pendrajf

Data: 2015-09-26 19:42:21
Autor: PiteR
pendrajf
https://en.wikipedia.org/wiki/USB_flash_drive#Security_threats

This enables companies with policies forbidding the use of USB flash drives in the workplace to enforce these policies. In a lower-tech security solution, some organizations disconnect USB ports inside the computer or fill the USB sockets with epoxy.

hehe :)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-09-26 20:29:52
Autor: P03
pendrajf
[...]

Z czego smieszek, istnieja sieci zamkniete gdzie wprawdzie mozna uzyc
pendrajwa ale nie dowonego, lub tylko pod pewnymi warunkami.
A usuniecie portów USB jest jak najbardziej zasadne dla pewnych stacji roboczych.

--
P03

Data: 2015-09-26 22:33:26
Autor: PiteR
pendrajf [ot]
P03 pisze tak:

[...]

sam jeste¶ zasadny :)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-09-27 08:03:50
Autor: P03
pendrajf [ot]
[...]

Dziêki za obszerne i wyczerpuj±ce wyja¶nienie zagadnienia.
:-)
A vice versa tobie dobry cz³owieku.

--
P03

Data: 2015-09-27 00:21:24
Autor: Jawi
pendrajf
W dniu 2015-09-26 o 20:29, P03 pisze:

[...]
Normalna rzecz w wielu firmach gdzie może dojść do wycieku danych chronionych.

Data: 2015-09-27 00:23:49
Autor: Jawi
pendrajf
W dniu 2015-09-26 o 19:42, PiteR pisze:
[...]

A co tam jest takie hehe?
Pomijam jakieś tam zaślepianie gniazda czymś. Ale blokowanie dostępu to rzecz normalna i nawet powszechna.

Data: 2015-09-27 08:39:53
Autor: PiteR
pendrajf [ot]
Jawi pisze tak:

[...]

Pomijam jakie¶ tam za¶lepianie gniazda czym¶.

jak to co :)

Wyobrazi³em sobie "Pana Informatyka od Wymiany Tonerów" jak przychodzi z tub± silikonu Tytan all season, grzybobójczy, UltraViolet proof i mówi

- pani Krysiu, proszê odej¶æ od kompa, bêdê zalepia³ porty USB wydatnie podnosz±c poziom bezpieczeñstwa danych w firmie.

- rozumiem panie Januszu. Zosta³o mi trochê poxyliny po naprawie czajnika. Mo¿e siê przyda?

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-09-28 21:38:03
Autor: Kamikazee
pendrajf [ot]

https://www.youtube.com/watch?v=7PYIH4dnL3I

Data: 2015-09-27 10:37:33
Autor: Maciek
pendrajf
W dniu 2015-09-27 o 00:23, Jawi pisze:
A co tam jest takie hehe?
Pomijam jakieś tam zaślepianie gniazda czymś. Ale blokowanie dostępu to rzecz normalna i nawet powszechna.
"Hehe" dotyczy pewnie wieśniackiego sposobu zabezpieczania. Zakładam, że
nie mówimy o komputerze pana Kazia z magazynu, który ma zabetonowane
gniazda USB, nagrywarka nie działa, a internet to ten komputer widział
ostatni raz, gdy stał na półce w mediamarkcie. W większych firmach
wydaje się kupę kasy na pion informatyczny, który za jeszcze większą
kasę wdraża politykę bezpieczeństwa i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby
jednym z punktów tej polityki było "sprzętowe zabezpieczenie portów USB" :->

Maciek

Data: 2015-09-27 11:18:13
Autor: Jawi
pendrajf
W dniu 2015-09-27 o 10:37, Maciek pisze:
"sprzętowe zabezpieczenie portów USB" :->
dobre określenie na zaślepienie jakąś masą gniazda :)

Data: 2015-09-27 13:26:20
Autor: animka
pendrajf
W dniu 2015-09-27 11:18, Jawi pisze:
W dniu 2015-09-27 o 10:37, Maciek pisze:
"sprzętowe zabezpieczenie portów USB" :->
dobre określenie na zaślepienie jakąś masą gniazda :)

Mnie ze 2 lata temu wpadła karta pamięci do większego gniazda (memory stick/PRO) i od tamtej pory gniazdo jest nie do użytku.

--
animka

Data: 2015-09-27 21:07:31
Autor: \(c\)RaSz
pendrajf
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisaÅ‚-A  w
news:5607d26b$0$561$65785112news.neostrada.pl ...
:
: >

Nnno, to komputer masz zabezpieczony...

--