pendrive 128GB, 256GB, 512GB...

Data: 2015-02-04 17:33:21
Autor: miab
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
W dniu 2015-02-03 o 23:05, Ministerstwo Propagandy pisze:
no to dziś wpadłem... kopiowałem 10GB na takiego pendrivea:
http://allegro.pl/pendrive-128gb-usb-2-0-flash-twister-i5055930352.html
po skopiowaniu wywaliłem katalog z komputera,
wchodzę na pendrivea - nie ma nic...
windows 7...

czy Ktoś może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?

Wychodzi na to że pierwszy lepszy cwaniak potrafi załadować PiSiora w pisiora sprzedając mu podrasowany chłam (nówka nie śmigana Chińczyk płakał jak sprzedawał)za 1/3 ceny najtańszego normalnego 128GB pena.

ma Ktoś może to:
http://allegro.pl/pendrive-512gb-usb-flash-najtaniej-okazja-512-gb-i5035499508.html

Tu załadowanie PiSiora w pisiora będzie ze wskaźnikiem 1/30.

miab

Data: 2015-02-04 17:56:46
Autor: Ministerstwo Propagandy
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

Data: 2015-02-04 17:57:36
Autor: Budzik
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
Użytkownik Ministerstwo Propagandy NOSPAMtestowanije@go2.pl ...

widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

Ci co to kupili to juz pisowskie nieuki...
A ci co jeszcze napisali pozytywne komentarze to pisowczyki do kwadratu.

Data: 2015-02-06 17:38:41
Autor: Kamil
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
Użytkownik "Budzik" napisał:

Ci co to kupili to juz pisowskie nieuki...

Odpierdol się dupku od PiS. Mózg Ci wyżarła antypolska propaganda?

BZPZDR

Data: 2015-02-06 17:50:20
Autor: Budzik
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
Użytkownik Kamil kamil@tlen.pl ...

Ci co to kupili to juz pisowskie nieuki...

Odpierdol się dupku od PiS. Mózg Ci wyżarła antypolska propaganda?

I teraz nie wiem, czy zartu nie zrozumiał, czy nie wiesz kim jest pytający, czy moze jestes jego kolejnym wcieleniem...

Data: 2015-02-06 21:48:13
Autor: marfi
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA439B78E69B11budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

  Przecież to Kamil.

--
marfi

Data: 2015-02-06 21:59:32
Autor: Budzik
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

  Przecież to Kamil.

Nie miałem przyjemnosci.

Data: 2015-02-07 02:10:09
Autor: 666
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
BTW ciekawe, co dzisiaj robi Expierd...

-- -- -
 Przecież to Kamil.

Data: 2015-02-04 18:33:35
Autor: miab
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
W dniu 2015-02-04 o 17:56, Ministerstwo Propagandy pisze:
widzisz malutki człowieczku... ja przynajmniej wiem, że to nie działa, a
popatrzmy itu to po/eu-zadowolonych klientów na allegro...

Fakt. Ja przy wielkim pisiorze Hofmana jestem malutki, ale przynajmniej nie wypieprzyłem pięciu dych do śmietnika oraz danych w kosmos.
Zaś Chinczyk to płakał ale ze śmiechu jak sprzedawał.

miab

pendrive 128GB, 256GB, 512GB...