pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?

Data: 2012-01-07 09:55:57
Autor: rt
pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
witam

wczoraj jechalem jerozolimskimi i przy wyprzedzaniu trasnal mi kamyczek w szybe po stronie pasazera - bylo kolo 22 wiec nie badałem samochodu po przyjeĽdzie, dzis sie okazalo ze szyba jest peknieta i w praktyce do wymiany. Samochod mam bez ubezpieczneia szyb wiec wydatek prawie 700 - jak uzyskac kase od wlasciciela drogi, nie wiem od kogo dostałem bo kiedy jechalem bylo z 5 samochodów od ktorych moglem dostac ten prezent?

jak to załatwić? i od czego zacz±ć ?

tr

Data: 2012-01-07 11:53:34
Autor: szufla
pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
jak to załatwić? i od czego zacz±ć ?

Kupic nowa szybe (zamiennik) i wkleic. Tak to nalezy zalatwic.

Pozdro.
sz.

Data: 2012-01-07 11:54:26
Autor: szteffi
pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
Kupic nowa szybe (zamiennik) i wkleic. Tak to nalezy zalatwic.

ludzie jeżdzo szybko jak warianci i chc± by miasto za wszystko płaciło

Data: 2012-01-07 12:47:31
Autor: to
pęknięta od wl. drogi ?
begin rt
wczoraj jechalem jerozolimskimi i przy wyprzedzaniu trasnal mi kamyczek
w szybe po stronie pasazera - bylo kolo 22 wiec nie badałem samochodu po
przyjeĹşdzie, dzis sie okazalo ze szyba jest peknieta i w praktyce do
wymiany. Samochod mam bez ubezpieczneia szyb wiec wydatek prawie 700 -
jak uzyskac kase od wlasciciela drogi, nie wiem od kogo dostałem bo
kiedy jechalem bylo z 5 samochodĂłw od ktorych moglem dostac ten prezent?

jak to załatwić? i od czego zacząć ?

Zacznij od wymiany szyby. I na tym skończ.

pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?