,
Najświętszą Tradycję a przede wszystkim Najmojszą Rację...

Owszem, każdy wybiera sobie swoją wiarę. Ja jestem chrześcijaninem, ty jak mniemam, ateistą. Ty mnie nie przekonasz do swojej wiary, a ja ciebie pewnie nie przekonam do mojej. Na tym polega wolna wola dana nam przez Boga.

Poza tym, nie mówię, że ateiści. Mówię, że ludzie, którzy porzucili Boga
"Tam gdzie wkracza galopujący ateizm" to nie Twoje słowa?

Ano... Porzucili Boga, bo Europa to generalnie teren pochrzeÅ›cijaÅ„ski. I szczególnie ostatni mniej wiÄ™cej wiek to okres zaÅ‚amania siÄ™ wiary (zbliżamy siÄ™ dość silnie do czasów ostatecznych najprawdopodobniej)  i galopujÄ…cego ateizmu, który wyrwaÅ‚ ludzi z jednoÅ›ci z Bogiem i spowodowaÅ‚ Å‚atanie tej wyrwy różnymi substytutami.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 15:40:22
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:13, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

[ciach]

A dlaczego z³oto to prawdziwe z³oto, a tombak nie?
Nauka (analiza chemiczna i takie tam).

Nauka, która nieraz siê myli³a.

W odró¿nieniu od tej twojej religii, która tylko okresowo i w miarê potrzeb politycznych zmienia dogmaty.

No dlaczego Jahwe jest z³otem? Inni te¿ maj± ¦wiête Ksiêgi,
Naj¶wiêtsz± Tradycjê a przede wszystkim Najmojsz± Racjê...

Owszem, ka¿dy wybiera sobie swoj± wiarê. Ja jestem chrze¶cijaninem, ty
jak mniemam, ateist±. Ty mnie nie przekonasz do swojej wiary, a ja
ciebie pewnie nie przekonam do mojej. Na tym polega wolna wola dana nam
przez Boga.

Nieprawda! Przez Lataj±cego Potwora Spaghetti, RAMEN!

Poza tym, nie mówiê, ¿e atei¶ci. Mówiê, ¿e ludzie, którzy porzucili Boga
"Tam gdzie wkracza galopuj±cy ateizm" to nie Twoje s³owa?

Ano... Porzucili Boga, bo Europa to generalnie teren pochrze¶cijañski. I
                             ^^^^^^                     ^^^^^^^^^^^^^^^^

Ech, ¦wiatowiedzie i Tryg³awie, widzicie i nie grzmicie...

Data: 2012-04-03 15:45:34
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:40, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Na przyk³ad?

[...]

twoja wolna wola.

Data: 2012-04-03 15:57:03
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:45, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

Nauka, która nieraz siê myli³a.
W odró¿nieniu od tej twojej religii, która tylko okresowo i w miarê
potrzeb politycznych zmienia dogmaty.

Na przyk³ad?

Ot chocia¿by dogmat czy¶æca (wynaleziony z powodu odchodzenia matek stroskanych o dusze nieochrzczonych dzieci w czasach wysokiej ¶miertelno¶ci niemowl±t).

Tak czy inaczej jak ju¿ pisa³em: id¼ sobie opowiadaæ o swojej religijnej mitologii na grupie o religii.

A na deser:
http://www.youtube.com/watch?v=M6edqRgDYg0

Data: 2012-04-03 16:17:45
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:57, Andrzej Lawa pisze:
[...]

No wiêc nie ZMIENIA£A, a dodawa³a. I akurat wywo³a³o to protest czê¶ci teologów i reformacjê, gdy¿ w tamtych czasach Ko¶ció³ Rzymski niestety do¶æ mocno odszed³ od wiary, g³ównie dlatego, ¿e zaczêli nim rz±dziæ atei¶ci (najs³ynniejszy z nich to Leon Iks).

A na deser:
http://www.youtube.com/watch?v=M6edqRgDYg0

Nie znam ani jêzyka filmu ani napisów.

Data: 2012-04-03 20:43:30
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 16:17, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
[...]

Dodanie to zmiana.

[...]

Normalne dla fundziaków - zbyt wiele wiedzy zagra¿a dogmatom...

Data: 2012-04-03 20:54:17
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 20:43, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Zmiana zbioru, ale nie zmiana dogmatów.
W koñcu nauka te¿ dodaje ci±gle ró¿ne rzeczy w wyniku badañ.

[...]

A dok³adnie która czê¶æ ciê ¶mieszy?

A na deser:
http://www.youtube.com/watch?v=M6edqRgDYg0
Nie znam ani jêzyka filmu ani napisów.
Normalne dla fundziaków

SJP nie definiuje s³owa fundziak. Proszê o definicjê. Google znajduj± tylko jakie¶ punkty w fundacji.

> - zbyt wiele wiedzy zagra¿a dogmatom...

Bynajmniej. Po prostu jestem z pokolenia wychowanego w PRL i niestety wtedy nie by³o nacisku na naukê jêzyka angielskiego, jak teraz, a sam nie posiadam naturalnych talentów do tego jêzyka, wiêc niestety znam tylko podstawy.

Do tego nie widzê najmniejszego zwi±zku pomiêdzy znajomo¶ci± angielskiego a chrze¶cijañstwem.

Data: 2012-04-03 22:23:09
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 20:54, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

No wiêc nie ZMIENIA£A, a dodawa³a. I akurat wywo³a³o to protest czê¶ci
Dodanie to zmiana.

Zmiana zbioru, ale nie zmiana dogmatów.

Wcze¶nie by³ dogmat - id± do piek³a.

Zosta³ zmieniony i dodano czy¶ciec.

W koñcu nauka te¿ dodaje ci±gle ró¿ne rzeczy w wyniku badañ.

Badañ. A nie decyzji politycznych.

[...]

Wszystko. G³ównie twoje fundziackie kurczowe trzymanie siê z dala od faktów.

[...]

Fundamentalista religijny.

> [...]

wtedy nie by³o nacisku na naukê jêzyka angielskiego, jak teraz, a sam
nie posiadam naturalnych talentów do tego jêzyka, wiêc niestety znam

Tania wymówka.

Do tego nie widzê najmniejszego zwi±zku pomiêdzy znajomo¶ci±
angielskiego a chrze¶cijañstwem.

[ziew]

Wiesz co, nudzisz mnie... Wiem, ¿e fundziaka nie da siê przekonaæ, bo jest zaprogramowany na ko³ow± "logikê" - ksiêga mówi, ¿e zawiera prawdê, wiec zawiera prawdê. Taki detal, ¿e to ksiêga bêd±ca odpowiednikiem ba¶ni braci Grimm sprzed paru tysiêcy lat to detal.

Co gorsza swoje doktrynerskie podej¶cie imputujesz tak¿e maj±cym inne zdanie i tworzysz oksymorony typu  "ateistyczna wiara w brak boga".

Có¿, wolny kraj - mo¿esz sobie nawet wierzyæ w p³ask± Ziemiê i globalny spisek ci±gn±cy siê tysi±ce lat z niewiadomych przyczyn wmawiaj±cych ludziom "bajkê" o kulisto¶ci Ziemi.

Tylko pro¶ba - id¼ ze swoimi wierzeniami na grupê o wierzeniach religijny, OK?

Z mojej strony EOT

Data: 2012-04-04 08:07:50
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 22:23, Andrzej Lawa pisze:

SJP nie definiuje s³owa fundziak. Proszê o definicjê. Google znajduj±
tylko jakie¶ punkty w fundacji.
Fundamentalista religijny.

Biedny¶, je¶li mnie uwa¿asz za fundamentalistê. Choæ przypuszczam, ¿e to po prostu czê¶æ twojej dzia³alno¶ci misyjnej.  Szatan, poprzez ateistów, wypracowa³ sobie ostatnimi laty idealny sposób na uciszanie chrze¶cijan. Wmówi³ sporej ich czê¶ci, ¿e wiara to prywatna sprawa, ¿e nie powinni siê wychylaæ, ¿e wiara tylko w ko¶ciele, ¿e jak mówi± o Bogu to s± fundamentalistami i inne podobne brednie. W ten sposób udaje siê co bardziej wystraszonych chrze¶cijan uciszyæ i poza krêgami chrze¶cijan g³osz± oni ateistyczne tre¶ci, co jest zwyciêstwem szatana.

> [...]
wtedy nie by³o nacisku na naukê jêzyka angielskiego, jak teraz, a sam
nie posiadam naturalnych talentów do tego jêzyka, wiêc niestety znam

Ty znasz oczywi¶cie 7 jêzyków i czyni ciê to najlepszym. Nie pierwszy raz siê z tob± spotykam i to, ¿e¶ pe³en pychy i przekonania o w³asnej bosko¶ci (w ten sposób realizujesz naturaln± potrzebê boga), wiêc twoje opinie lottaj± mnie kole jajec.

Co gorsza swoje doktrynerskie podej¶cie imputujesz tak¿e maj±cym inne
zdanie i tworzysz oksymorony typu "ateistyczna wiara w brak boga".

Bo to wiara. Nie macie na to ¿adnych dowodów. Za to szatan ju¿ to ¶wietnie obmy¶li³, ¿eby u¿yæ ateistów jako narzêdzia do atakowania chrze¶cijan, a najlepiej to dzia³a, jak siê ludziom wmówi, ¿e ateista jest obiektywny, ¿e racjonalny, ¿e id±cy za Nauk± Która ¦wiadczy O M±dro¶ci, O¶wiecono¶ci i Wspó³czesno¶ci, za¶ chrze¶cijanin to cz³owiek ¶redniowiecza zajmuj±cy siê bajeczkami sprzed kilku tysiêcy lat.

Nic nowego tak naprawdê mi nie pokaza³e¶ w tej rozmowie. Powtarzasz tylko slogany o bajkach, mitach, a wtóruje ci Olo, który podkre¶la, ¿e obiektywne i prawdziwe jest tylko to, co zgodne z ateistycznym ¶wiatopogl±dem, a wszystko inne jest subiektywne i nieprawdziwe.

Niestety czê¶æ chrze¶cijan siê na to nabiera i ¿yj± w swoistej schizofrenii. Niby wierz±, niby deklaruj± siê jako chrze¶cijanie, ale tylko w niedzielê i dni ¶wi±teczne.

Tylko pro¶ba - id¼ ze swoimi wierzeniami na grupê o wierzeniach
religijny, OK?

To nie ja rozpocz±³em ten podw±tek. Rozpoczê³o siê od bzdurnych zapisów w prawie szwajcarskim. Natomiast skoro chcieli¶cie dyskutowaæ temat, to ja nie bêdê ucieka³ do k±cika, bo Jezus jest w moim ¿yciu, a nie tylko w moim ko¶ciele. I ka¿de miejsce do g³oszenia prawdy jest w³a¶ciwe.

Data: 2012-04-04 11:35:28
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 04.04.2012 08:07, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

Bo to wiara. Nie macie na to ¿adnych dowodów. Za to szatan ju¿ to

Tak, nie ma ¿adnych dowodów, ¿e "boga" nie ma.

A ty nie masz ¿adnych dowodów na to, ¿e nie jeste¶ pedofilem. Zatem wg. twojej w³asnej logiki wiara w to, ¿e jeste¶ pedofilem, jest uzasadniona i godna szerzenia.

FUT pl.soc.religia

Data: 2012-04-04 13:21:03
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 04.04.2012 11:35, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie. S± po prostu dwie mo¿liwo¶ci: Si³a jaka stworzy³a ¶wiat jest bezosobowa, ,,bezduszna'', bez inteligencji  albo te¿ jest to si³a maj±ca ¶wiadomo¶æ, rozum i osobowa (Bóg). Ty wierzysz, ¿e jest bezosobowa i nie jeste¶ w stanie tego udowodniæ w 100%. Ja wierzê, ¿e jest osobowa i te¿ nie jestem w stanie tego udowodniæ w 100%.

Oczywi¶cie jak chcesz, mo¿esz sobie wierzyæ, ¿e jestem pedofilem, tylko, ¿e to jest badalne w uk³adzie ¶wiata, w jakim siê znajdujemy. Osobowo¶æ si³y stwórczej ¶wiata nie jest. Dlatego obaj wierzymy. Ja opieraj±c siê na Pi¶mie ¦w., ¶wiadectwach aposto³ów oraz w³asnych kontaktach z Bogiem wierzê, ¿e ta si³a jest osobowa, rozumna i ¿e ma wp³yw na moje ¿ycie. Ty wierzysz, ¿e nie. OK, ja to akceptujê, wiem, ¿e s± osoby, które nie s± przeznaczone do wierzenia.

Tylko nie pozwalam sobie na teksty obra¿aj±ce moj± wiarê czy sugeruj±ce, ¿e jest ona nieobiektywna albo gorsza ni¿ twoja. Poniewa¿ tego sporu rozstrzygn±æ siê badaniami nie da i pozostaje on w sferze wiary, ja mogê ciê zachêcaæ do uwierzenia w Boga, ty mo¿esz mnie zachêcaæ do uwierzenia w Si³ê Bezbo¿n± (czy jak to nazwaæ).

Data: 2012-04-04 14:10:54
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 04.04.2012 13:21, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

[...]

S³ucha, fundziaku: nauka jest obiektywna - ja nie "wierzê", tylko badam. Znowu mi imputujesz swoj± patologiê!

I dla twojej informacji: mo¿liwych opcji jest duuuuuu¿o wiêcej. W³±cznie z wszech¶wiatem istniej±cym od zawsze, wszech¶wiatem ¶wiadomym i ¿yj±cym, wszech¶wiatem-symulacj± (tak¿e wielowarstwow±), wszech¶wiatem zbudowanym na zamówienie przez pozawymiarow± korporacjê czy te¿ wszech¶wiatem bêd±cym moim w³asnym prywatnym snem. Póki co do obserwowalnych faktów najlepiej pasuje wielki wybuch i inflacja, ale ci±gle dowiadujemy siê nowych faktów i mo¿e oka¿e siê co¶ nowego - tylko to jest ju¿ na pl.sci.fizyka

Ba! Mo¿e faktycznie siê oka¿e, ¿e wszech¶wiat zosta³ zbudowany przez jakiego¶ brodatego dziadzia - s±dz±c z opisów biblijnych cierpi±cego na powa¿ne dolegliwo¶ci psychiczne, z chorob± afektywn± dwubiegunow± w³±cznie. Prywatnie wola³bym, ¿eby wszech¶wiat istnia³ od zawsze lub powsta³ samorzutnie, ni¿ by³ stworzony przez takiego wariata, który ka¿e komu¶ zabiæ w³asnego syna albo morduje komu¶ ca³± rodzinê, ¿eby mu "pokazaæ", a jak ju¿ "pokaza³" - daje mu w zamian now±, lepsz± ¿onê.

Bo jak wygl±da ¶wiat rz±dzony przez oszo³omów, wariatów i maniaków domagaj±cych siê g³askania w³asnego ego, to niestety wiem, chocia¿by z historii. A tak niestety wygl±da judeochrze¶cijañski stwórca w tej waszej ¶wiêtej ksiêdze- w sumie jakby istnia³ i by³ bardziej nerwowy, to by was wszystkich gromami zdzieli³ za takie paszkwile.

I jak nie rozumiesz, jak siê do ciebie grzecznie pisze, to napiszê to nieco brutalniej: id¼ sobie w cholerê ze swoimi bajanami na grupê o bajaniach!

Bo to s± bajania - "dowód" w postaci staro¿ytnej ksiêgi legend jest równie sensowny, jak "dowód" w postaci np. sagi Harrego Pottera.

A wiara ze swojej DEFINICJI jest nieobiektywna, bo opiera siê na DOGMATACH.

PS: i nie udowodnisz, ¿e nie jeste¶ pedofilem. Bo tego siê nie da udowodniæ - no, chyba ¿e znajdziesz jakiego¶ certyfikowanego telepatê, wszak wszelkie sk³onno¶ci mo¿na po prostu sprytnie ukrywaæ, nawet przed samym sob±.

Data: 2012-04-03 12:02:43
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 08:14, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
> [...]
Bzdura. To m.in. w³a¶nie chrze¶cijanie opowiadaj± historie o jakim¶
panu, co przylecia³, pstrykn±³ i wszystko stworzy³.

To, ¿e masz zerowe pojêcie o chrze¶cijañstwie, to ju¿ dawno wiadomo.

Mam znacznie wiêksze, od przeciêtnego "wiernego", takiego jak np. ty - co do¶æ wyra¼nie widaæ.

Data: 2012-04-03 14:03:54
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 12:02, Andrzej Lawa pisze:
> [...]

To, ¿e masz zerowe pojêcie o chrze¶cijañstwie, to ju¿ dawno wiadomo.

Mam znacznie wiêksze, od przeciêtnego "wiernego", takiego jak np. ty -

Po pierwsze primo: po czym wnioskujesz, ¿e jestem ,,przeciêtny wiernym''?
I jak w ogóle definiujesz przeciêtnego wiernego?

Po drugie primo: ¿e masz nadmuchane ego, to te¿ wiadomo by³o od dawna

W ka¿dym razie, ,,godno¶æ ro¶lin'' nie jest nijak chrze¶cijañska, a wrêcz przeciwnie, ca³kowicie antychrze¶cijañska.

Data: 2012-04-03 14:31:29
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:03, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

W ka¿dym razie, ,,godno¶æ ro¶lin'' nie jest nijak chrze¶cijañska, a
wrêcz przeciwnie, ca³kowicie antychrze¶cijañska.

Godno¶æ STWORZENIA. Tylko kreacjoni¶ci bêd± mówiæ o "stworzeniu". Czyli ludzie wierz±cy w wielokrotnie t³umaczone legendy plemienne z epoki br±zu.

Data: 2012-04-03 15:14:36
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:31, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie wiem, mo¿e. W ka¿dym razie, nie s± to chrze¶cijanie i tylko tyle pisa³em od pocz±tku.

Data: 2012-04-03 13:43:19
Autor: olo
pedofilia :)
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych wartości,
Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości są prawdziwe?

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 14:05:44
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 13:43, olo pisze:
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych
wartości,
Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości
sÄ… prawdziwe?

Nie wiem o jakim panteonie piszesz, ale prawdziwy jest Bóg Jahwe, wyznawany przez Żydów i chrześcijan. Ja jestem skłonny dopuścić również Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa postrzeganie prawdziwego Boga Jahwe.

A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 12:26:43
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 03.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

A pamiętasz, by nie jeść krewetek ani kaszanki, bo są obrzydliwością i nie nosić ubrania z dwóch rodzajów tkaniny?

Pamiętaj, że Słowo Boże jest wieczne i niezmienne!

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-03 14:40:18
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:26, Dominik & Co pisze:
Dnia 03.04.2012 PrzemysÅ‚aw Adam Åšmiejek<niechce@spamu.pl>  napisaÅ‚/a:

A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

A pamiętasz, by nie jeść krewetek ani kaszanki, bo są obrzydliwością

To nie trzeba pamiętać. To samo z się się wie, takich rzeczy bym nie ruszył.

Pamiętaj, że Słowo Boże jest wieczne i niezmienne!

Owszem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 14:47:17
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:40, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

Pamiêtaj, ¿e S³owo Bo¿e jest wieczne i niezmienne!

Owszem.

ROTFL

Piêkne dwójmy¶lenie rodem z "1984"...

Przemu¶ - id¼ sobie do Natanka i razem siê branzlujcie "walk± z szatanem". Ale nie róbcie kolejnej krucjaty w ¶wiecie rzeczywistym - ten ¶wiat ma do¶æ masakr, rzezi i gwa³tów "w imiê boga".

Data: 2012-04-03 15:03:25
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:47, Andrzej Lawa pisze:

Przemu¶ - id¼ sobie do Natanka i razem siê branzlujcie "walk± z
szatanem". Ale nie róbcie kolejnej krucjaty w ¶wiecie rzeczywistym - ten
¶wiat ma do¶æ masakr, rzezi i gwa³tów "w imiê boga".

Olu¶, to, ¿e kto¶ wykona gwa³t w imiê twoje, nie znaczy ¿e¶ ty temu winny. Owszem, przez wieki pope³niano wiele z³ych rzeczy powo³uj±c siê na Boga. Podobnie zreszt± teraz znale¼æ mo¿na terrorystów, którzy zabijaj± w imiê Allaha, choæ Islam to równie¿ religia mi³o¶ci, a cytowane przez terrorystów wersety s± fragmentaryczne i dobrane pod³ug ich woli, a nie woli Bo¿ej.

Data: 2012-04-03 15:12:03
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:03, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
W dniu 03.04.2012 14:47, Andrzej Lawa pisze:
                            ^^^^^^^

[...]

  ^^^^^

Có¿, wyra¼nie widaæ, jak "dobrze" fundziaki potrafi± czytaæ ;->

Data: 2012-04-03 14:30:17
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:05, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:

Nie wiem o jakim panteonie piszesz, ale prawdziwy jest Bóg Jahwe,
wyznawany przez ¯ydów i chrze¶cijan. Ja jestem sk³onny dopu¶ciæ równie¿
Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa postrzeganie prawdziwego Boga
Jahwe.

Pro¶ba: id¼ sobie z tymi swoimi bajeczkami i mitami na w³a¶ciw± grupê...

Data: 2012-04-03 14:43:46
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:30, Andrzej Lawa pisze:

Pro¶ba: id¼ sobie z tymi swoimi bajeczkami i mitami na w³a¶ciw± grupê...

Skierowana oczywi¶cie do ciebie. Bo ja o ¿adnych bajeczkach i mitach nie mówiê.
To, ¿e wierzysz w co¶ innego, to twój wybór. Piek³o ma klamki od ¶rodka i Bóg pozwala ludziom wybieraæ czy chc± te drzwi od ¶rodka zamkn±æ. Natomiast to nijak nie daje ci prawa do g³upkowatych tekstów, jak ten powy¿ej.

A grupa jest w³a¶ciwa, bo prawo Bo¿e w znacznym stopniu wykreowa³o równie¿ obecne prawo ludzkie. A przed chwil± rozmawiali¶my o zapisie prawnym z konstytucji Szwajcarii.

Data: 2012-04-03 14:49:08
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:43, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
[...]

Piszesz.

[ciach religijne brednie]

A grupa jest w³a¶ciwa, bo prawo Bo¿e w znacznym stopniu wykreowa³o
równie¿ obecne prawo ludzkie.

Tia, dobrze tylko ¿e go nie przestrzegasz... A mo¿e przestrzegasz? Co¶ ostatnio s³ysza³em o zamordowanych gejach... Czy to by³e¶ ty? ;->

A przed chwil± rozmawiali¶my o zapisie
prawnym z konstytucji Szwajcarii.

Napisanym przez religijnych oszo³omów.

Data: 2012-04-03 14:54:07
Autor: olo
pedofilia :)
U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek"

Pro¶ba: id¼ sobie z tymi swoimi bajeczkami i mitami na w³a¶ciw± grupê...

Skierowana oczywi¶cie do ciebie. Bo ja o ¿adnych bajeczkach i mitach nie mówiê.
Ale¿ opowiadasz hagiograficzne historyjki z punktu widzenia historii literatury oczywi¶cie.

To, ¿e wierzysz w co¶ innego, to twój wybór. Piek³o ma klamki od ¶rodka i Bóg pozwala ludziom wybieraæ czy chc± te drzwi od ¶rodka zamkn±æ.
Wiesz wiele wiar ma w swojej ofercie piek³o dla niewiernych. Wiêc ka¿dy w jakim¶ tam piekle sobie wyl±duje. Sprawa klamek jest wiêc drugorzêdna.

Natomiast to nijak nie daje ci prawa do g³upkowatych tekstów, jak ten powy¿ej.
Znowu zapomnia³e¶ uszczegó³owiæ "g³upkowatych, wed³ug ciebie".

A grupa jest w³a¶ciwa, bo prawo Bo¿e w znacznym stopniu wykreowa³o równie¿ obecne prawo ludzkie.
Na szczê¶cie zaniechano stosowania ¶redniowiecznych zdobyczy tego bo¿ego prawa. Natomiast na prawo ³aciñskie, na którym nasze wspó³czesne prawo jest oparte to wp³ywu mieæ nie mog³o z przyczyn chronologicznych.

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 15:00:46
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:54, olo pisze:

[...]

Nienie, bo Jowisz to by³ Jahwe incognito, nie wiedzia³e¶? ;->

Data: 2012-04-03 15:09:28
Autor: olo
pedofilia :)
U¿ytkownik "Andrzej Lawa"

[...]

Nienienie, to Manitou zrobi³ Jowisza. Manitou w ogóle zrobi³ Bing-Bang i wszystko co ino.
I to jest prawda najprawdziwsza.
Przy bajde³eju prawo podwójnego przeczenia siê k³ania ;)

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 14:41:54
Autor: olo
pedofilia :)
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

Który z kilkunastotysięcznego panteonu jest prawdziwy i które wartości
sÄ… prawdziwe?

Nie wiem o jakim panteonie piszesz,
O panteonie wymyślonych poprzez ludzi bogów i bóstw.

ale prawdziwy jest Bóg Jahwe, wyznawany przez Żydów i chrześcijan.

Ale Żydzi wierzą w jednego Boga a chrześcijanie w niby też jednego tylko w 3 osobach.
Moje pojęcie nie ogarnia już tego jak coś jednego ma być w trzech osobach, zresztą tak naprawdę to uwzględniając wszelkie aniołki i diabełki to jest to jednak kryptopoliteiczna wiara wbrew deklaracjom doktryny.

Ja jestem skłonny dopuścić również Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa postrzeganie prawdziwego Boga Jahwe.

Ja jestem skłonny przypuszczać, że gdybyś urodził się wcześniej to wierzyłbyś w Światowida. No i byłbyś równie silnie przekonany o jego prawdziwości. Nie było by więc tej dyskusji gdybyś precyzyjnie stwierdził że chodzi ci o boga którego ty uważasz za prawdziwego, i wartości które ty uważasz za prawdziwe.

A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

Boże, toż w Stary Testamencie masz ludobójstwa na tle seksualnym, ludobójstwa na tle wyznaniowym, skłanianie do dzieciobójstwa, kazirodztwo, stręczycielstwo - cały zakres zainteresowania KK (kodeksu). Tak jakbyś zalecał jako źródło souvre-vivre film "Masakra teksańską piłą łańcuchową" :(

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 15:00:50
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 14:41, olo pisze:
[...]

A to nie znam tego panteonu. Ale skoro piszesz o ,,wymyślonym przez ludzi'' no to odpowiedź na twoje pytanie jest jedna: żadne z nich.

[...]

No cóż, wielu ziemskich rzeczy nie ogarniamy, a chciałbyś ogarnąć rzeczy boskie?

zresztą tak naprawdę to uwzględniając wszelkie aniołki i
diabełki to jest to jednak kryptopoliteiczna wiara wbrew deklaracjom
doktryny.

Aniołki i diabełki nie są Bogiem.

[...]

I co to zmienia?

> Nie było by więc tej dyskusji gdybyś precyzyjnie
stwierdził że chodzi ci o boga którego ty uważasz za prawdziwego, i
wartości które ty uważasz za prawdziwe.

A ty mówisz w imieniu cudzym?

[...]

Owszem, dlatego Pismo jest prawdziwe. Stary Testament opisuje historię Narodu Wybranego, który nieraz błądził, bo i nie ma nikogo bez winy, wszyscy są grzeszni.
Więc i owszem, wiele przykładów nagannych można tam znaleźć. Ale można tam znaleźć również Bożą miłość i to, że Bóg nas kocha takimi, jakimi jesteśmy, nawet jeśli taki przykładowo Dawid cudzołoży i zabija męża swojej kochanki. Bóg daje mu szansę na nawrócenie.

Tak jakbyś zalecał jako źródło souvre-vivre film "Masakra teksańską piłą
łańcuchową" :(

Całe Pismo przez Boga jest natchnione i pożyteczne do nauki, do wykrywania błędów, do poprawy, do wychowania w sprawiedliwości, aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła przygotowany. (2 List do Tymoteusza 3:16, BW)

A Ty wybierasz Stary Testament tylko to raz.
Dwa rozpatrujesz go bez przygotowania kulturowego ani teologicznego.

Chrześcijanie żyją w czasach Nowego Przymierza (Nowego Testamentu), który w raz z rozwojem ludzkości wyśrubowuje standardy i wprowadza najważniejsze przykazanie miłości. Oczywiście ono już częściowo w starotestamentowym dekalogu było wprowadzane, ale nie przenoś standardów sprzed 4 tysięcy lat na czasy obecne. Obecnie obowiązuje nas o wiele wyższy standard, standard zapoczątkowany miłością Jezusa Chrystusa.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 15:44:10
Autor: olo
pedofilia :)
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

A to nie znam tego panteonu. Ale skoro piszesz o ,,wymyślonym przez ludzi'' no to odpowiedź na twoje pytanie jest jedna: żadne z nich.

Tia jasne, masz BibliÄ™ z autografem :(

Moje pojęcie nie ogarnia już tego jak coś jednego ma być w trzech
osobach,

No cóż, wielu ziemskich rzeczy nie ogarniamy, a chciałbyś ogarnąć rzeczy boskie?

Broń cię panie boże, wiem że nic nie wiem o tych ziemskich rzeczach. Dlatego dziwi mnie niezmiernie ta pewność prawdziwości u wszelkiej maści fanatyków religijnych :(

zresztą tak naprawdę to uwzględniając wszelkie aniołki i
diabełki to jest to jednak kryptopoliteiczna wiara wbrew deklaracjom
doktryny.

Aniołki i diabełki nie są Bogiem.

Masz, czym się różnią od wszelkiej maści topielic, chochłów czy innych guseł. Tylko nie przymnę argumentu że są prawdziwe_wg_ciebie.

Ja jestem skłonny przypuszczać, że gdybyś urodził się wcześniej to
wierzyłbyś w Światowida. No i byłbyś równie silnie przekonany o jego
prawdziwości.

I co to zmienia?

No zmienia, chociażby to że miałbyś zupełnie inne poglądy dotyczące "prawdziwości" nie mówiąc już o rytuałach płodności i zachowań seksualnych.

> Nie było by więc tej dyskusji gdybyś precyzyjnie
stwierdził że chodzi ci o boga którego ty uważasz za prawdziwego, i
wartości które ty uważasz za prawdziwe.

A ty mówisz w imieniu cudzym?

Jeżeli mówię że coś jest prawdziwe, to staram się żeby ta "prawdziwość" miała obiektywny a nie jak u ciebie historyczno geograficzne uzależnienia.

Owszem, dlatego Pismo jest prawdziwe. Stary Testament opisuje historię Narodu Wybranego, który nieraz błądził, bo i nie ma nikogo bez winy, wszyscy są grzeszni.
Według tego pisma to największym zbłądzonym i grzesznikiem jest sam Jahwe.

[...]

Taka wybiórcza sprawiedliwość zakończona wylewnym potopem uczuć dla prawie wszystkich ludzi, daj spokój. Zresztą nawet ukradzione z mitu o Gilgameszu.

[...]

To naprawdę nie jest grupa o egzegezie pasterskich mitów. To zlepek pokradzionych kawałków z innych mitologii. Oparty na egipskim pomyśle ziemskiego boskiego potomstwa.

Chrześcijanie żyją w czasach Nowego Przymierza (Nowego Testamentu), który w raz z rozwojem ludzkości wyśrubowuje standardy i wprowadza najważniejsze przykazanie miłości.
Prawa nie przyniesiono nam na kamiennych tablicach. Ono wyewoluowało z ludźmi i różnymi towarzyszącymi ludziom systemami mitów. Chroni stabilne ewolucyjnie dla populacji systemy wartości. Szczęśliwie tworzące prototypy prawa demokratyczne kultury uznały nadrzędność moralności nad prawem i nie pozwalały w nim zapisywać religijnych wynalazków. Te rzekome tablice Mojżesza to plagiat ze zdobyczy prawa uzupełniony bezwartościowymi totalnymi zapędami umiejscowionymi na pierwszych 2 miejscach. Do opisania całej istoty humanizmu i prawa wystarczy "nie czyń drugiemu co tobie niemiłe" lub w transkrypcji mojżeszowej "szanuj bliźniego swego"

Oczywiście ono już częściowo w starotestamentowym dekalogu było wprowadzane, ale nie przenoś standardów sprzed 4 tysięcy lat na czasy obecne.
Paczpan, ja????

Obecnie obowiązuje nas o wiele wyższy standard, standard zapoczątkowany miłością Jezusa Chrystusa.

Wybacz, wyższy standard ale powstały w duchu humanizmu, a nie jakichś teistycznych systemów moralnych. Tam gdzie prawo religijne dorwało się do władzy jest strasznie. Poczytaj o szariacie w Afganistanie, Arabii Saudyjskiej, Nigerii czy Sudanie.

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 16:01:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 15:44, olo pisze:
Broń cię panie boże, wiem że nic nie wiem o tych ziemskich rzeczach.
Dlatego dziwi mnie niezmiernie ta pewność prawdziwości u wszelkiej maści
fanatyków religijnych :(

Ateiści też są przekonani o prawdziwości swojej wiary.
Więc pozostają agnostycy. Tylko, że co z tego? Tylko oni również z Bogiem nie chodzą. Więc niespecjalnie to sensowna decyzja.

[...]

I chcesz w ten sposób udowodnić, że jedynie wiara ateistyczna jest spoko? Bo zwiduje ci się, że aniołowie i topielice to to samo?

Nie, ja podziękuję. Jezus za mnie oddał życie na krzyżu i nie mam zamiaru wierzyć w ateizm tylko dlatego, że ty nie odróżniasz aniołów od topielic.

[...]

Dlatego dziękuję Bogu, że dane mi było poznać prawdę i że dzięki Jezusowi zostało mi otwarte wejście do Nieba.

> [...]
miała obiektywny a nie jak u ciebie historyczno geograficzne uzależnienia.

Hehehehehe. Obiektywne, czyli takie, jakie ty uznajesz? Dla ateisty obiektywny jest ateizm, dla chrześcijanina obiektywny jest Chrystus. Chyba sobie żartujesz mówiąc, że mam zmienić wiarę, żeby być dopasowanym do ciebie :D

Owszem, dlatego Pismo jest prawdziwe. Stary Testament opisuje historiÄ™
Narodu Wybranego, który nieraz błądził, bo i nie ma nikogo bez winy,
wszyscy sÄ… grzeszni.
Według tego pisma to największym zbłądzonym i grzesznikiem jest sam Jahwe.

Tak mówi twoja wiara, nie moja.

[...]

Owszem, w pewnym momencie zło się tak rozprzestrzeniło, że Bóg musiał radykalnie uciąć temat.

 ZresztÄ… nawet ukradzione z mitu o  Gilgameszu.

Buhahahahaha... Ukradzione. Owszem, opowieść o potopie się pojawia w wielu kulturach, co jest naturalne, bo po potopie na ziemi był tylko Noe i jego rodzina. Więc naturalne jest, że gdy rozeszli się po świecie i zaludnili ziemię, to zanieśli we wszystkie jej zakątki tę opowieść.

[...]

Taka jest twoja wiara. Chrześcijanie mają inną.

Oczywiście ono już częściowo w starotestamentowym dekalogu było
wprowadzane, ale nie przenoś standardów sprzed 4 tysięcy lat na czasy
obecne.
Paczpan, ja????

No ty, bo oceniasz chrześcijaństwo na podstawie Starego Testamentu, w dodatku rzucając półzdankami, z którymi nie można dyskutować.

[...]

A to chrześcijaństwo jest?

Za to poczytaj o Francji i innych dziwnych krajach, gdzie władza ateistyczna się czuje już pewnie i wprowadza swoje doktryny siłą.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-03 16:40:41
Autor: olo
pedofilia :)
[...]

Proszę, nie wyjeżdżaj że ateizm jest religią nawet ja ty uważasz że to prawda ok?

Więc pozostają agnostycy. Tylko, że co z tego? Tylko oni również z Bogiem nie chodzą. Więc niespecjalnie to sensowna decyzja.

Może dla uproszczenia i ew. skrócenia dyskusji spytam czy uważasz że jakikolwiek bóg komutuje z obserwowalną rzeczywistością. W twoim przypadku to będzie równoważne pytaniu - czy cuda (zdarzenia sprzeczne z wiedzą przyrodniczą) się zdarzają na Ziemii.

[...]

Nic nie chcę udowodnić oprócz tego, że bóg to nie jedyne metafizyczny byt w który wierzysz.

Nie, ja podziękuję. Jezus za mnie oddał życie na krzyżu i nie mam zamiaru wierzyć w ateizm tylko dlatego, że ty nie odróżniasz aniołów od topielic.

Po czy ty odróżnisz jakiegoś diabła działającego na akwenach wodnych od topielicy, straszniem ciekaw?

[...]

O widzę że znasz już wyroki sądu ostatecznego. Co podano w uzasadnieniu twojej sprawy?

[...]

Nie wiem na co traciłeś w szkołach czas, ale które rzeczy są obiektywne w rozumieniu naukowej metodologii to filozofowie nauki odkryli parę wieków temu.

[...]

Nie, takie tam opisano fakty.
Co do mojej wiary, to ja nie mam najmniejszych zakus do wypowiadania się o naturze czy prawdziwości rzeczy ontologicznych. Tylko szaleniec zaś może się o nich powiedzieć że są "obiektywnie prawdziwe" - zgoda?

Owszem, w pewnym momencie zło się tak rozprzestrzeniło, że Bóg musiał radykalnie uciąć temat.

Tia jasne, w okresie panowania faraonów którzy niczego nie zauważyli. Dokładnie jak i przeoczają wszystkie związane z tym na całej powierzchni ziemi skutki współcześni archeologowie. No i na dodatek ten bóg od Gilgamesza był pierwszy, to powinny być 2 potopy.

[...]

W tę stronę dowodząc prawdziwości to bóg Gilgamesza był prawdziwszy, bo wcześniej natchnął swoich kronikarzy.

Prawa nie przyniesiono nam na kamiennych tablicach. Ono wyewoluowało z
ludźmi i różnymi towarzyszącymi ludziom systemami mitów.

Taka jest twoja wiara. Chrześcijanie mają inną.

Nie to są fakty, paleograficzne, archeologiczne, geologiczne. Tę moją "wiarę" potwierdzają miliony artefaktów których wiek ustalano datowaniami według dziesiątek sposobów spełniających kryteria naukowej metodologii.

[...]

Skądże, ty się uczepiłeś tej Biblii, że trzeba ją tak poważnie traktować. Dla mnie obecne standardy moralne katolików określa katechizm.

A to dalekie od Inkwizycji jest? Zresztą prawie ten Allah ci pasował. U nas niby mamy świeckie państwo, a w po gimnazjalnej szkole uczeń w ciągu 3 lat ma 60 godzin religii a po 20 godzin fizyki, geografii, historii to potem pisze takie banialuki jak ty o boskim rodowodzie prawa.:(

Za to poczytaj o Francji i innych dziwnych krajach, gdzie władza ateistyczna się czuje już pewnie i wprowadza swoje doktryny siłą.

Wiesz proszę bardzo, zresztą to już jakiś czas temu na wgpw opublikowałem:
"Wstań z kolan, dzisiaj jakiś dobry pewnie wierzący człowiek, postrzelał
trochÄ™ w Tuluzie.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2026
Odnośnie rzekomych zasług religii dla moralności społeczeństw Weinberg
zauważył: "Z religią czy bez, dobrzy ludzie będą postępować dobrze, a źli —
źle, ale złe postępowanie dobrych ludzi to zasługa religii".

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 19:02:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 16:40, olo pisze:
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"
Ateiści też są przekonani o prawdziwości swojej wiary.
Proszę, nie wyjeżdżaj że ateizm jest religią nawet ja ty uważasz że to
prawda ok?

Nie religią, tylko wiarą. Ateiści wierzą, że siła, która stworzyła świat jest bezosobowa.
Można dyskutować czy świat został stworzony dokładnie wg opisu z Biblii, czy też jest to poetycki opis niosący jedynie główny przekaz, że to Bóg stworzył świat. Nie da rady jednak udowodnić, że ta siła była bezosobowa. To po prostu czysta wiara oparta jedynie na odrzucaniu dowodów na osobowy wpływ Boga na świat.

Może dla uproszczenia i ew. skrócenia dyskusji spytam czy uważasz że
jakikolwiek bóg komutuje z obserwowalną rzeczywistością. W twoim
przypadku to będzie równoważne pytaniu - czy cuda (zdarzenia sprzeczne z
wiedzÄ… przyrodniczÄ…) siÄ™ zdarzajÄ… na Ziemii.

Po pierwsze, zdarzajÄ… siÄ™.
Po drugie, Bóg stworzył świat, ustalił jego zasady, więc jego działanie wcale nie musi być z nimi sprzeczne, jak najbardziej Bóg działa przez te ziemskie zasady. Bóg to nie kosmita, który przybył z całkowicie odmiennego świata. Owszem, Jego działanie nie jest pojmowalne ludzkim rozumem i nie jest On w pełni opisywalny ziemskimi metodami, bo to co stworzył nie jest Nim samym, a jedynie światem przez Niego uczynionym.

[...]

Chyba rozumiem z czym masz problem. ,,Jakiś diabeł działający na akwenach wodnych'' to nie jest pojęcie z chrześcijaństwa. Mam wrażenie, że nawiązujesz do baśni ludowych, które i owszem, miksują elementy chrześcijaństwa z elementami pogaństwa. Nierzadko pewnie i powstawały tylko przez przerobienie dawnych baśni pogańskich.

Jeżeli na tym opierasz swoją opinię o chrześcijaństwie, to wiele wyjaśnia.

[...]

Czy dojdę do tego Nieba i czy nie polegnę zamykając się od środka w piekle, nie wiem, ale Jezus otworzy mi drogę. A dokładnie, to Jezus jest drogą do Nieba.

[...]
w rozumieniu naukowej metodologii to filozofowie nauki odkryli parÄ™
wieków temu.

No właśnie ,,w rozumieniu naukowej metodologii'' zgodnej z ateizmem, bo pewnie naukowcy uznający prawdziwość Pisma zostaną przez ciebie nazwani nieobiektywnymi.

[...]

Na razie tylko rzucasz hasełkami. Owszem, opisano wiele rzeczy, gdy ludzie błądzili, to już wyjaśniałem.

Co do mojej wiary, to ja nie mam najmniejszych zakus do wypowiadania siÄ™
o naturze czy prawdziwości rzeczy ontologicznych. Tylko szaleniec zaś
może się o nich powiedzieć że są "obiektywnie prawdziwe" - zgoda?

Chytre to szatańskie zagranie, ale powiem stanowcze NIE. Zbawienie daje mi wiara i przekonanie, że Jezus Chrystus jest moim panem. Jeżeli zacznę to poddawać w wątpliwość, będę po twojej stronie.

Nie wiem czy ty wierzysz w swój ateizm czy masz wątpliwości. Jeśli masz wątpliwości, to dobrze, może jest jeszcze szansa, żebyś się nawrócił na chrześcijaństwo.

Owszem, w pewnym momencie zło się tak rozprzestrzeniło, że Bóg musiał
radykalnie uciąć temat.
Tia jasne, w okresie panowania faraonów którzy niczego nie zauważyli.

Nie w okresie panowania faraonów, a w początkach świata.
To, że pięcioksiąg mojżeszowy został spisany za faraonów, to nie znaczy, że Adam i Ewa wtedy zostali stworzeni czy że Noe wtedy budował swą arkę.

[...]

To, że wcześniej spisali niż Mojżesz, to niczego nie dowodzi. Pamięć o tym wydarzeniu przetrwała na całym świecie, co tylko potwierdza jego prawdziwość.

Prawa nie przyniesiono nam na kamiennych tablicach. Ono wyewoluowało z
ludźmi i różnymi towarzyszącymi ludziom systemami mitów.
Taka jest twoja wiara. Chrześcijanie mają inną.
Nie to sÄ… fakty, paleograficzne, archeologiczne, geologiczne. TÄ™ mojÄ…
"wiarę" potwierdzają miliony artefaktów których wiek ustalano
datowaniami według dziesiątek sposobów spełniających kryteria naukowej
metodologii.

I nijak to nie przeczy chrześcijaństwu. Można dyskutować czy przeczy kreacjonizmowi[1], ale chrześcijaństwu jako takiemu na pewno nie.

  [1] wg mnie nie przeczy, bo badanie wykonano z wnÄ™trza ukÅ‚adu, a takie badanie jest funta kÅ‚aków warte. MówiÄ…c obrazowo: naukowiec wysÅ‚any w przyszÅ‚ość do dnia 8 istnienia Å›wiata powie ,,niemożliwe, 8 dni? przecież wokoÅ‚o sÄ… roÅ›liny, zwierzÄ™ta, a ten facet, Adam, z którym rozmawiaÅ‚em, ma co najmniej 20 lat''. Tu tu przedstawiono humorystycznie: http://2.bp.blogspot.com/-q8-mGZma9iE/TzgysO1qktI/AAAAAAAAAgA/IIps4Jrxkew/s1600/20000619.gif

[...]

Owszem, katechizmy konkretnych wyznań chrześcijańskich upraszczają Pismo[1] i przedstawiają w miarę przystępnie podstawowe zasady wiary, ale zostały one zbudowane w oparciu o Pismo Św. A przynajmniej powinny, bo owszem, bywają w nich spowodowane ludzkimi błędami odchyły.

[1] katolicki akurat dość rozbudowany jest więc to uproszczenie, że upraszczają :D

[...]

Po pierwsze, Inkwizycja to przejaw działania tylko jednego z wyznań chrześcijańskich.
Po drugie, chrześcijanie to ludzie i błędy popełniają.
Po trzecie, rola Inkwizycji jest mocno demonizowana. Owszem, Inkwizycja skazywała na śmierć, jednak skazanych ,,za wiarę'' nie było wcale tak wielu, jak się uważa. Więcej tu: http://niniwa2.cba.pl/INK.HTM Słynny Galileusz dostał za karę ARESZT DOMOWY! Taka to straaaaszna była ta inkwizycja.

Zresztą prawie ten Allah ci pasował.

Co nie znaczy, że czyniący zbrodnie w jego imię pasują. Islam jest religią miłości, tak samo jak chrześcijaństwo. Co nie oznacza, że nie może być wykorzystane w imię nienawiści. Tak samo zresztą jak ateizm, do czego pomału już świat zmierza.

nas niby mamy świeckie państwo, a w po gimnazjalnej szkole uczeń w ciągu
3 lat ma 60 godzin religii

Może nie uczęszczać. To jest ukłon w stronę tego, że zdecydowana obywateli deklaruje się jako katolicy, dlatego katolicka religia ma zgodę społeczną na umieszczenie jej w planie szkół państwowych. W rejonach, gdzie inne wyznania mają większą liczebność (np. Wisła), również inne religie są nauczane na terenie szkoły.

Poza tym, kto mówi, że szkoła ma być ateistyczna? Zwłaszcza w państwie, gdzie większość osób deklaruje chrześcijaństwo.

a po 20 godzin fizyki, geografii, historii to
potem pisze takie banialuki jak ty o boskim rodowodzie prawa.:(

No widzisz, bo ty byś chciał, żeby twój ateistyczny światopogląd był forsowany w szkołach. A wg chrześcijan to go jest wręcz za dużo, a chrześcijański światopogląd bywa spychany na margines, nawet jeśli jednemu z wyznań chrześcijańskich miejsce w planie na lekcje religii zaklepano.

Odnośnie rzekomych zasług religii dla moralności społeczeństw Weinberg
zauważył: "Z religią czy bez, dobrzy ludzie będą postępować dobrze, a źli —
źle, ale złe postępowanie dobrych ludzi to zasługa religii".

No cóż, ty masz swoich mistrzów, ja mam swoich. Tylko nie opowiadaj bzdur o obiektywizmie itp. Twój filozof mówi tak, moi filozofowie inaczej.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-04 08:39:24
Autor: olo
pedofilia :)
[...]

No więc właśnie zadeklarowałeś że żaden zgodny z obiektywną wiedzą argument cię nie przekona. Więc EOT. Medycyna uważa, że paranoje są nieuleczalne, więc rozmowy z paranoikami są pozbawione sensu. FUT psr.

pa
olo

Data: 2012-04-04 11:04:19
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 04.04.2012 08:39, olo pisze:
No więc właśnie zadeklarowałeś że żaden zgodny z obiektywną wiedzą
argument ciÄ™ nie przekona.

,,Obiektywną'' , czyli zgodną z twoim światopoglądem nie pozwalającym na istnienie cudów.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-04 11:42:01
Autor: olo
pedofilia :)
[...]

Nie zgodnÄ… ze stanem wiedzy nauk przyrodniczych:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nauka
Światopoglądy osób uważających że dzieją się cuda są dla mnie opiniami szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.

pa
olo

Data: 2012-04-04 13:27:16
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 04.04.2012 11:42, olo pisze:
[...]

I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny... Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami i boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu. Bóg bowiem ten stan stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe, ale w przypadku cudów mówimy o czasowych) zmiany.

Światopoglądy osób uważających że dzieją się cuda są dla mnie opiniami
szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu.

No jest to dość przykre, a jednak bardzo charakterystyczne dla ateistów wojujących. Macie naturalną potrzebę Boga i tym Bogiem staje się jak w twoim przypadku nauka.

Oczywiście, ja mógłbym napisać, że światopoglądy osób uważających że stan przyrody i nauki jest niezmienny i Bóg nie ma władzy w ten stan ingerować są dla mnie opiniami
szaleńców, a dyskusja z szaleńcami jest zwykłym marnotrawieniem czasu. Nie napiszę tak jednak, bo po pierwsze, nie uważam cię za szaleńca. Po prostu wierzysz w nieomylność i niezmienność twoich zasad, więc tak naprawdę wierzysz też w Boga, tylko odebrałeś mu osobowość, inteligencję, wolę. A rozmowa z tobą może i nie będzie zbyt owocna, ale marnotrawieniem czasu nie jest. Może kiedyś kropla moich słów wydrąży trochę skałę i nawet jeśli nie uwierzysz w Boga osobowego, to przestaniesz tępić Jego wyznawców i zrozumiesz, że twoja Nauka wcale nie jest czymś sprzecznym z Bogiem i że jeśli (jeśli z twojej perspektywy oczywiście, bo z mojej bez tego słówka) Bóg istnieje, to może w stworzony przez siebie stan przyrody ingerować również ,,cudami''.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-04 12:43:11
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 04.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

No jest to dość przykre, a jednak bardzo charakterystyczne dla ateistów wojujących. Macie naturalną potrzebę Boga i tym Bogiem staje się jak w twoim przypadku nauka.

Ależ oczywiście, a nie zbierający znaczków mają naturalną potrzebę
zbierania znaczków i realizują ją przez hobby nie zbierania znaczków.
Takoż i nie wierzący w krasnoludki i elfy podświadomie całym sercem pragną ich istnienia. Daj już Waść pokój, czytać hadko. Szkoda płonka na Waszeci,
bo jeśli nie o Jahwe zdarza się Wam z sensem gadać. Ale PW.

O tym, że się przyznasz do błędu w sprawie godności
roślin (rzekomo ateistycznej inspiracji) nawet nie śmiem marzyć.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-04 14:24:50
Autor: olo
pedofilia :)
Użytkownik

Nie zgodnÄ… ze stanem wiedzy nauk przyrodniczych:

I ten stan wiedzy jest bezwzględny, nieomylny i jedynie słuszny...
Ja twierdzę dokładnie to samo co w linku którego jak widzę nawet nie raczyłeś przeczytać.

Tylko, że nie umiesz tego udowodnić, po prostu w to wierzysz. Tak jak ja wierzę, że ten stan wiedzy jak najbardziej może być ,,zaburzany'' cudami i boską ingerencją niezgodną z zasadami tego stanu.
Właśnie to są objawy szaleństwa, niejaki Randi od kilkunastu lat każdemu kto takie zaburzenie uwiarygodni oferuje milion dolarów.

Bóg bowiem ten stan stworzył i może wprowadzać w nim czasowe (i trwałe, ale w przypadku cudów mówimy o czasowych) zmiany.

Rozsądni ludzie, zdają sobie sprawę czym jest fizyka a czym jest metafizyka. Rozsądni ludzie nie mają problemów z pogodzeniem wiary w jakiegoś boga z wiarą w obiektywizm nauki. Na gadanie z szaleńcami którzy sprawstwo swoich bogów widzą w obserwowalnych aspektach życia szkoda naprawdę czasu.

pzdr
olo

Data: 2012-04-03 09:19:25
Autor: Dominik & Co
pedofilia :)
Dnia 02.04.2012 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

"Dignity of creation" sugeruje raczej strażników WC, niż wojujących
ateistów...

Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

Strażnicy Wartości Chrześcijańskich. --
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-03 14:07:06
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
pedofilia :)
W dniu 03.04.2012 11:19, Dominik & Co pisze:
Dnia 02.04.2012 PrzemysÅ‚aw Adam Åšmiejek<niechce@spamu.pl>  napisaÅ‚/a:

"Dignity of creation" sugeruje raczej strażników WC, niż wojujących
ateistów...

Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

Strażnicy Wartości Chrześcijańskich.

jeżeli to pisane bez ironii, to bynajmniej. To nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem, a wręcz przeciwnie. Chyba że piszesz ironicznie, coś jak Moherowe Berety albo Chrześcijański Zbór Świadków Jehowy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-03-30 22:26:53
Autor: Andrzej Lawa
pedofilia :)
[...]

The Weekly Standard to neokonserwatywny tygodnik...

http://www.ekah.admin.ch/fileadmin/ekah-dateien/dokumentation/publikationen/
e-Broschure-Wurde-Pflanze-2008.pdf

Generalnie kupa be³kotu "ro¶liny jako takie a jak nie takie to jakie i dlaczego" - niemaj±ce znaczenia przelewanie z pustego w pró¿ne, za które kto¶ dosta³ wierszówkê.

Data: 2012-03-18 13:41:15
Autor: Przemek Lipski
pedofilia :)

U¿ytkownik "gierrro" <gierrroo@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jk4bsb$k8o$1inews.gazeta.pl...
Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:

Czy gdybym udostêpnia³ _swoje_ _w³asne_ nagie zdjêcia z dzieciñstwa, podlega³ bym pod ¶ciganie za rozpowszechnianie dzieciêcej pornografii?

Ju¿ pomijaj±c fakt, ¿e to nie by³a by pornografia, to nie ulega w±tpliwo¶ci, ¿e zdjecia rozpowszechniasz/publikujesz. Kto jest na zdjêciu nie ma w zasadzie ¿adnego znaczenia. Inna sprawa czy mo¿ne Ciebie okre¶liæ jako pedofila skoro, to Ty jeste¶ na tych zdjêciach. Fakt, czy inny Superekspres nie mia³by watpliwo¶ci, ale normalny cz³owiek ju¿ tak.

Przemek

Data: 2012-03-18 13:43:52
Autor: ToMasz
pedofilia :)
[...]

Może tak być. gdzieś trafiłem na renderowane obrazki przedstawiające nagie kobiety podczas...... Co to kogo obchodzi jak powstały ( tak mi wyjaśniono) czy to z pod pędzla malarza, czy to wyliczył komputer czy ktoś strzelił fotkę. jak sąd uzna że to pornografia - masz problem. ale jak to jest dziecko w wannie z widocznym "sikusiem", to nie masz się o co obawiać.

pedofilia :)