pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych

Data: 2009-04-25 04:49:16
Autor: Sarpedon
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych
na podstawie par. 8 rozporzadzenia ministra infrastruktury a dnia
9.01.2004 w sprawie warunkow wykonywania powszechnych uslug pocztowych
oraz art. 98 KC udzielilem pelnomocnictwa na czas nieokreslony do
odbioru wszystkich przesylek z poczty, ktore sa do mnie kierowane (bez
wyszczegolnienia rodzajow korespondencji).

ponadto osoba ta ma notarialne upowaznienie do odbioru korespondencji
kierowanej do mnie (bez wyszczegolnienia rodzajow korespondencji)

poczta jednak sprawia problemy i nie chce z sadu administracyjnego
wydawac przesylek osobie przeze mnie upowaznionej, tlumaczac sie art
65 ustawy z 20.07.2002 Prawo o postepowaniu przed sadami
administracyjnymi (Dz. u nr 153 z 2002 r, poz 1270), trybu doreczania
ustalonego dla pism sadowych w postepowaniu cywilnym okreslonego w
Rozporzadzeniu Ministra Sprawiedliwosci z dnia 17.06.1999 r w sprawie
szczegolowego trybu doreczania pism sadowych przez poczte w
postepowaniu cywilnym ( Dz u nr 62, poz 697): "Zgodnie z par.9 ust 5
wskazanego rozporzadzenia placowka pocztowa wydaje przesylke
adresatowi. Wyjatek stanowia przedstawiciele ustawowi oraz
pelnomocnicy procesowi, ktorzy w momencie odbierania przesylki w
placowce pocztowej traktowani sa na rowni z adresatem"

natomiast par. 5 ww. ustawy mowi: "Jeżeli  ustanowiono  pełnomocnika
lub  osobę  upoważnioną  do  odbioru  pism  w postępowaniu sądowym,
doręczenia należy dokonać tym osobom."

pytanie 1: czy do odbioru pism w postepowaniu sadowym nie wystarczy
upowaznienie na podstawie KC? jesli nie, to:
pytanie 2: czy do odbioru pism w postepowaniu sadowym nie wystarczy
upowaznienie notarialne? jesli nie, to:
pytanie 3: czy w sądzie musze napisac jakies dodatkowe upowaznienie do
odbioru pism w postepowaniu sadowym, czy tez takowe ustanawia sie w
inny sposob?

chodzi o to ze ja CHCE odbierac wszystkie pisma (w tym procesowe), ale
czesto i na dlugo nie ma mnie w domu, stad ustanowione przeze mnie
upowaznienie do odbioru WSZYSTKICH przesylek bez wzgledu na nadawce,
rodzaj i wielkosc

Data: 2009-04-26 00:04:05
Autor: ąćęłńóśźż
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych
No to dostaniesz jeszcze sporo w d....ę ;-))
JaC

-- -- -

czesto i na dlugo nie ma mnie w domu

Data: 2009-04-26 02:16:34
Autor: Sarpedon
On 26 Kwi, 00:04, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
No to dostaniesz jeszcze sporo w d....ę ;-))
> czesto i na dlugo nie ma mnie w domu

mozliwe, jednak to nie jest zbyt dobra odpowiedz na moj problem

Data: 2009-04-26 11:25:18
Autor: diablica1

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:gt01l1$18b$1news.wp.pl...
No to dostaniesz jeszcze sporo w d....ę ;-))
JaC

ciekawe dlaczego?

Data: 2009-04-26 13:04:42
Autor: ąćęłńóśźż
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych
Powiedz nam, kiedy na długo wyjeżdżasz, to akurat wtedy złożymy przeciw Tobie pozew o wyimaginowaną zapłatę.
JaC

-- -- -

ciekawe dlaczego?

Data: 2009-04-26 08:22:49
Autor: Sarpedon
On 26 Kwi, 13:04, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Powiedz nam, kiedy na długo wyjeżdżasz, to akurat wtedy złożymy przeciw Tobie pozew o wyimaginowaną zapłatę.
> ciekawe dlaczego?

troll?

Data: 2009-04-26 20:45:14
Autor: diablica1

Użytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisał w wiadomości news:9dd6e312-7345-4302-8f49-d923d8f3236by34g2000prb.googlegroups.com...
On 26 Kwi, 13:04, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Powiedz nam, kiedy na długo wyjeżdżasz, to akurat wtedy złożymy przeciw Tobie pozew o wyimaginowaną zapłatę.
> ciekawe dlaczego?

troll?

bzdury mowicie czlowiekowi odn. pelnomocnictwa do odbioru przesylek... na pytanie czy troll odp. sobie sam jestes w tym dobry a niekiedy warto z inteligentniejszym od siebie pogadac wiec pogadaj napewno uzyskasz odp. czy troll  :)

Data: 2009-04-27 10:46:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Sarpedon pisze:

[...]

I mają obowiązek je respektować.

U mnie na zadupiu w Przemyślu nie respektowali .
Skontaktowałem się z jednostką nadrzędną w Rzeszowie - wysłali mnie również na drzewo.

Grzecznie napisałem" reklamację" do Dyrekcji w Krakowie za pośrednictwem ich PR.

Zaproponowałem, by w ciągu 1 doby placówka pocztowa zaczęła pełnomocnictwo respektować. Do pisma załączyłem: artykuł z gazety wyborczej z bydgoszczy (pewien człek tu opisywał swoje przeboje w tym temacie - wpadł do gazety właśnie, i po artykule w tonie "poczta chce go orżnąć na 25 PLN , grzecznie przeprosili i szczęść boże". Generalnie poczta wie, że ma obowiązek respektować pełnomocnictwa na zasadach ogólnych KC, ale wymusza swój płatny drok do tego. A więc uderz "w górę" odgroź się piarowi artykułem prasowym załączając artykuł z bydgoskiej GW i po problemie.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-27 10:48:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rafał "SP" Gil pisze:

pełnomocnictwo respektować. Do pisma załączyłem: artykuł z gazety

Załączyłem rzecz jasna również rozporządzenie ministra w tym temacie ładnie zakreślając na czerwono treść mówiącą o obowiązku respektowania pełnomocnictw na zasadach ogólnych KC.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-27 11:46:17
Autor: ąćęłńóśźż
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych
Link?
JaC

-- -- -

artykuł z gazety z Bydgoszczy (pewien człek tu opisywał swoje przeboje w tym temacie - wpadł do gazety właśnie, i po artykule w tonie "poczta chce go orżnąć na 25 zł, grzecznie przeprosili i Szczęść Boże".

Data: 2009-04-27 23:17:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowyc h
ąćęłńóśźż pisze:
Link?

Google wyłączyli gamoniu ????

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=gazeta+bydgoszcz+pe%C5%82nomocnictwo+pocztowe&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-30 02:32:40
Autor: Sarpedon
pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=gazeta+bydgoszcz+pe%C5%82nomocnic...

dzieki rafale za informacje! natomiast nie moge znalezc tego artykulu,
bo zaden link na stronie http://grupy-dyskusyjne.money.pl/pelnomocnictwo%3Bpocztowe,watek,352509.html
nie dziala. a chetnie bym zalaczyl artykul

pelnomocnictwo do odbioru przesylek sądowych