pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160

Data: 2009-08-25 11:17:52
Autor: hatoma
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
DJ? TAK LEPIEJ ?

--

Data: 2009-08-25 11:28:26
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Lepiej, bo płynne i nie ¶mierdzi Patrowiczem.
DJ

Data: 2009-08-25 11:38:43
Autor: hatoma
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Lepiej, bo płynne i nie ¶mierdzi Patrowiczem.
DJ
Ale ¶mierdzi czym innym a róznicy w płynnosci nie zauwazysz jak zacznie spadac . dobrze bylo to widać jak spadało ze 100 na 63

kreowanie na starku niczym sie nie rozni od kreowania na pekao

Data: 2009-08-25 11:41:34
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Jak stark zacznie spadać, to podpaleni łatwym zyskiem czytacze grupy nie wyjd± z papiera, bo będzie non stop na dolnych widłach.
DJ

Data: 2009-08-25 12:09:53
Autor: hatoma
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Jak stark zacznie spadać, to podpaleni łatwym zyskiem czytacze grupy nie wyjd± z papiera, bo będzie non stop na dolnych widłach.
DJ

po pierwsze, nie doceniasz czytaczy tej nsjstarszej grupy o gieldzie bo oile pamietam pojawiles sie tu ze 3-4 lata temu po drugie wróce do tej dyskusji za rok :)

Data: 2009-08-25 12:19:30
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Czołem
Doceniam czytaczy, ale jest też spora grupa takich, którzy s± nowymi dziećmi hossy i szukaj± po necie hintów. Lepiej niech się kalecz± na płynnych papierach.
DJ

Data: 2009-08-25 12:29:23
Autor: hatoma
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Czołem
Doceniam czytaczy, ale jest też spora grupa takich, którzy s± nowymi dziećmi hossy i szukaj± po necie hintów. Lepiej niech się kalecz± na płynnych papierach.

na płynnych typu peo zrobi± dobrze db jp czy innemu koszykarzowi , ktory ma to gdzie¶

mam wrażenie , ze Jeste¶  typowym polakiem , który daje sobie wmowic ze to co polskie to gowno a to co łykaja zachodniacy to jest cacy.  --

Data: 2009-08-25 12:38:59
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Mylisz się

Trejduję dla firmy, która chciała przejmować starka, więc wiem co tam siedzi.
Pozdro
DJ

Data: 2009-08-25 14:08:41
Autor: skippy
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160

Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl>

... Jeste¶  typowym polakiem...

ale że¶ się odkrył

Data: 2009-08-25 14:14:34
Autor: skippy
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160

Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl>

...nie doceniasz czytaczy tej nsjstarszej grupy o gieldzie bo oile
pamietam pojawiles sie tu ze 3-4 lata temu

A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
Większo¶ć bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

Data: 2009-08-25 14:19:57
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
Większo¶ć bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

Inna sprawa, że większo¶ć tylko czyta, a niewielki odsetek pisze.
DJ

Data: 2009-08-25 16:06:57
Autor: skippy
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h70ktq$93p$1news.onet.pl...
A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
Większo¶ć bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

Inna sprawa, że większo¶ć tylko czyta, a niewielki odsetek pisze.
DJ

Czy pisz±c tu ma się większe szanse na max wtopę?
Nie s±dzę.
Ci co tylko czytaj± albo wiedz± swoje (mniejszo¶ć) albo chłon± rekomendacje hossy; a jak one się od jesieni 2006 skończyły to wiemy.

Data: 2009-08-25 14:48:01
Autor: Dars
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
A ile tu zostało nicków nawet sprzed 3-4 lat, które ja tez pamietam?
Większo¶ć bessa zmiotła w bezlitosny sposób.

Ja zostałem :)

pzdr
Dars

Data: 2009-08-25 16:43:08
Autor: zuk
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Dars pisze:
[...]

:D Też co¶, ale naprawdę, to niewielu zostało sprzed czterech, pięciu czy sze¶ciu lat ... - niewielu ;-)

Data: 2009-08-25 16:49:09
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160
Już nigdy nie będzie takiej oranżady, już nigdy...

;-)

DJ

Data: 2009-08-25 17:28:10
Autor: skippy
pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h70tlq$1kd$1news.onet.pl...
Już nigdy nie będzie takiej oranżady, już nigdy...

;-)

DJ

a już na pewno polo-cocty:)

pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZI¦ 160