peemesowo po dwakroć

Data: 2013-06-04 22:37:53
Autor: LEPEK
peemesowo po dwakroć
Witam

Taki oto artykuł ukazał się mym oczom na moim portalu regionalnym:
http://deluxe.trojmiasto.pl/Do-celu-z-pilotem-czy-warto-kupic-drozsza-nawigacje-samochodowa-n69512.html

Oprócz meritumu (który jest opisany dość... pobieżnie (jak to zwykle w takich "co tam słychać w technologiach?") jedna 'rzecz' mnie się rzuciła wyraźniej na ekran - eeechchch, dawne czasy...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-06-04 23:38:39
Autor: ptoki
peemesowo po dwakroć
On 4 Cze, 22:37, LEPEK <nob...@nowhe.re> wrote:
[...]

Nie domknąłeś nawiasu. Syntax error.
Nie wypatrzyłem tej rzeczy. Uracz sugestią co ci tam na ekranie sie
rzuca...

Data: 2013-06-05 08:45:48
Autor: Mirek Ptak
peemesowo po dwakroć
Dnia 2013-06-04 22:37,  *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Tłusta czcionka pod koniec artykułu? :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-06-09 19:41:56
Autor: LEPEK
peemesowo po dwakroć
W dniu 2013-06-05 08:45, Mirek Ptak pisze:

Tłusta czcionka pod koniec artykułu? :)

Otóż to :)

Pozdr,