peknieta rama

Data: 2009-05-07 22:54:36
Autor: m
peknieta rama
On Thu, 7 May 2009 20:11:05 +0200
m <m@FAKE.pl> wrote:

witam,
2 tygodnie temu pekla mi rama w rowerze kross sfx700 w miejscu
gdzie siodelko wchodziw rame. Rama pekla podczas normalnej jazdy
po chodniku. Tydzien temu skonczyla mi sie gwarancja,
ale oddalem tydzien przed koncem. Dostalem odrzuczenie reklamacji:
"usterka powstala w skutek nadmiernego wysunieca sztycy podsiodlowej
co doprowadzilo do uszkodzenia ramy".
Siodelko nie mialem wysuniete tak bardzo, rama pekla powyzej miejsca
gdzie siegala sztyca w rame. Na sztycy nie ma zadnych sladow wiec
nie wiem na jakiej podstawie to ocenili, moze maja szklana kule.
Co teraz robic?
Na rowerze codziennie dojezdzalem do pracy, przez caly rok, w zime,
deszczu i teraz kiedy jest ladna pogoda zmuszony bylem korzystac
przez 2tyg z komunikacji miejskiej.
Czy skierowac sprawde do rzecznika konsumenta? Ile to moze trwac?
Czy lepiej dac spokoj i oddac do spawania, ile kosztuje mniej wiecej
spawanie aluminiowej ramy? Moze ktos sie orientuje gdzie w warszawie
zespawaja mi rame.
pozdrawiam,

dodatkowo:
nie bylo instrukcji w jezyku polskim
w instrukcji po angielsku jest napisane, ze siodelko musi
wchodzic w rame na minimum 5.5cm (w innym miejscu 6cm). Na pewno
bylo glebiej. W instrukcji jest tez napsiane, ze na sztycy
jest oznaczenie maxymalnego wysuniecia, oczywiscie u mnie nie ma
zadnego oznaczenia.

Data: 2009-05-07 14:38:26
Autor: miok
peknieta rama
On 7 Maj, 22:54, m <m...@FAKE.pl> wrote:
> [...]

w instrukcji po angielsku jest napisane, ze siodelko musi
wchodzic w rame na minimum 5.5cm (w innym miejscu 6cm). Na pewno

Hmm, a moze masz jakies "archiwalne" zdjecie roweru, na ktorym byloby
widac na ile byla wsunieta sztyca. Jesli jest np. 300mm, a ze zdjecia
wynikaloby ze jest niewiele wysunieta, to musi oznaczac ze w ramie
jest te 5-6cm:)
Moze na podstawie takiego zdjecia moglbys sie jakos odwolac...

Data: 2009-05-07 22:04:00
Autor: Jan Srzednicki
peknieta rama
On 2009-05-07, m <m@FAKE.pl> wrote:

[...]