pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?

Data: 2012-05-03 19:50:12
Autor: m4rkiz
pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?
"Jack the Ripper" <jblount_cutitoff@wytnij.to.poczta.onet.pl> wrote in message news:op.wdqv1y1jm5xxj0chump...
W moim mieszczuchu gazelle po trzeciej wymianie wszystkich szprych w  tylnym kole w ciągu 2 lat (sic!) znowu zaczęły strzelać szprychy. Co mnie  wkurzyło najbardziej, ostatni komplet to były grube, motocyklowe szprychy  sprowadzane z Holandii.

od 94-95 mialem 3 authory, obecnie ujezdzam 3 gianta, nie mam parcia na
wage czy fikusny osprzet wiec wszystkie byly z dolnej polki, wszystkie
sztywne, eksploatowane po 3-4 lata, waze ponad setke i NIGDY nie pekla mi
zadna szprycha, a czasem (chociaz nie czesto) robie na rowerze dziwne rzeczy

albo bardzo kiepsko wymienione szprychy albo strasznie dupiata felga...

pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?