pedofilia :)

Data: 2012-03-18 13:43:52
Autor: ToMasz
pedofilia :)
W dniu 18.03.2012 11:18, gierrro pisze:
Tak apropos pewnego obrazka z kwejka:

Czy gdybym udostępniał _swoje_ _własne_ nagie zdjęcia z dzieciństwa,
podlegał bym pod ściganie za rozpowszechnianie dziecięcej pornografii?

:)
Może tak być. gdzieś trafiłem na renderowane obrazki przedstawiające nagie kobiety podczas...... Co to kogo obchodzi jak powstały ( tak mi wyjaśniono) czy to z pod pędzla malarza, czy to wyliczył komputer czy ktoś strzelił fotkę. jak sąd uzna że to pornografia - masz problem. ale jak to jest dziecko w wannie z widocznym "sikusiem", to nie masz się o co obawiać.

pedofilia :)