perelki z forum e-basketu

Data: 2010-04-22 20:42:40
Autor: s
perelki z forum e-basketu
(...)
zwyczajnie spuscil swoja top10 kariere w kiblu za bycie top50 w
historii i koks i dziwki

Nie powiem, ciekawy punkt widzenia :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-22 11:48:33
Autor: Leszczur
perelki z forum e-basketu
On 22 Kwi, 20:42, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
(...)

> zwyczajnie spuscil swoja top10 kariere w kiblu za bycie top50 w
> historii i koks i dziwki

Nie powiem, ciekawy punkt widzenia :-)

A ja nie jestem pewien. Bo wydaje mi sie, ze im wyzsze miejsce w TopXX
tym większa dostępność koki i dziwek.
Chamberlain miał jednego i drugiego więcej niż Ewing - a odnośnie obu
panów jesteśmy przecież dość dobrze poinformowani.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-22 22:13:54
Autor: s
perelki z forum e-basketu
Leszczur pisze:
[...]

A ja nie jestem pewien.

Czegoz? :-)

Bo wydaje mi sie, ze im wyzsze miejsce w TopXX
tym większa dostępność koki i dziwek.
Chamberlain miał jednego i drugiego więcej niż Ewing - a odnośnie obu
panów jesteśmy przecież dość dobrze poinformowani.

I myslisz, ze to kwestia ranku w historii NBA?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-23 01:51:46
Autor: Leszczur
perelki z forum e-basketu
On 22 Kwi, 22:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> A ja nie jestem pewien.

Czegoz? :-)

Ze to ciekawy punkt widzenia :-)

> [...]
> panów jesteśmy przecież dość dobrze poinformowani.

I myslisz, ze to kwestia ranku w historii NBA?

Można zrobić jakąś korelację między koką, dziwkami, rankingiem w
historii i rankingiem aktualnym.
W chwili obecnej pewnie Ewing ma większe sukcesy w obu "dziedzinach".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-23 17:58:32
Autor: s
perelki z forum e-basketu
Nie powiem, ciekawy punkt widzenia :-)
A ja nie jestem pewien.
Czegoz? :-)

Ze to ciekawy punkt widzenia :-)

Na pewno widac po Dywanie jakies tam slady olbrzymiego sukcesu i popularnosci, jak pewnie po zdecydowanej wiekszosci, czasem nawet mniejsze.

Ale jakos tego zeszmacenia sie jako zawodnika nie widze...

[...]

O, to jest dopiero ciekawy punkt widzenia!
Bo IMO wyglada to tak, ze tam kazdy solidny gracz w zasadzie ma kobitek i towaru tyle, ile tylko zapragnie. I glownie od jego temperamentu / trybu zycia zalezy, ile tego dobra dokladnie konsuuje :-)

Pozdr
Slawek

perelki z forum e-basketu