pentium 4 startuje z różnymi zegarami, niższymi

Data: 2010-04-17 22:41:42
Autor: kameleon
pentium 4 startuje z różnymi zegarami, niższymi
ustawiam na płycie asus p4c800E-deluxe z reguły podkręcenie automatyczne na plus 10 procent. Wcześniej się zdarzało, że jak system czy coś się nie zamknął, to jednorazowo komp startował z niższym zegarem. Obecnie ma ustawione plus 10 proeent, i zamiast wskazywać 3,7 Ghz jak zwykle, pokazuje 3,07. Kiedy zmienię na normalne, startuje na 2,8Ghz... Nie podoba mi się to.. Ładnie chodzi, ostatnio mu wypadała wtyczka zasilania, ale na razie jest idealnie. Ki diabeł?

Data: 2010-04-19 00:45:53
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "kameleon" <leo-art@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqd6a3$pp$1inews.gazeta.pl...
[...]

2,8 MHz + 10% = 3,08 MHz więc wskzuje dobrze (3,07), skąd Ci się wzieło, że 2,8 + 10% = 3,7?

Data: 2010-04-22 02:44:22
Autor: kameleon
pentium 4 startuje z różnymi zegarami, niższymi

2,8 MHz + 10% = 3,08 MHz więc wskzuje dobrze (3,07), skąd Ci się wzieło, że 2,8 + 10% = 3,7?

Po prostu, procek jest 3,4Ghz... zatem plus 10% to powinno być coś około 3,7... Chodził mi nawet więcej, ale trochę się gry przycinały.... Ogólnie to zaczął chodzić jak należy jak wsadziłem mu zasilacz 750W :)

pentium 4 startuje z różnymi zegarami, niższymi