peugeot 407 2005r 2.0 vs 1.6 diesel

Data: 2009-05-19 23:31:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
peugeot 407 2005r 2.0 vs 1.6 diesel
tomek siewierski wydusil z siebie te slowy:

Witam
Ok ze tak powiem wiem co chce kupic... no moze nie do konca :)
Peugeot 407 2005 rok, diesel
ale zastanawiem sie nad silnikiem 1.6 i 2.0
1.6 obawiem sie ze moze byc za slaby na samochod tej wielkosc...
chociaz moze sie myle
nie wiem to tez pytam :)
a jak sprawa ze spalaniem sie ma? orientuje sie ktos moze?
dziekuje za pomoc
tomasz

ja mialem 407SW 2007 1.6HDI 110KM

Do normalnej jazdy w zupelnosci wystarcza. Jak jednak pojezdzisz czyms dynamiczniejszym .. to moze brakowac - np. podczas wyprzedzania z predkosciami >120km/h
W ogolnosci jednak naprawde jedzie przyzwoicie (Passat B6 1,9TDI ma 105KM).

Spalanie. Przy mojej jezdzie srednio bylo 6,2-6,4 - a nie jezdze zólwiarsko
Minimalne, przy zastosowaniu wszelkich mozliwych prawidel ECOdrivingu wyszlo mi na calym zbiorniku UWAGA 4,2litra/100km
Jak na nie male auto uwazam ten wynik za doskonaly.

ps. maksymalne srednie spalanie w cyklu mieszanym wynosilo 7,2 litra .. ale wtedy faktycznie mialem troche biegania i "troche" go poganialem

W ogolnosci 2,0HDI jedzie duzo lepiej a pali nie wiecej niz (srednio) 1 litr wiecej.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

peugeot 407 2005r 2.0 vs 1.6 diesel