pegueot 307 czy renault megane?

Data: 2010-12-20 00:24:32
Autor: choczsz
pegueot 307 czy renault megane?
On 19 Gru, 19:47, "mateusx6" <mateu...@wp.pl> wrote:
Co sie lepiej sprawdzi pegueot 307 czy renault megane? silink diesel jaki
wchodzi w gre to 1.6 i 1.5, kasa do 21 tys zl. Co bedzie mniej awaryjne?
Tansze w utrzymaniu? Roczny przebieg do 25tys km. Glownie trasa ok 100km.

Jesli interesuje Cie moje prywatne zdanie, to ogolnie marke Renault
stawiam nizej niz Citroen/Peugeot.
Moje subiektywne odczucia sa takie, ze auta kocernu PSA sa lepiej
wykonane niz Renault oraz wolne od korozji, a Renault juz nie tak
calkiem do konca.
Na podstawie kilku aut moge powiedziec, ze Citroen/Peugeot byly
bezusterkowe, natomiast Renault nie.
Co do silnikow to nigdy nie interesowaly mnie diesle wiec sie nie
wypowiem.
Wyrazilem swoje prywatne i subiektywne zdanie. Dziekuje do widzenia.

pegueot 307 czy renault megane?