peugeot partner 1.1 zawieszenie z czym zgodne?

Data: 2011-05-11 22:28:59
Autor: Jacek
peugeot partner 1.1 zawieszenie z czym zgodne?
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqer2s$3o8$1inews.gazeta.pl...
będe musiał naprawiać zawieszenie przednie w peugeocie partnerze 1996
poj 1.1 MAło znany model. W warsztacie zaśpiewali 1500zł - cena chyba
miała odstraszyć. Tak wiec robota spada na mnie, a ja nie umiem niczego
znaleźć na temat tego modelu. tzn wszystko co znajduje dotyczy modeli z
silnikami od 1.4 w górę.
Podejrzewam ze wspomniany partner ma zawieszenie przednie zgodne z
jakimś innym saxo czy 205, ale nie wiem czy i jakim. czy mozecie mi
pomóc? Wolałbym przed zejściem w czeluście kanału wiedzieć z czym mi sie
przyjdzie zmierzyć.

pierwsze słysze, ale może krótko żyje
dany model auta ma raczej ustandaryzowane zawieszenie do wiekszości silników.
moze być delikatna rozbierzność miedzy benzyniakami a dieslami z racji róznicy mas obu konstrukcji.
pozatym sprawdź na allegro, czy część której szukasz nie jest jednego typu dla jakieś grupy silników.

Jacek

Data: 2011-05-12 11:23:18
Autor: emes
[...]

a co powiesz o zawieszeniu trafica 2 i laguny 2 ?
dostawczak vs kompakt
i to samo "prawie"

berlinga partnery wszystko zawsze takie same. od pierwszego modelu...

peugeot partner 1.1 zawieszenie z czym zgodne?