pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?

Data: 2012-05-03 21:53:07
Autor: ToMasz
pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?
W dniu 03.05.2012 20:23, Jack the Ripper pisze:

mnie wkurzyło najbardziej, ostatni komplet to były grube, motocyklowe
szprychy sprowadzane z Holandii.
bujać to my, a nie nas. Centrując koło motorowerowe połamałem klucz od centrowania obracany kleszczami. Takiej szprychy, chińskiej, z koła do Rometa nie masz szans zepsuć narzędziami ręcznymi-jednym ruchem. Chyba że weźmiesz kleszcze do przecinania U-Locków.

ToMasz

pękanie szprych w tylnym kole -- obręcz?