pęknięta muszla klozetowa

Data: 2009-05-10 14:44:26
Autor: szef
pęknięta muszla klozetowa
Witam

Pod muszlą klozetową znalazłem małe kałuże wody. Po obejrzeniu jej zauważyłem rysy w tym najgorsza w kolanku. Podejrzewam że woda może przeciekać przez tą rysę w kolanku. Czy można uszczelnić tą rysę? Jeżeli tak to czym?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-10 15:06:05
Autor: Piotrek
pęknięta muszla klozetowa
[...]

ja bym ja jednak zmienil na nowa.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-10 15:25:54
Autor: szef
pęknięta muszla klozetowa
Piotrek pisze:
[...]

docelowo to bym wolał ale teraz nie mogę tego zrobić :(
chodzi mi o taki półśrodek tymczasowy.

Data: 2009-05-10 15:06:36
Autor: JerzyN
pęknięta muszla klozetowa
szef pisze:
[...]

Obwiązać taśmą techniczną albo nie myć przez jakiś czas.
;-)
Ale to półśrodki.

--
pozdr. Jerzy

Data: 2009-05-10 15:54:28
Autor: Jacek
pęknięta muszla klozetowa
Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze dwadzieścia szwów.
Jacek

Data: 2009-05-10 16:08:41
Autor: szef
pęknięta muszla klozetowa
Jacek pisze:
Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze dwadzieścia szwów.

wow ... to mnie przekonało do szybkiej wymiany.

Data: 2009-05-10 16:14:18
Autor: Panslavista
pęknięta muszla klozetowa

Użytkownik "szef" <szefoowa@pulapka.spamowa> napisał w wiadomości
Jacek pisze:
> [...]
> dwadzieścia szwów.

wow ... to mnie przekonało do szybkiej wymiany.

Jasne, po co stracić nabiał?

Data: 2009-05-11 17:15:57
Autor: SQLwysyn
pęknięta muszla klozetowa
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu6nml$17r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jacek pisze:
> [...]
> dwadzieścia szwów.

wow ... to mnie przekonało do szybkiej wymiany.

Ty juz go i tak nie masz ....

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-05-11 17:52:46
Autor: Panslavista
pęknięta muszla klozetowa

Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jasne, po co stracić nabiał?

Ty juz go i tak nie masz ....

-- SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Nie twoje sqlwysyny zmartwienie. Wstaw qrwo sobie zęby, nie będziesz
seplenił.

Data: 2009-05-11 19:27:59
Autor: SQLwysyn
pęknięta muszla klozetowa
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu9hr5$mdl$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie twoje sqlwysyny zmartwienie. Wstaw qrwo sobie zęby, nie będziesz
seplenił.

Lepiej nie mieć zębów niż nie mieć jaj kapłonie.
A co to jest SQL poszukaj sobie w Wikipedii. Jesli jestes na tyle inteligentny (w co wątpię) by potrafic to zrobic.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-05-11 20:25:27
Autor: Panslavista
pęknięta muszla klozetowa

> [...]

A co to jest SQL poszukaj sobie w Wikipedii. Jesli jestes na tyle
inteligentny (w co wątpię) by potrafic to zrobic.

Wolę inne programy. A siedmioro dzieci własnojajecznych i troje wnucząt
mojej progenitury świadczy o skuteczności mojego nabiału.

Data: 2009-05-12 17:08:32
Autor: SQLwysyn
pęknięta muszla klozetowa
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu9r74$g95$1nemesis.news.neostrada.pl...

Wolę inne programy.

Wikipedia to nie program lamerze.

A siedmioro dzieci własnojajecznych

A test DNA robiles?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-05-10 17:11:21
Autor: Piotrek
pęknięta muszla klozetowa
Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze dwadzieścia szwów.

auc :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-10 22:38:47
Autor: Wlodzimierz Macewicz
pęknięta muszla klozetowa
Witaj

moja Mamuska czyms przywalila od spodu i zrobila sie rysa. ZALALAEM kropelka  (cyjanopanem) z wierzchu i od spodu

trzyma!!

pozdr WM

pęknięta muszla klozetowa