phenom II X3 i brak jednego rdzenia

Data: 2009-11-28 15:18:49
Autor: Robson
phenom II X3 i brak jednego rdzenia
Witam

Po podkręceniu mnożnikiem procesora Phenom II X3 720  (do 3,5 GHz), procesor jest widziany jako 2 rdzeniowy. CPU-Z pokazuje name procesor Athlon II X2 520 choć w specyfikacji pokazuje ze to Phenom II X3 720. W biosie widziany jest poprawnie. Czy trzecie jądro mogło się uszkodzić podczas tego podkręcania? Temp po podkręceniu nie przekroczyła 54 st przy pełnym obciążeniu, napięcie regulowane było automatycznie i wynosiło 1.3 V.

Dziękuje za odpowiedzi

Robson

Data: 2009-11-28 16:15:25
Autor: Robson
phenom II X3 i brak jednego rdzenia
Wyłączyłem komputer na godzinę i ... rdzeń sie pojawił. Nie rozumie co mogłobyc przyczyną. Restartowałem komputer kilkanaście razy, ładowałem domyślne ustawienia, nawet wgrałem bios jeszcze raz.

phenom II X3 i brak jednego rdzenia