pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4

Data: 2017-02-18 13:03:18
Autor: ToMasz
pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4
W dniu 18.02.2017 o 08:00, roka pisze:
witam
pekl mi ekran,
w czym to przeszkadza? ja też mam pęknięty, ale wszstko działa

jak dostac sie do zdjec?
może wyjąć kartę pamięci i zgrać?

wyskakuje pusty folder,
tu brakuje paru rozdziałów przedtem.

pozniej
jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego teraz tego nie
moge zrobic, jak zgrac zdjecia ?
samsung s4
napisać jeszcze raz, ale na trzeźwo.
ToMasz

Data: 2017-02-18 13:36:18
Autor: Uncle Pete
On 2017-02-18 13:03, ToMasz wrote:
[...]

Oni tak teraz na trzeźwo piszą, niestety...

Piotr

Data: 2017-02-19 08:25:52
Autor: ...:::WISKOLER:::...
pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Uncle Pete
naskrobał(a):

Oni tak teraz na trzeźwo piszą, niestety...

Myslisz że jest jeszcze dlka takich ratunek czy raczej tylko do piachu?
--
....::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

Data: 2017-02-24 00:06:57
Autor: radekp@konto.pl
pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4
Sun, 19 Feb 2017 08:25:52 +0100, w
<wvj2om1irx5r.1nj8ile2gem3s$.dlg@40tude.net>, " ...:::WISKOLER:::..."
<jvfxbyre@burgh.rh> napisał(-a):

> [...]

> Oni tak teraz na trzeźwo piszą, niestety...

Myslisz że jest jeszcze dlka takich ratunek czy raczej tylko do piachu?

Jakiego piachu? Pójdą do rządu :)

pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4