penie zenek...powiedz pan co sie mówi w kraków ku o rektorze UJ...

Data: 2009-04-04 05:40:38
Autor: mrdevilyn
penie zenek...powiedz pan co sie mówi w kraków ku o rektorze UJ...
On Apr 4, 2:35 pm, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

prosze powiedziec co sie mowi o rektorze UJ
... i jeszcze dodatkowo coś o WIELKIM BUDOWNICZYM KŁADEK, GROBEL I
MOSTÓW, a zwlaszcza jak bardzo wygra z zioberkiem w wyborach do PE ;).
J-23

PS. Kiedys miałem złudzenia że zenio wie tyle co zje, ale niestety
później okazało się że go oceniłem mocno na wyrost

penie zenek...powiedz pan co sie mówi w kraków ku o rektorze UJ...