pekajaca linka hamulcowa

Data: 2013-07-16 06:20:34
Autor: rmikke
pekajaca linka hamulcowa
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 15:09:22 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Przy okazji pytanie - czy mozna zalozyc jakies tylne hamulce w rowerze, w ktorym nie ma na ramie odpowiednich mocowan:
<https://picasaweb.google.com/titus.atomicus/MojeRowerki#5742086358566666
930>
?
A jesli tak, to jaki?

Obrazka chwilowo zobaczyć nie mogę (dopiero wieczorem, z domu), ale hamulec rolkowy i torpedo nie wymagaj± specjalnych mocowań,
tylko pionowe haki mog± ewentualnie sprawiać jaki¶ problem.

Data: 2013-07-16 16:32:19
Autor: Titus Atomicus
pekajaca linka hamulcowa
In article <5c0857dc-f40c-4ca1-894a-24ebffc4f1c7@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

tylko pionowe haki mog± ewentualnie sprawiać jaki¶ problem.

Torpedo odpada. Z tylu mam piaste 3-biegowa Shimano 333 i nie bede inwestowal w nowa plus przeplecenie.
--
TA

Data: 2013-07-19 23:11:02
Autor: Titus Atomicus
pekajaca linka hamulcowa
> [...]

tylko pionowe haki mog± ewentualnie sprawiać jaki¶ problem.
Hm, torpedo odpada (jak pisalem, nie bede wymienial piasty).
A rolkowy? Z czym to sie je? To mozna dokrecic jakos do kazdej piasty???
--
TA

Data: 2013-07-19 16:25:48
Autor: rmikke
pekajaca linka hamulcowa
W dniu pi±tek, 19 lipca 2013 23:11:02 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Hm, torpedo odpada (jak pisalem, nie bede wymienial piasty).
A rolkowy? Z czym to sie je? To mozna dokrecic jakos do kazdej piasty???

Nie, musi być miejsce na hamulec między szprychami, a ram±. Z mocowaniem. Kto¶ tu pisał, że to s± zasadniczo te same piasty, co do tarcz, OIDP.

Data: 2013-07-21 14:02:23
Autor: Krzyś Cierpiętnik
pekajaca linka hamulcowa
rmikke wrote:
W dniu piÄ…tek, 19 lipca 2013 23:11:02 UTC+2 uĹĽytkownik
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Hm, torpedo odpada (jak pisalem, nie bede wymienial piasty).
A rolkowy? Z czym to sie je? To mozna dokrecic jakos do kazdej piasty???

Nie, musi być miejsce na hamulec między szprychami, a ramą. Z mocowaniem. Ktoś tu pisał, że to są zasadniczo te same piasty, co do tarcz, OIDP.

Nie sÄ…, rolkowe to inny "system".

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

pekajaca linka hamulcowa