peugeot 407 2005r 2.0 vs 1.6 diesel

Data: 2009-05-20 06:09:02
Autor: Reseller
peugeot 407 2005r 2.0 vs 1.6 diesel
tomek siewierski pisze:
Witam
Ok ze tak powiem wiem co chce kupic... no moze nie do konca :)
Peugeot 407 2005 rok, diesel
ale zastanawiem sie nad silnikiem 1.6 i 2.0
1.6 obawiem sie ze moze byc za slaby na samochod tej wielkosc...
chociaz moze sie myle
nie wiem to tez pytam :)
a jak sprawa ze spalaniem sie ma? orientuje sie ktos moze?
dziekuje za pomoc
tomasz
Zapraszam na www.peugeot-klub.pl tam zasięgniesz opinii użytkowników jednego i drugiego rozwiązania. Tu, przepraszam, ale są głównie "domyślacze" lub "wymyślacze". Szukaj info u źródła.

--
Robcio 307 SW Premium
2.0 HDi 110KM

Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...

Data: 2009-05-20 09:09:43
Autor: GlennBp
tomek siewierski pisze:
> [...]
> chociaz moze sie myle
> nie wiem to tez pytam :)
> a jak sprawa ze spalaniem sie ma? orientuje sie ktos moze?

Rzuć okiem tu:
http://km77.com/00/opel/insignia/p01.asp
Sa to czasy przyspieszen na poszczegolnych biegach. Pierwsza od lewej, to
najszybsze, mozliwe przspieszenie 80-120.
Puga 1.6 niestety nie ma, ale jest laguna 2.0 150 km i 1.5 110km.
Moze bedzie to dla ciebie pomocne.
pzdr
Luca

--