pewnie wina Tuska, nie otwierajcie lodowki.

Data: 2011-12-17 05:11:13
Autor: stevep
pewnie wina Tuska, nie otwierajcie lodowki.
# Światowa Organizacja Handlu (WTO) przyjęła formalnie w piątek Rosję na  swego 154. członka. Na członkostwo w tym światowym klubie handlowym Moskwa  czekała 18 lat. Była największa gospodarką pozostającą poza WTO.
#
Ze strony:
http://tiny.pl/hjmrk
--
stevep

Data: 2011-12-16 22:26:57
Autor: HaMMeR
On 17 Gru, 05:11, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Oczywiscie ze tak, durniiu!
To Polska dotad sprzeciwiala sie skutecznie czlonkostwu
tego azjatyckiego rezymu w WTO, ale nastalo PO...

Data: 2011-12-17 00:26:01
Autor: HaMMeR
On 17 Gru, 08:21, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
Dnia Fri, 16 Dec 2011 22:26:57 -0800 (PST), HaMMeR napisał(a):

> Oczywiscie ze tak, durniiu!
> To Polska dotad sprzeciwiala sie skutecznie czlonkostwu
> tego azjatyckiego rezymu w WTO, a

Genetyczny idioto, Polska miała tyle do gadania co ty bałwanie. Przeczytaj
uważnie durniu: największa gospodarka! Tego taki kurduplowaty fiut jak ty
nie rozumie.

--
Wysłany 2011-12-17 08:18:20.

Wypoleruj sobie freda, pokomuszy odpadzie.

Data: 2011-12-17 08:22:54
Autor: Przemysław W
pewnie wina Tuska, nie otwierajcie lodowki.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

To Polska dotad sprzeciwiala sie skutecznie czlonkostwu
tego azjatyckiego rezymu w WTO, ale nastalo PO...

W latach 2005 - 2007 była Wolska, dopiero po wygranych wyborach przez PO ten kraj wrócił do starej nazwy. Zrozumiał hamek?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-17 17:12:19
Autor: stevep
Dnia 17-12-2011 o 07:26:57 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

G-no ptawda debilu.

--
stevep

Data: 2011-12-17 17:21:44
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Uspokójcie się, "inrzynieże" - tak było. Podciągnijcie się, odróbcie lekcje, poczytajcie zamiast puszczać głośne i sprośne bąki.
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 06:55:49
Autor: stevep
Dnia 17-12-2011 o 17:21:44 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Poujadaj azorku, tylko w okresie świąt kundle mówią ludzkim glosem.
--
stevep

Data: 2011-12-18 14:15:57
Autor: rAzor

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Ojoj, jak to się "inrzynierek" zdenerwował. I po co? Nie dość, żeś kłamca, to jeszcze cham i burak bez honoru. :-)
A w sieci wyraźnie stoi napisane jak byk - co, jak, kiedy i dlaczego, tylko tobie zaślepiony platfusie nawet do tej pustej pały nie przyjdzie przeczytać, bo wierzysz tylko w to co ci w gminnym politbiurze nawkładają w rozdziawioną paszczę matoła. he he he
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 15:07:35
Autor: rAzor

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Powiedz nam tu lepiej czy to prawda z tym Hjeniem. W sieci wyraźnie stoi
napisane, że dymał ci kobitę, a nawet począł na twoje konto bachora. Prawda
to?

Było dokładnie odwrotnie, trolluśku - mój jamnik dymał starą Hjenia, aż tak go spakowała i wystawiła mu reklamówki na wycieraczkę, a potem pozwała o alimenty. he he he
Jesteś synem mojego jamnika?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 15:22:05
Autor: u2
W dniu 2011-12-18 15:07, rAzor pisze:
Jesteś synem mojego jamnika?

Jest, ale oczywiscie nieslubnym ;)

Data: 2011-12-18 15:43:16
Autor: Leprechaun

W dniu 2011-12-18 15:07, rAzor pisze:
Jesteś synem mojego jamnika?

Jest, ale oczywiscie nieslubnym ;)

To tak jak ty. Owoc wydupczenia Niemki przez przemarsz wojsk sowieckich
1944. Po tatusiu pozostał ci akcent: "ł-tylkojęzykowe", po mamusi siermiężne
rysy twarzy. ;)

BomBel

Data: 2011-12-18 15:30:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Przecież ty nie masz jamnika i nigdy nie miałeś. Jedyne co miałeś to kota we łbie i wszy łonowe. Jak to kundel. Powiedz prawdę, dymnął ci Hjenio kobitę czy dostałeś już ją z przychówkiem? Idą Święta więc pewnie Hjenio pojawi się na Sobięcinie z prezentami. Na ten czas wynosisz się z chałupy do swoich rodziców do Rudy? Rozsądne to jest, rodzina powinna spędzać święta wspólnie. Hjenia, nie twoja! ;)))))))))))))

BomBel

Data: 2011-12-18 15:25:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Ty to chyba masz ledwie podstawowe wykształcenie albo niedokończony ogólniak.  Najwyraźniej lata obcowania z menelami pod Realem zrobiły swoje. Jesteś już komplętnym idiotą.

BomBel

Data: 2011-12-18 15:26:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Nie potwierdził ani też nie zaprzeczył czyli jakieś tam dymanko musiało być! ;)

BomBel

Data: 2011-12-18 18:14:26
Autor: stevep

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Co za psi charrrakter.  '<
--
stevep

Data: 2011-12-17 17:23:40
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Tu masz, smrodzie - pierwszy lepszy link z brzegu:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Rosja-obawia-sie-polskiego-sprzeciwu-jej-wejscia-do-WTO,wid,8919372,wiadomosc.html?ticaid=1d932
--
Dymać Tymańskiego!

pewnie wina Tuska, nie otwierajcie lodowki.