philips pvr c+ - czy da się wyłączyć VOD?

Data: 2010-04-18 18:53:29
Autor: irek
philips pvr c+ - czy da się wyłączyć VOD?
Posiadam philipsa PVR z Cyfry+ i nie zamierzam nigdy korzystać z VOD, ale to ustrojstwo nie ma w menu wyłączenia tej usługi. Chciałbym ją wyłączyć gdyż irytuje mnie to, że włącza się kiedy chce i pobiera sobie filmy na dysk i na dokładkę zużywa bez potrzeby prąd. Czy są może jakieś supertajne kody które można wpisać z pilota i to wyłączyć?
Irek

Data: 2010-04-27 23:09:33
Autor: Tomy M.

Użytkownik "irek" <irek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqfdea$m1p$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma.

Tomy M.

philips pvr c+ - czy da się wyłączyć VOD?