pedofilskie 'lizanko' księdza dyrektora

Data: 2012-09-19 02:56:08
Autor: Przemysław W
pedofilskie 'lizanko' księdza dyrektora
Grzegorz Z.:
http://www.wprost.pl/ar/348099/Uczennice-zlizywaly-bita-smietane-z-kolan-ksiedza/
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/659717,skandal-w-gimnazjum-salezjanskim-dzieci-zlizuja-piane-z,id,t.html?cookie=1
http://www.sfora.pl/Gimnazjalistki-zlizuja-bita-smietane-z-ciala-ksiedza-g47613-51071
http://www.lubin.pl/aktualnosci,21921,wstrzas_po_otrzesinach.html
http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,519983
http://iszbin.salon24.pl/448562,teologia-w-katolickim-gimnazjum-bita-smietana-czy-pianka

"ksiÄ…dz dyrektor jest egzorcystÄ…" hehehehehe

Znowu pedalstwo manipuluje faktami.

http://www.gimnazjum-lubin.salezjanie.pl/

W związku z wyemitowanym 14 września 2012 roku w TVL Odra i rozpowszechnionym przez inne media materiałem dotyczącym wyjazdu integracyjnego uczniów klas I naszego Gimnazjum zamieszczamy stanowisko Grona Pedagogicznego, Pracowników szkoły, Rodziców, Uczniów, Absolwentów i młodzieży z lubińskich szkół.

pedofilskie 'lizanko' księdza dyrektora