pełna chata?

Data: 2013-03-13 09:36:23
Autor: Olin
pełna chata?
Ostatnio na preclu pojawił się, nie widziany wcześniej, grupowicz o ksywie
WW, którego sposób ekspresji od początku w niejasny sposób z czymś mi się
kojarzył.
Wiedziony nieokreślonym przeczuciem - a może ręką(?) samego Ducha Świętego
-  postanowiłem porównać to i owo. IP i system operacyjny są różne, ale nie
da się tego powiedzieć o prowajderze i kliencie poczty.
Jeśli skorzystać z adresu:
http://www.adres-ip.pl/geolokalizacja.html
to lokalizacją 87.99.0.249 jest - jak należało się spodziewać - Poznań.
Komputer 31.183.84.188 znajduje się, co ciekawe, na jakimś polu uprawnym w
stanie Kansas.

Mam nadzieję, że Andrzej już poszedł i nie jest za ciasno.

Lechu:

WW

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-13 11:52:24
Autor: WW
pełna chata?
W dniu 2013-03-13 09:36, Olin pisze:
[...]

Jeśli tu odpowiadający są "himalaistami" w takim stopniu, jak Ty fachowcem od internetu - to współczuje.
Dla Twojej i innych ciekawych wiadomości.
Komputer i to z niemaskowanym adresem IP stoi w Łodzi.   :-)

Jak tam Twoje przeczucie?   :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-13 12:24:35
Autor: Olin
pełna chata?
Dnia Wed, 13 Mar 2013 11:52:24 +0100, WW napisał(a):

Komputer i to z niemaskowanym adresem IP stoi w Łodzi.   :-)

Gotów byłem przysiąc, że ATMAN podbił rynki zagraniczne, a szczególnie
upodobali go sobie farmerzy z Kansas.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-13 12:33:58
Autor: WW
pełna chata?
W dniu 2013-03-13 12:24, Olin pisze:
[...]

Poczytaj trochę o aplikacji "TOR" i "Darknecie" i przestań robić z siebie  ......
Gdyby mi zależało, to potrafię się ukryć. Jednak zadaje proste pytania a na takie najtrudniej ściemniać "himalaistom".  :-p

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-13 13:53:33
Autor: Slawek Kotynski
pełna chata?
W dniu 2013-03-13 12:33, WW pisze:
Poczytaj trochę o aplikacji "TOR" i "Darknecie" i przestań robić z
siebie  ......

Oj, jeśli ktoś myśli, że te narzędzia zapewniają anonimowość,
to się może kiedyś mocno zdziwić...

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-13 14:20:52
Autor: Stan
pełna chata?
W dniu 2013-03-13 13:53, Slawek Kotynski pisze:
Oj, jeśli ktoś myśli, że te narzędzia zapewniają anonimowość,
to się może kiedyś mocno zdziwić...

Z punktu widzenia innych użytkowników internetu - zapewniają anonimowość.

Z punktu widzenia ważnych służb - mogą mocno utrudnić zadanie identyfikacji.

Data: 2013-03-13 14:43:55
Autor: Olin
pełna chata?
Dnia Wed, 13 Mar 2013 12:33:58 +0100, WW napisał(a):

 zadaje proste pytania

To właśnie, a także dostawca i miłość do Thunderbirda, łączy Cię z Lechem;
choć dzieli odległość i system operacyjny, o czym donoszę z dumną miną
himalaisty.

Data: 2013-03-13 16:47:04
Autor: Lechu
pełna chata?
W dniu 13.03.2013 14:43, Olin pisze:
Dnia Wed, 13 Mar 2013 12:33:58 +0100, WW napisał(a):

  zadaje proste pytania

donoszę z dumną miną himalaisty.

Tak naprawdę to jest to mina idioty, na jakiego wyszedłeś...

Lechu
http://ksp.lanet.wroc.net/

Data: 2013-03-13 17:30:47
Autor: Henek Dąbrowski
pełna chata?
W dniu 2013-03-13 16:47, Lechu pisze:

Tak naprawdę to jest to mina idioty, na jakiego wyszedłeś...

Ależ ty niewdzięczny jesteś ....
Olin tutaj propagował ksp a ty....

Prawie jak w przysłowiu ( Banatschek ):
"Wyciągnij do milicjanta rękę, a walnie cię pałką"

Henek

Data: 2013-03-13 17:49:22
Autor: gl
pełna chata?

Ależ ty niewdzięczny jesteś ....

"Ci, co liczą na wdzięczność ludzką, podobni są do zaklinaczy wiatru"

g.

Data: 2013-03-13 22:41:57
Autor: Dziobak
pełna chata?
Użytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał

"Wyciągnij do milicjanta rękę, a walnie cię pałką"

ROTFL!
Henek, uzdrowiłeś moje dzisiejsze plugawe samopoczucie.

"Oby trąba twojego słonia nigdy nie trafiła w kaktusy"  :)

Z tego co pamiętam to już jakiś numer z tym namnażaniem bytów internetowych i dyskutowaniem z samym sobą na preclu miał miejsce i też pochodził z krainy podziemnych pomarańczy. ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-13 23:02:33
Autor: Henek Dąbrowski
pe�na chata?
W dniu 2013-03-13 22:41, Dziobak pisze:

Henek, uzdrowiłeś moje dzisiejsze plugawe samopoczucie.

Przynajmniej jakiś dobry uczynek :-)

"Oby trąba twojego słonia nigdy nie trafiła w kaktusy"  :)
:-)

"Uważaj gdy znajdziesz dwa grzyby w barszczu, bo jeden z nich może być granatem"

Z tego co pamiętam to już jakiś numer z tym namnażaniem bytów
internetowych i dyskutowaniem z samym sobą na preclu miał miejsce

Ależ to nie były dyskusje !
To był jednogłos w pewnych tematach
( lech słodził andrzejowi a andrzej lechowi też dogodził )

Pzdr Henek

Data: 2013-03-14 09:39:59
Autor: Dziobak
pe�na chata?
Użytkownik "Henek Dąbrowski" napisał

"Uważaj gdy znajdziesz dwa grzyby w barszczu, bo jeden z nich może być granatem"

Jeżeli to z Banaczka to pozwolę sobie zacytować jedyny, który zapamiętałem:

"Jeżeli sowa pojawia sie na spotkaniu myszy polnych , to nie po to żeby wziąć udział w wyścigach w workach."

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-14 09:24:26
Autor: Olin
pełna chata?
Dnia Wed, 13 Mar 2013 16:47:04 +0100, Lechu napisał(a):

mina idioty, na jakiego wyszedłeś...

To nie brzmi jak język miłości, ale dziś jestem w radosnym nastroju, gdyż
Duch Święty wskazał następcę św. Piotra.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-03-14 09:37:20
Autor: Dziobak
pełna chata?
Użytkownik "Olin"  napisał

To nie brzmi jak język miłości, ale dziś jestem w radosnym nastroju, gdyż
Duch Święty wskazał następcę św. Piotra.

Duch Świety niestety nie zagrał va banque i nie mamy biskupa
Ghany na stolcu piotrowym. A tak bardzo chciałem zobaczyć aktualizację ołtarzyka starszej pani.

pozdrawiam

Pieszy

pełna chata?