pekao SA zmiana Eurokonta

Data: 2009-08-26 20:39:46
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
pekao SA zmiana Eurokonta
Przez Pekao24 zadałem pytanie i otrzymałem odpowiedź, że można zamieniać
Eurokonta pozostając przy obecnym numerze.
Widać zbyt dużo klientów zamieniało na EUROKONTO NET lub rezygnowało z
usług.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

Data: 2009-08-26 14:35:59
Autor: witek
pekao SA zmiana Eurokonta
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
[...]

ja też zadałem takie pytanie i też dostałem odpowiedż.
Można ale "w górę".  W dół, czyli z droższego na tańsze nie.
Ot, tak aby zachęcić klientów.

Data: 2009-08-27 11:52:58
Autor: AS
pekao SA zmiana Eurokonta

[...]

Też zadałem dziś takie pytanie i dostałem inną odpowiedź:

"Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany starego Eurokonta na Eurokonto Net z zachowaniem dotychczasowego numeru rachunku. Istnieje możliwość założenia rachunku internetowego z nowym numerem.
Jednak w przypadku długoletnich klientów po dokonaniu analizy rachunku pracownicy oddziału mają możliwość zaproponowania różnych rozwiązań obniżenia opłat. Dlatego też ponownie prosimy o bezpośredni kontakt z doradcą w Oddziale."

pekao SA zmiana Eurokonta