pendrive z sieci贸wk膮

Data: 2013-09-25 20:49:14
Autor: Wojciech Waga
pendrive z sieci贸wk膮
On 25/09/13 20:34, BQB wrote:
Czy mo偶e kto艣 S艂ysza艂 o takim rozwi膮zaniu - urz膮dzenie pod艂膮czone do
komputera jest widoczne jako pendrive - czyli dysk przeno艣ny, lecz z
drugiej strony ma wej艣cie na przew贸d ethernet. Chodzi mi o co艣 takiego,
偶e przez sie膰 b臋d膮 wrzucane pliki na ten pendrive, a system do kt贸rego
b臋dzie ten pendrive pod艂膮czony zobaczy w USB te pliki. Nie chc臋, aby
by艂a potrzeba instalacji jaki艣 dodatkowych sterownik贸w po pod艂膮czeniu
tego urz膮dzenia przez USB, z tego powodu, 偶e do ustawie艅
administracyjnych nie b臋d臋 mia艂 dost臋pu. Urz膮dzenie b臋dzie pod艂膮czone do
maszyny przemys艂owej, kt贸rej producent umo偶liwia wrzucanie projekt贸w
przez USB, ale nie pozwala na pod艂膮czenie do sieci firmowej. A mi chodzi
o to, aby nie biega膰 z pendrive. Ten pendrive mo偶e nie mie膰 z艂膮cza
ethernet, lecz mie膰 pod艂膮czenie przez wifi. Chcia艂bym, aby by艂a obs艂uga
jakiego艣 protoko艂u typu FTP, SMB lub co艣 w tym stylu. Pomo偶e kto艣? Bo
nawet nie wiem o co google zapyta膰.

Mo偶e czytnik SD + Eyefi za艂atwi spraw臋.

Niestety fakt ze obs艂uguje pendrove niekoniecnzie znaczy 偶e rozpozna
czytnik SD.

pozdr.
w.

Data: 2013-09-25 20:56:51
Autor: BQB
pendrive z sieci贸wk膮
W dniu 2013-09-25 20:49, Wojciech Waga pisze:
On 25/09/13 20:34, BQB wrote:
[...]

Maszyna b臋dzie za jakie艣 3 miesi膮ce, mo偶e da si臋 poprosi膰 producenta, aby czytnik kart w kompie zamontowa艂. To ju偶 co艣, dzi臋ki za info.

Data: 2013-09-26 08:26:56
Autor: Wojciech Waga
pendrive z sieci贸wk膮
On 25/09/13 20:34, BQB wrote:
[...]

Sprawd藕 tylko czy Eyfi domy艣lnie kopiuje wszystkie typy plik贸w i w dobr膮
strone. Je艣li nie to b臋dzie trzeba j膮 shackowa膰:
http://www.engadget.com/2009/03/17/sandalone-eye-fi-server-hack-one-ups-eye-fi-manager/

pozdr.
w.

pendrive z sieci贸wk膮