pendrive 128GB, 256GB, 512GB...

Data: 2015-02-04 20:10:53
Autor: Jawi
pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
W dniu 2015-02-03 o 23:05, Ministerstwo Propagandy pisze:
no to dzi¶ wpadłem... kopiowałem 10GB na takiego pendrivea:
http://allegro.pl/pendrive-128gb-usb-2-0-flash-twister-i5055930352.html
po skopiowaniu wywaliłem katalog z komputera,
wchodzę na pendrivea - nie ma nic...
windows 7...
czy Kto¶ może mi powiedzieć dlaczego zniknęły przegrane na pendrivea pliki?
to jaki¶ ¶mieć fleszowany i pokazuje 128, a pewnie ma nie więcej jak 8
poza tym masz gwarancję wg tego co tam w opisie, więc z niej korzystaj.

  > http://allegro.pl/pendrive-512gb-usb-flash-najtaniej-okazja-512-gb-i5035499508.html

co to warte?

nic nie warte, 94% pozytywnych komentów, nawet dalej nie czytam, skoro na pocz±tku się nie stara to im dalej tym będzie gorzej, poza tym, nie istnieje pen 512GB za 60 plnów

pendrive 128GB, 256GB, 512GB...