pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?

Data: 2012-01-07 09:55:51
Autor: rt
pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
witam

wczoraj jechalem jerozolimskimi i przy wyprzedzaniu trasnal mi kamyczek w szybe po stronie pasazera - bylo kolo 22 wiec nie badałem samochodu po przyjeździe, dzis sie okazalo ze szyba jest peknieta i w praktyce do wymiany. Samochod mam bez ubezpieczneia szyb wiec wydatek prawie 700 - jak uzyskac kase od wlasciciela drogi, nie wiem od kogo dostałem bo kiedy jechalem bylo z 5 samochodów od ktorych moglem dostac ten prezent?

jak to załatwić? i od czego zacząć ?

tr

--

pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?