pekajace amortyzatory

Data: 2015-05-15 21:07:22
Autor: Titus Atomicus
pekajace amortyzatory
Witam,
Tyle sie tu mowi o niebezpiecznych dla zdrowia rowerach marketowych.
Tymczasem... kolega jechal sobie na rowerze renomowanej firmy Wheeler... do czasu az podczas zjazdu z jakiejs gorki nie natrafil na jakis prog.
Skutek byl taki, ze najpierw pekl amortyzator, a w wyniku tego kolega zanurkowal glowa w glebe.
Podliczajac straty: dziura w glowie (choc na codzien jest zwolennikiem jazdy w kasku, tym razem jechal bez :-) - skonczylo sie na szwach (rozum nie wyciekl), ale rowniez i skomplikowane zlamanie obojczyka (pekniety w kilku miejscach; kolega juz jest po opracji,  poskrecany srubkami), pekniete zebro, obite pluca i biodro.
Tak pisze, ku przestrodze...
Zdjec na razie nie bedzie.
--
TA

Data: 2015-05-15 12:53:36
Autor: Ignac
pekajace amortyzatory
W dniu piątek, 15 maja 2015 21:07:25 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Tyle sie tu mowi o niebezpiecznych dla zdrowia rowerach marketowych.
Tymczasem... kolega jechal sobie na rowerze renomowanej firmy Wheeler...

A jakiej marki ten amor jest?

Data: 2015-05-15 22:12:24
Autor: Titus Atomicus
pekajace amortyzatory
In article <60b4c156-680c-4a96-8aa6-36e524e94a52@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
> Tyle sie tu mowi o niebezpiecznych dla zdrowia rowerach marketowych.
> Tymczasem... > kolega jechal sobie na rowerze renomowanej firmy Wheeler...

No wlasnie nie moge ustalic jeszcze. Ale to byl rowerek z polki cenowej 1000+, amortyzator nie byl wymieniany. --
TA

Data: 2015-05-15 22:43:11
Autor: rzymo
pekajace amortyzatory
W dniu piątek, 15 maja 2015 22:12:25 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
No wlasnie nie moge ustalic jeszcze. Ale to byl rowerek z polki cenowej 1000+, amortyzator nie byl wymieniany.

Czyli pewnie jeden z najtanszych Suntour, pewnie jeszcze z goleniami 28mm.... A wlasnie - co poszlo? Rura sterowa/gorne golenie?

Kolega z tych ciezszych, czy waga piorkowa?

Moze po prostu to byl jeden z tych "rowerow gorskich", ktore nadaja sie wylacznie do jazdy po plaskim? :)

Data: 2015-05-16 13:36:22
Autor: Titus Atomicus
pekajace amortyzatory
In article <0257212a-9f5b-47d6-b9a2-1be5c23b3559@googlegroups.com>,
 rzymo <rzymo0@gmail.com> wrote:

> [...]

Moze po prostu to byl jeden z tych "rowerow gorskich", ktore nadaja sie wylacznie do jazdy po plaskim? :)

Nie moge teraz wydobyc zadnych szczegolow. Ale za jakis czas bede mial nawet zdjecia.
Kolega - waga normalna chyba - niecale 80kg.
--
TA

Data: 2015-05-23 01:13:33
Autor: Titus Atomicus
pekajace amortyzatory
In article <Titus_Atomicus-968AD5.13362216052015@node1.news.atman.pl>,

> [...]

Nie moge teraz wydobyc zadnych szczegolow. Ale za jakis czas bede mial nawet zdjecia.
Kolega - waga normalna chyba - niecale 80kg.

Na raze to - ku przestrodze:
http://www.tinyurl.pl?NuikHCrX
--
TA

Data: 2015-05-16 16:24:35
Autor: MadMan
pekajace amortyzatory
Dnia Fri, 15 May 2015 22:43:11 -0700 (PDT), rzymo napisał(a):

No wlasnie nie moge ustalic jeszcze. Ale to byl rowerek z polki cenowej 1000+, amortyzator nie byl wymieniany.

Czyli pewnie jeden z najtanszych Suntour

Albo RST - "Roz*** Sobie Twarz"...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-05-16 15:48:29
Autor: Ignac
pekajace amortyzatory
W dniu sobota, 16 maja 2015 16:28:21 UTC+2 użytkownik MadMan napisał:

Albo RST - "Roz*** Sobie Twarz"...

Nie potwierdzam, na takim osiągnąłem legendarny przebieg.
Nic nie wskazuje, aby coś przykrego miało się stać, niemniej,
ze względu na powyższy przebieg zmieniłem go na taki sam, tylko nowy.

pekajace amortyzatory