pełnomocnictwo do kupna samochodu

Data: 2012-01-23 05:10:46
Autor: landslade
pełnomocnictwo do kupna samochodu
Małżeństwo - obydwoje prowadzimy jednoosobowe DG.
Chcemy kupić samochód osobowy na współwłasność.

Czy możliwe jest udzielenie mężowi pełnomocnictwa przez żonę na kupno
dowolnego auta?
Znalazłem w sieci wzory takich pełnomocnictw,ale każdy z nich zawiera
szczegółowe dane pojazdu, czyli jest to pełnomocnictwo do kupna
konkretnego samochodu.
Czy można w pełnomocnictwie pominąć dane auta? czyli wystawić je na
dowolny samochód?
(Chodzi o to, żeby nie móc jeździć i szukać auta we dwoje.)

Znalazłem też informację, że takie pełnomocnictwo powinno być
sporządzone u notariusza.
Czy można pełnomocnictwo sporządzić samemu, a u notariusza tylko je
"poświadczyć"? (Słyszałem o czymś takim, ale kompletnie nie wiem, czy
to prawda. Chodzi mi o ograniczenie kosztów notarialnych.)

Data: 2012-01-23 05:12:02
Autor: landslade
pełnomocnictwo do kupna samochodu
(Chodzi o to, żeby nie móc jeździć i szukać auta we dwoje.)

Miało być: chodzi o to, żeby nie *musieć* jeździć i szukać auta we
dwoje :)

Data: 2012-01-23 16:49:02
Autor: seba
pełnomocnictwo do kupna samochodu
(Chodzi o to, żeby nie móc jeździć i szukać auta we dwoje.)

MOżna. Możesz dać do zakupu każdego pojazdu, albo napisnać np do każdego do wartości 200tys /szt żeby brzmiało grożniej.
Można tylko poświadczyć podpis albo zrobić w formie aktu.

Sugeruje dać odrazu w jecnym pełnomocnictwie do: zakupu, rejestracji, zawierani um ubespiecz, wyrejestrowania, sprzedaży itp . Ten sam koszt, a fun wienkszy

Seba (Mecenas)

pełnomocnictwo do kupna samochodu