Data: 2012-10-11 20:12:55 | |
Autor: ToMasz | |
peugeot 306 letnie ciepłe powietrze z nawi ewu zamiast gorącego | |
W dniu 11.10.2012 19:17, onarjusz pisze:
Witam poszukaj odpowietrzników i odpowietrz układ chłodniczy. zapal zimny silnik i ręką sprawdzaj temperaturę węży do chłodnicy i nagrzewnicy. nagrzewnica musi się robić ciepła wyraźnie wcześniej niż chłodnica. wyraźnie, nie minutę wcześniej. jak węże w nagrzewnicy są gorące tak ze nie umiesz ich utrzymać, a z nawiewu leci chłodne powietrze, (mało ciepłe) to szukaj przyczyny w kanałach powietrznych. ToMasz |
|
Data: 2012-10-11 22:53:59 | |
Autor: onarjusz | |
peugeot 306 letnie ciepłe powietrze z nawi ewu zamiast gorącego | |
W dniu 2012-10-11 20:12, ToMasz pisze:
W dniu 11.10.2012 19:17, onarjusz pisze: Układ odpowietrzony kilkakrotnie. Węże czuć że jest w nich płyn. Sprawdzę jak piszecie z które węże najpierw robią się ciepłe. Moje 306 posiada klimatyzacje, czy ma to wpływ na coś? |
|
Data: 2012-10-12 07:38:00 | |
Autor: Myjk | |
peugeot 306 letnie ciepłe powietrze z nawi ewu zamiast gorącego | |
Thu, 11 Oct 2012 22:53:59 +0200, onarjusz
Układ odpowietrzony kilkakrotnie. Pewnie jeszcze za mało. Dla przykładu w mojej M6 układ odpowietrza się robiąc dolewki przez min. godzinę na pracującym silniku, co chwilę powoli dolewając płynu. :/Jak mi rurka przy webasto puściła, to sama naprawa trwała krótko, natomiast uzupełnianie płynu zabrało 75% czasu wizyty w serwisie. Ale przynajmniej wiem, że Mazda6 może stracić 4 z 5 litrów płynu chłodniczego, a silnik i tak się nie zagotuje. ;) Natomiast, następstwem braku płynu był właśnie brak ogrzewania w kabinie. PS klimatyzacja nie ma związku z tematem, chyba, że sterownik, albo jakiś czujnik temperatury walnął... co jest stosunkowo częstym zjawiskiem we francuzach. :P -- Pozdor Myjk |
|