Data: 2010-08-19 16:07:04 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 16:00, ebi pisze:
Witajcie, Podaj konkrety: co to za auto, jaki silnik, jak użytkowany, jakie ASO, itp. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-19 16:55:56 | |
Autor: ebi | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 16:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
scirocco mk3, 1.4, przebieg kilkanascie tysiecy, a wiec minimalny, po miescie. Nazwy ASO na razie nie podam niestety. pozdro, ebi |
|
Data: 2010-08-19 15:06:17 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin ebi
scirocco mk3, 1.4, przebieg kilkanascie tysiecy, a wiec minimalny, po A co się stało, że pierścienie pękły? Wada fabryczna, przegrzanie? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-19 17:56:19 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
to pisze:
begin ebi MoĹĽe nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? Na mĂłj gust downsizing to niezbyt dobry trend. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-19 16:58:43 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin Czarek Daniluk
Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? W sumie możliwe, bo ciśnienie doładowania musi tam być spore. Na mój gust downsizing to niezbyt dobry trend. Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę mniej. Duży silnik w korkach pali zwykle tragicznie dużo, w trasie różnica się zmniejsza. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-19 20:36:59 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-19 18:58, to pisze:
begin Czarek Daniluk Moim zdaniem to prędzej by wywaliło dziure w tłoku, wypaliło zawór, ale pierścienie pęknięte ?? Może to świadczyć na jakiś błąd przy obróbce bloku, wadę materiałową w samym materiale pierścienia ...
Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ?? Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-19 21:03:35 | |
Autor: Irokez | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdsoftware@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4jtl2$sp2$1news.onet.pl...
Jeździłem Mondeo 2.0 TDCi 130kM (czy ile to ma) R4 i mam 2.4JTD 136kM R5 Moc - podobna Ale jak zajefajnie to R5 jedzie w porównaniu z R4. I te spokojne przyspieszanie od 1000obr, gdzie TDCi dostawało ostrej padaczki (nie piszę, że idzie turbina od 1000 tylko że spokojnie silnik przyspiesza a nie dostaje konwulsji). -- Irokez Ar 156 2.4JTD |
|
Data: 2010-08-20 09:37:46 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-19 21:03, Irokez pisze:
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdsoftware@nospam.onet.pl> napisał wMi wystarczy jak raz przejechałem się starym Audi 100 z R5 TDI 140KM :D i wiem co to znaczy praca 5 cylinderków, też mi się podoba. Kupiłbym sobie takie 5 cylinders, tyle że Audi z tymi motorami to w 90% padaczki które mają przechodzone po milionie km i więcej, a jak jakaś w sensownym stanie to kosztuje majątek i znaleźć taką to szukanie igły w stogu siana. Chyba że kupię sobie substytut w postaci Maryśki w weekend z 2,4 JTD :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-20 02:28:11 | |
Autor: to | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
begin Czarek Daniluk
Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ?? Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-20 09:15:34 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
begin Czarek Daniluk Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM, spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do 35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton automatycznej skrzyni i 4x4. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 12:00:18 | |
Autor: Jurand | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4la2r$lnh$1news.onet.pl... W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze: Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie 6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo podają dla DIESLI o tych mocach. Jurand. |
|
Data: 2010-08-20 13:20:05 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 12:00, Jurand pisze:
Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo? - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo benzyną... ;)
-- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 12:22:49 | |
Autor: Waldek Godel | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Dnia Fri, 20 Aug 2010 13:20:05 +0200, Lewis napisał(a):
To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyn±? turbo benzyn±... ;) że nie trzeba tyle ¶ciemniać chwal±c się spalaniem -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-08-20 14:43:32 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej Pięć minut to zarobisz jak tylko w dwóch miejscach nie staniesz na czerwonym. Inna rzecz, że podniesienie ¶redniej prędko¶ci na polskich drogach *mocno* podnosi ¶rednie spalanie... - to spalanie, które podałe¶, jest praktycznie takie samo jak katalogowo Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 15:19:15 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 14:43, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-08-20, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote: Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić 10min na 100km, chyba że, te podniesienie ¶redniej to jedynie przestawienie tempomatu o kilka km/h więcej na pustej autostradzie, bez konieczno¶ci ci±głego wyprzedzania i hamowania. - to spalanie, które podałe¶, jest praktycznie takie samo jak katalogowo Jako awaryjne auto mam poczciwego golfa 1.9TDi 1Z@115KM, jad±c podobnie, w trasie pali około 4,5-5L/100km ON w mie¶cie około 6,5-7l/100km Z t± różnic± że jest to tylko cywilne toczydło, zero jakiegokolwiek polotu, hałas w kabinie i koniec przyspieszania przy 3800obr... Jeżeli chodzi o koszt 100km to zapewne wychodzi z 40% taniej... ale trzeba by porównać tu 3.0Diesla ponad 200KM żeby mieć odniesienie, a do takiego nie mam dostępu na co dzień. Z opowiadań posiadaczy takich silników słyszy się że z 8-10 w trasie i z 12-13 w mie¶cie... -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 16:29:08 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić 10min na 100km, chyba że, te podniesienie ¶redniej to jedynie przestawienie tempomatu o kilka km/h więcej na pustej autostradzie, bez konieczno¶ci ci±głego wyprzedzania i hamowania. Każdy ma własny przelicznik czasu na pieni±dze, każda droga ma swoj± specyfikę. Jak utkniesz za traktorem to się opłaca wdepn±ć i wyprzedzić, nie? Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) Samochody którymi jeżdżę na codzień oba pal± od niecałych sze¶ciu litrów do kilkunastu - w zależno¶ci od kierowcy i warunków. Tyle, że przy spokojnej i podobnej jeĽdzie diesel trochę mniej pomimo 50% różnicy masy na jego niekorzy¶ć. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 17:37:16 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 16:29, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-08-20, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote: Widzisz różnicę między wyprzedzeniem ci±gnika jad±cego 25km/h czy rowerzysty a np 30 osobówek jad±cych 100km/h? bo Ty chcesz jechać 110km/h? -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 22:21:23 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli się nie opłaca podnoszenie ¶redniej na tyle żeby zaoszczędzić Ja widzę trochę więcej kolorów niż czarny i biały. Na drodze spotykasz jeszcze kapeluszników jad±cych 60km/h, ciężarówkę jad±c± 90km/h wolno rozpędzaj±c± się po każdych ¶wiatłach czy idiotę rozpędzaj±c± się na prostych i zwalniaj±cych do 40km/h przed każdym zakrętem. A różnym ludziom pasuje różna prędko¶ć przelotowa i s± za to zapłacić różn± cenę w zużytym paliwie. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-08-20 22:35:59 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 22:21, Krzysiek Kielczewski pisze:
ludziom pasuje różna prędko¶ć przelotowa i s± za to zapłacić różn± cenę No i wszystko w tym temacie. Spalanie rzecz względna. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 19:13:03 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Fri, 20 Aug 2010 15:19:15 +0200, Lewis wrote:
Pięć minut to zarobisz jak tylko w dwóch miejscach nie staniesz na Kazdemu wedle jego potrzeb :-) Ot np kolega - jechal bezpiecznie, jechal, jechal, zasnal za kolkiem, auto rozbil i tyle zaoszczedzil na kapeluszniczej jezdzie :-) Jak przed nami 600km to moze byc godzina, jak sie nie bedziesz spieszyl to dodatkowo stracisz 10min i razem wyjdzie 20. Fakt ze u nas trudno szybciej pojechac, ale po co komu wtedy 200KM :-) Tak czy inaczej - bardzo oszczednie. Prawie jak diesel. Albo cos upiekszasz, albo coraz lepsze benzyniaki robia. P.S. Z gazem naprawde w podlodze to temu silnikowi 20/100 nie wystarczy :-) Przetestuj oba na tym samym kierowcy :) A przy takim spalaniu to Ty kiedys przekraczasz 3000 w ogole ? J. |
|
Data: 2010-08-20 20:08:08 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier�cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 19:13, J.F. pisze:
Kazdemu wedle jego potrzeb :-) Bywa i tak. Jak przed nami 600km to moze byc godzina, jak sie nie bedziesz Chociażby do wyprzedzania, które czasami się trafia nawet jeżdząc bardzo ekonomicznie, a druga sprawa, dlaczego nie mieć tych 200KM, skoro auto pali tyle co 1.4 75KM, jeżdżąc spokojnie? A czasami dla zwykłej przyjemności można sobie mocniej docisnąć, nie musząc wsiadać do innego auta. Tak czy inaczej - bardzo oszczednie. Prawie jak diesel. Nie wiem, jeszcze nie próbowałem tak żeby mi średnia (z całego dnia) przekroczyła 13. A przy takim spalaniu to Ty kiedys przekraczasz 3000 w ogole ? Wbrew pozorom prawie przy każdej zmianie 2-3. Dość długie przełożenie duży moment i wcale nie musi palić wtedy dużo. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-22 20:34:29 | |
Autor: Jurand | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4loda$sam$1news.onet.pl...
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;) o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym chyba zwariował... - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat ) spali Ci mniej niż 5/100. Poza tym przewaga turbodiesla wychodzi przede wszystkim w cyklu miejskim. Jurand. |
|
Data: 2010-08-22 23:05:57 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-22 20:34, Jurand pisze:
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości To muszą być bardzo nieznaczne zmiany prędkości ;) Co nie zmienia faktu że spalanie 6,5L/100km w trasie jest jak najbardziej osiągalne. A to zależy. Jakbym miał jechać A4-ką 110 km/h na tempomacie, to bym Też tak myślałem zanim zacząłem jeździć na Litwie, tam szybko Cię oduczą przekraczania prędkości... I wbrew złudzeniom jedzie się bardzo przyjemnie, sprawnie i szybko dociera do celu, bo średnią mamy wysoką, Nie stoimy na debilnych światłach na przejściach dla pieszych i nie hamujemy przed rondem na obwodówce miasta... A to taka, że turbodiesel przy takim stylu jazdy ( 110 km/h tempomat ) Szkoda tylko że diesel ma wąski zakres użytecznej pracy... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 15:16:02 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Pewno wg. Ciebie pali toto mniej niz podaje zgodnie z idiotycznymi normami producent ? |
|
Data: 2010-08-20 15:24:27 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 15:16, PaPi pisze:
Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje... Nie pali, tyle ile pokazuje komputer pokładowy czyli plus minus 5% jeżeli chodzi o pomiar na dystrybutorze. Spalanie na trasie mierzone na odcinku Kowno-Suwałki spalanie w cyklu miejskim w Białymstoku. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 15:29:56 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Yhy. A jakie to auto ? |
|
Data: 2010-08-20 17:47:37 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 15:29, PaPi pisze:
Uwielbiam takie "produkowanie paliwa". Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne warunki może spalać 6.5? (ekspresówka, tempomat 110km/h i jak najmniej hamowań czy nagłych dziwnych przyspieszeń). Owszem spalanie skrajne ale do osiągnięcia. Jeżdżąc jak wariat spali i z 10... -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 20:43:21 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 17:47, Lewis pisze:
W dniu 2010-08-20 15:29, PaPi pisze: Przy 90km/h ?? ;P Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-08-20 21:04:51 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-20 20:43, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2010-08-20 17:47, Lewis pisze: przy 110km/h :P -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 15:01:05 | |
Autor: PaPi | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne http://www.saab.pl/docs/pl/93_sportsedan_parametry_techniczne.asp W miescie spalanie wg producenta 11.1. Wg. Ciebie pali od 9 do 11 litrow :-) Samochody, ktorymi jezdzilem palily w miescie : Lanos 1.6 - ok 10-11 l/100km; Corolla 1.4 VVTi - ok 9.5-10 l/100km, Octavia 2.0TDI RS - ok. 8-8.5 l/100km. W trasie benzyn nie pamietam ale Octavia spala okolo 6.5 l/100km. Tyle tylko, ze to diesel i ma 170KM ... no ale Ty benzyna 200KM palisz mniej. Gratuluje dobrego bajeru :-) |
|
Data: 2010-08-21 21:32:29 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 2010-08-21 15:01, PaPi pisze:
Saab 9-3, wg danych tech ma spalać 6,9 w trasie. Więc jak idealne Zakładam kamerę na trasę i udokumentuję. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 21:47:29 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 21:32, Lewis pisze:
W dniu 2010-08-21 15:01, PaPi pisze: Kamera to nie wszystko. WeĽ jakiego¶ grupowicza z okolicy. Wiesz, takie tam komisyjne tankowanie, itp. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-21 21:52:45 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 21:47, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2010-08-21 21:32, Lewis pisze: Jak opłaci te tankowanie to dlaczego nie ;P -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-21 22:59:39 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Sat, 21 Aug 2010 21:52:45 +0200, Lewis wrote:
W dniu 2010-08-21 21:47, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Proponuje: komisja zaplaci za test rownowaznosc tych 6.5l benzyny. Nadwyzke pokryjesz Ty :-) Wlasciwie komisja powinna swoimi samochodami za toba pojechac i je pzy okazji tez przetestowac :-) J. |
|
Data: 2010-08-21 23:01:23 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier�cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 22:59, J.F. pisze:
On Sat, 21 Aug 2010 21:52:45 +0200, Lewis wrote: Dobra ;P
To kiedy? ;P -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-20 22:48:49 | |
Autor: Yans van Horn | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
On 2010-08-20 09:15, Lewis wrote:
> Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje co¶ koło 240-250KM, > spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mie¶cie Przyznaj się zatem co to za samochód (Czyzby Saab 9-3 ?) Te warto¶ci podajesz dla Stage-1 który posiadasz ? -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2010-08-20 22:54:02 | |
Autor: Lewis | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-20 22:48, Yans van Horn pisze:
On 2010-08-20 09:15, Lewis wrote: Nie te warto¶ci s± dla stock, i jazdy równomiernej, przy większym wci¶nięciu, i naprzemiennym hamowaniu i kręceniu do odcięcia, swoje bierze... Nie mam jeszcze wgranego softu i przerobionego dolotu. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1181081583.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-08-19 21:12:30 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym s amochodzie | |
W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze:
Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę I to pewnie niejako się komponuje z ogólnym trendem - moda na te wysilone maleństwa rośnie, bo stoimy w korkach coraz więcej :/ S. |
|
Data: 2010-08-19 21:44:03 | |
Autor: J.F. | |
[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie | |
On Thu, 19 Aug 2010 21:12:30 +0200, Stefan Szczygielski wrote:
W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze: Nie tylko - wymogi "ekologiczne" i zmniejszanie emisji CO2. No i trzeba jakos oszczedzac, a klient duza moc lubi. J. |
|
Data: 2010-08-19 18:54:20 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-19 17:56, Czarek Daniluk pisze:
to pisze: Cały ekofaszyzm motoryzacyjny to niezbyt dobry trend. Niedługo wyjdzie na to, że silnik będzie czę¶ci± zamienn±, w cało¶ci wymienian± co 30kkm lub dwa lata, razem z płynami ustrojowymi. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|
Data: 2010-08-20 00:10:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ?? Ja tam bym prorokował że wróc± stare czasy robienia kapitalek, nadwymiarowych tłoków itp. itd. Dzi¶ silniki s± i tak najtrwalsz± czę¶ci± samochodu i tu jak co¶ padnie to zazwyczaj taniej kupić silnik z rozbitka niż remontować stary. |
|
Data: 2010-08-21 14:09:17 | |
Autor: kogutek | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:Silnik nie jest najtrwalsz± czę¶ci± samochodu. Normalnie eksploatowany ma tak± sam± trwało¶ć jak inne podzespoły. Trwało¶ć zależy tylko od ceny nowego samochodu. Im droższy samochód tym trwalszy silnik i skrzynia biegów. Tanie popularne samochody s± liczone na przebiegi w granicach 150-200 ty¶ km. W samochodzie pod koniec zaplanowanego przez konstruktorów przebiegu ma być popsute i zużyte wszystko. -- |
|
Data: 2010-08-21 16:41:43 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
[tech] pęknięte pier¶cienie w nowym samochodzie | |
W dniu 2010-08-21 14:09, kogutek pisze:
Trwało¶ć zależy tylko od ceny nowego Teraz tylko niech to przeczyta np. megrims i odniesie do swojego C63. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." |
|