pewnie było...

Data: 2012-06-23 10:21:29
Autor: Jawi
pewnie było...
http://vwszrot.pl/

przyklejone z innej grupy
--

Data: 2012-06-23 10:51:50
Autor: Cavallino
pewnie było...

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fe57c8b$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
http://vwszrot.pl/

przyklejone z innej grupy

Słonko za mocno przygrzało, że wrzucasz jakieś szmaciane linki bez tytułu i bez treści?

Data: 2012-06-23 12:41:23
Autor: Lukasz
pewnie było...
W dniu 2012-06-23 10:21, Jawi pisze:
http://vwszrot.pl/

przyklejone z innej grupy

było, było, trafił na trefny egzemplarz (może zajeżdżony przez pierwszego właściciela, może nie miał przy kupnie 170 a 300 czy 360.000km...)
Mój 2.0 tdi ma w tej chwili 250kkm i niedługo 5 lat, przy kupnie miał 3 lata i 180kkm. Podczas tych 70kkm zrobiłem rozrząd (kilkaset zł), hamulce (chyba 800zł komplet), jeden wahacz (200zł z wymianą), zestaw czujników za 150zł i przepustnicę powietrza za 250zł, aha, no i czujnik parkowania za 50zł używany wymieniłem, ale nie wiem czy usterka nie była spowodowana wcześniejszą stłuczką w tym miejscu. W pierwszym roku użytkowania na eksploatację wydałem ok. 6-7000zł (tylko hamulce, rozrząd, oleje, filtry i wahacz, opony). Nie wiem ile ktoś włożył w to auto wcześniej, ale w moim garażu uznaję je za bezawaryjne (miałem różne auta i w tym wydaję naprawdę mało na usterki czy też bieżące wymiany)

Lukasz

Data: 2012-06-25 09:39:46
Autor: kamil
pewnie by³o...