permamentna inwigilacja

Data: 2011-09-19 20:35:36
Autor: J.F
permamentna inwigilacja
Data: 2011-09-19 20:44:59
Autor: Gabriel'wilk'
permamentna inwigilacja
W dniu 2011-09-19 20:35, J.F pisze:

http://moto.gadu-gadu.pl/5648756619737448561/zlodzieje-aut-nie-maja-szans1
Ale o co chodzi :-) ? Te kamery w moim mieście to już od kilku lat są na drogach wylotowych zamontowane i nikomu to nie przeszkadza, a wręcz spowodowało spadek kradzieży aut do zera  - http://www.jaw.pl/video/show/11348
Złapano też kilku przestępców poszukiwanych listami gończymi, odzyskano skradzione auta itp.
   Oskar Wilde

Data: 2011-09-19 20:53:48
Autor: PiteR
permamentna inwigilacja
na  ** p.m.s **  Gabriel'wilk' pisze tak:

Ale o co chodzi :-)

No właśnie. Niby jak to działa? Dwójka dyżurna siedzi całą dobę w pogotowiu przy każdym z wylotów by rzucić się w pościg? To na lawecie juz nie można wywieźć auta czy w TIRze?

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2011-09-19 20:55:28
Autor: Gabriel'wilk'
permamentna inwigilacja
W dniu 2011-09-19 20:53, PiteR pisze:
[...]

Miasto na głównych ulicach i osiedlach również jest monitorowane

   Oskar Wilde

Data: 2011-09-20 16:39:35
Autor: J.F
permamentna inwigilacja
Użytkownik "Gabriel'wilk'"  napisał w wiadomości
W dniu 2011-09-19 20:35, J.F pisze:
http://moto.gadu-gadu.pl/5648756619737448561/zlodzieje-aut-nie-maja-szans1
Ale o co chodzi :-) ?

W zasadzie o nic, ot tak informuje.
Kogutek sie ucieszy, Skynet przeciez zawsze przepowiadal :-)

[...]

Srednio mi sie chce w to wierzyc, bo co z tego ze rejestruja - z tego tylko wynika ze w ktora strone auto odjechalo. Plus niewyrazna podobizna zlodzieja ... byc moze w czapeczce. Dziwne ze sie wsrod zlodziei nie roznioslo - co to za problem tablice podmienic przed wyjazdem.

Poszukiwanych zlapali ? To co - siedza tam i patrza sobie po tych niewyraznych podobiznach, moze akurat kogos sie rozpozna ?
Czy poszukiwani czesto jezdza skradzionymi pojazdami ?

Czy to i tacy poszukiwani - jest imie, nazwisko, adres, nr posiadanego pojazdu, jak kamera wypluje ze wjezdza taki po poludniu do miasta, to patrol jedzie pod dom i lapie pod drzwiami :-)
No dobra, moze pluje wczesniej, patrol z pobocza rusza i sledzi az do miejsca zamieszkania - nie mylic z zameldowania.

J.

Data: 2011-09-20 20:09:34
Autor: kogutek
permamentna inwigilacja
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

No dobra, moze pluje wczesniej, patrol z pobocza rusza i sledzi az do miejsca zamieszkania - nie mylic z zameldowania.

Jasne. Tak się cieszę że ogonkiem merdam. Skynet to odpowiedź na
zapierdajających burków co się z łańcuchów pourywali. Żeby tylko zapierdalali.
Wymyślili sobie że każde zdarzenie to wypadek. To jeżdzą jak by jutra miało
nie być i walą we wszystko co na drodze. Najmniej mi pasuje Skynet. Z natury
nie jeżdżę na przeglądy. Bo to fikcja mająca na celu wyrwanie mojej kasy. Jak
wbiją do Skynetu numery samochodów z ważnymi przeglądami to będę musiał
wydawać co rok kasę, bo mandatami po 5 dych mnie wykończą. --

Data: 2011-09-21 10:25:14
Autor: Grejon
permamentna inwigilacja
W dniu 2011-09-20 22:09, kogutek pisze:

[...]

Jakimi mandatami po 5 dych? Przyjadą lawetą po twój samochód i sami zaholują do stacji.

Zresztą już teraz OIDP w CEPiKu jest informacja czy auto ma ważny przegląd.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

permamentna inwigilacja