pekajaca linka hamulcowa

Data: 2013-07-16 22:14:41
Autor: m4rkiz
pekajaca linka hamulcowa
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-97BAF4.15092216072013news.atman.pl...
No i po raz kolejny - czyli statystycznie wychodzi raz na rok - pekla mi w holendrze linka hamulcowa. Juz sie poprzednio zalilem. Jak zwykle, przy samym mocowaniu od strony klamki.

stawiam na dupiate linki

mialem podobnie na zwyklych vkach, zwykle, nonejmowe linki z
beczka\walcem na koncu pekaly co kilka kkm

przy 2 czy 3 razie zdecydowalem ze zmienie linke, ale ze w sklepie
ktory mam pod reka mieli tylko jakies lepsze linki 'szosowe' (z grzybkiem
na koncu), rozwiercilem to naciecie w ktorym linka przechodzi
oidp wiertlem 3,5 mm i smigam 2 rok bez problemow

pekajaca linka hamulcowa