peugeot 407 - problem z alarmem [ pilotem ] i radiem

Data: 2009-10-24 04:23:46
Autor: tomek siewierski
peugeot 407 - problem z alarmem [ pilotem ] i radiem
Witam
407 2.0 HDI
1.
Wczoraj wieczorem zamykam jak codzien samochod z pilota... swiatla
mrugaja lusterka sie skladaja... auto zamkniete alarm wlaczony...
rano niestety pilot odmawia posluszenstwa.... mysle cholerka
bateria... nie tracaj czasu ide po zapasowy kluczyk i ku mojemu
zdziweniu tez nie dziala....
wkladam kluczyk w zamek przekrecam drzwi otwarte ale alarm dziala
wkladam kluczyk do stacyjki przekrecam alarm wylaczony....
ale nie moge zaknkac auta z pilota, tylko kluczykiem czyli auto
zamkniete ale alarm wylaczony...
ma ktos pojecie co sie dzieje?

2.
i mam pewien problem z radiem
mianowicie po kilkunastu minutach [ chyba 15 ] radio gasnie i
uruchamia sie jakas economy funkcja... czy jest mozliwosc zeby jakos
tej funkcji sie pozbyc? :)
instrukcje mam w jezuku angielskim wiec nie wiele mi to da...
a troche mnie to denerwuje jak czekam w samochodzie i co kilkanascie
minut musze uruchomic silnik....
dzieki za pomoc
tomasz

Data: 2009-10-24 14:08:39
Autor: Marcin J. Kowalczyk
tomek siewierski pisze:
[...]

zrob ponowna aktywacje kluczkow

[...]

mozna Peugeot Planetem wlaczyc tryb "salon" - ale wtedy jak zostawisz jakas lampke wlaczona to sie bedzie swiecic az do wyjechania akumulatora do zera.

instrukcje mam w jezuku angielskim wiec nie wiele mi to da...

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ i sciagnij sobie polska

a troche mnie to denerwuje jak czekam w samochodzie i co kilkanascie
minut musze uruchomic silnik....

to jest zabezpieczenie zeby radio/ladowarka/zapalona lampka nei wyjechala akumulaotra do zera

Data: 2009-10-24 16:45:56
Autor: Mikolaj Machowski
tomek siewierski napisał:
[...]

Miałem identyczny problem w Yaris. Jak pojechałem do serwisu to mi
powiedzieli, że to najprawdopodobniej problem z instalacją elektryczną
i/lub coś zakłóca fale radiowe ale nie mogą mi pomóc bo elektryków
akurat nie ma w pracy.

Fakt - u nich na parkingu wszystko działało bez problemu więc machnąłem
ręką. Czasami problem pojawia się z powrotem wyłącznie w jednej
lokalizacji, zazwyczaj po deszczu. Pomaga uruchomienie pilota "z
przyłożenia" prawie dotykając drzwi gdzie w środku jest zamontowany
odbiornik.

m.
--
Matrix 1: There is no spoon
Matrix 2: There is no lipstick

Data: 2009-10-24 20:17:35
Autor: Bydlę
On 2009-10-24 18:45:56 +0200, Mikolaj Machowski <mikmach@wp.pl> said:

Pomaga uruchomienie pilota "z
przyłożenia" prawie dotykając drzwi

Albo tradycyjna metoda zwiększania zasięgu - przykładanie pilota do skroni i naciskanie guzika.
:-)

--
Bydlę

peugeot 407 - problem z alarmem [ pilotem ] i radiem