peknieta szyba prosze o porade

Data: 2010-02-04 17:22:40
Autor: Boombastic
peknieta szyba prosze o porade

Użytkownik "muchabzz" <sylwidla@googlemail.com> napisał w wiadomości news:200b0eb6-24f4-44cd-8ae3-21358a883ba4k41g2000yqm.googlegroups.com...
witam

mieszkam w wynajetym mieszkaniu
wczoraj moj syn i zona siedzac w living room uslyszeli trzask i na
szybie pojawilo sie to :

http://pokazywarka.pl/syv5s7/

no i teraz mam powazny problem jak do tego podejsc
obawiam sie ze wlasciciel moze miec pretensje do zwrotu kosztow
naprawy. tylko ze ta szyba to jest ok 1.5 metra na 1.2  i moze
kosztowac nawet ok 500 funtow!! (tutaj niestety sa takie ceny. za mala
szybe w drzwiach - ok 40 na 60 cm zapalcilem swego czasu 100 funtow)

Za bardzo nie widać mechanicznego zewnętrznego uszkodzenia szyby. U mnie ludzie montowali duże drzwi przesuwane od szafy z lustrem i po postawieniu ich pionowo od razu pękło lustro. Powód? Źle osadzone lustro, w jednym miejscu coś je blokowało (jakaś śrubka) i poszło przez punktowe naprężenie.

peknieta szyba prosze o porade