pianki Tribord

Data: 2009-11-23 18:45:24
Autor: Rafał Wawryk
pianki Tribord
Macie bezposrednie (lub chocby posrednie) doswiadczenia z piankami  dostepnymi w Decathlonie made by Tribord? Znalazlem w necie raptem dwa w  miare uzyteczne linki o nich:

http://www.nitas.pl/articles.php?article_id=25
http://forum.gazeta.pl/forum/w,24552,86067488,86067488,pianki_Tribord.html

Ceny wadaja sie byc stosunkowo atrakcyjne - kwestia czy ich jakosc jest w  miare przyzwoita i czy nie lepiej dorzucic "pare zlotych" do markowego  sprzetu. Nurkuje rekreacyjnie kilka(nascie) razy w roku, zwykle w Polsce  (basen, jezioro) lub Chorwacji. Chcialbym miec wlasny (!), w miare  uniwersalny i niedrogi zestaw ;)

Co myslicie o piankach:

docieplenie pod spod:
http://www.decathlon.com.pl/PL/kombinezon-sht-910-man-10439892/

do tego:

cienki overall
http://www.decathlon.com.pl/PL/overall-ows10-man-16-24-c-29419654/

albo:

gruby overall
http://www.decathlon.com.pl/PL/kombin-mws-500-m-ski-10-18-c-18241182/

dzieki!

Data: 2009-11-23 19:38:57
Autor: Lukasz Filipczyk
pianki Tribord
witam, mam tego overala 5,5 mm. Do tego kamizelka 2,5 mm. Na koparkach przy 12 stopniach, calkiem przyjemnie. Przy tam pianka wygodna w uzyciu.

Pozdrawiam
lukasfi

Uzytkownik "Rafal Wawryk" <ralfer@o2.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:op.u3uzlyg8vb6di1@brzuchaty.wroclaw.ad.s3group.com...

Data: 2009-11-23 19:44:42
Autor: Hubert Schwarz
pianki Tribord
Rafa? Wawryk pisze:
Macie bezposrednie (lub chocby posrednie) doswiadczenia z piankami dostepnymi w Decathlonie made by Tribord?

Nie mam zbyt duz.ego dos'wiadczenia - ani w nurkowaniu, ani w piankach - ale uz.ywam Triborda od maja (7+7 mm). Sprawdzi?a sie; zarówno w naszych zimnych wodach (gdy przebija?em sie; przez termokline;), jak i we wrzes'niu w Chorwacji.
Poniewaz. to moja pierwsza pianka, wie;c nie mam porównania, ale wraz.enia sa; naste;puja;ce:
a) przylega do cia?a jak szyta na miare;,
b) manszety sprawdzaja; sie; znakomicie,
c) odczucie zimna mia?em w niej tylko raz - w czerwcu nad jez. Powidzkim, ale nie pod woda;, a na brzegu, przy mokrej piance i silnym wietrze ;),
d) zapinana jest od ty?u, co - podobno - wp?ywa pozytywnie na przepuszczanie wody,
e) po kilkunastu nurkach jedynym mankamentem jest delikatne "zmechacenie" na plecach - mys'le;, z.e to wina noszaka w kamizelce,
f) nie czuje; sie; w niej skre;powany pod woda;.

Wiele osób z klubu, do którego nalez.e;, dopytywa?o sie; o wraz.enia, bo jestem chyba pierwsza; osoba; z Tribordem, ale naprawde; nie moge; na nia; narzekac'.

Przed zakupem w Decathlonie, zastanawia?em sie; jeszcze nad Soprassub, doste;pnymi w www.kesonshop.pl, ale nie by?o rozmiarów (pocza;tek sezonu), a ja sie; upar?em, z.e chce; miec' pianke; na pocz. maja (i pierwsze nurkowanie). Soprass ma równiez. niez?e ceny; tyle z.e sklep jest na S'la;sku, a pianke; wypada?oby przymierzyc' przed zakupem.

generalnie - polecam. Za te; kaske; - bez cienia wa;tpliwos'ci.

Decathlon - z tego co pamie;tam - mia? równiez. Maresa w podobnej cenie. Kumpel naby? te; pianke; - i równiez. nie narzeka.

Co do estetyki / kolorystyki pianek - to jest mi ona (prawie) oboje;tna. Reaguje; na to jak Stach Paluch w "Misiu":
- ma pan ?adne w?osy!
- moz.liwe, ja ich nie widze;.
;)
podobnie z pianka; - nie przegla;dam sie; w niej w lustrze ;).

pozdrawiam, HS

Data: 2009-11-24 04:36:51
Autor: Michal G.
pianki Tribord
On 23 Lis, 19:44, Hubert Schwarz <hyperej...@onet.eu> wrote:

(...)
[...]

Tak sie zastanawiam z Ciebie taki "twardziel" czy ja taki "miękki" czy
pianka Tribord naprawdę jest aż tak wspaniała...
Po 20 minutach w piance, co prawda nie Tribord i 7+5 a nie 7+7,  pod
termoklina (Zakrzowek 6*C) to ja sie zastanawiam czy już zamarzłem a
nie czy odczuwam zimno :-)
Co do pianki Tribord to moja żona ma cienk± piankę/bluzę "na basen"
Tribord i bardzo ja sobie chwali.

mi_g

Data: 2009-11-24 14:08:01
Autor: PesTYcyD
pianki Tribord
Michal G. pisze:
[...]

Ja nuram tylko w piance a na Zakrzówku pot termoklin± siedzę praktycznie cały dostępny czas bezdekompresyjny.

Data: 2009-11-24 13:15:43
Autor: jacekplacek
pianki Tribord
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Michal G. pisze:
> Tak sie zastanawiam z Ciebie taki "twardziel" czy ja taki "mi=EAkki" cz=
> pianka Tribord naprawd=EA jest a=BF tak wspania=B3a...
> Po 20 minutach w piance, co prawda nie Tribord i 7+5 a nie 7+7,  pod
> termoklina (Zakrzowek 6*C) to ja sie zastanawiam czy ju=BF zamarz=B3em =
> nie czy odczuwam zimno :-)

Ja nuram tylko w piance a na Zakrz=F3wku pot termoklin=B1 siedz=EA prakty=
cznie=20
ca=B3y dost=EApny czas bezdekompresyjny.
Tzn.? 15 minut na 30, czy do skończenia gazu na 10?

Data: 2009-11-24 14:15:49
Autor: Hubert Schwarz
pianki Tribord
Michal G. pisze:

Tak sie zastanawiam z Ciebie taki "twardziel" czy ja taki "miękki" czy
pianka Tribord naprawdę jest aż tak wspaniała...
To jasne, że Clint Eastwood blado przy mnie wypada ;).
A tak serio - w polskich warunkach nie nurkowałem nigdy dłużej niż 20 minut. Poza tym, pierwszego nura zrobiłem w maju - przyznasz pewnie, że podczas pierwszych nurkowań stres i ciekawo¶ć s± tak duże, że nie zwraca się uwagi na takie szczegóły ,jak temperatura ;).

W grę wchodzi również indywidualny odbiór temperatury, ale to oczywista.

pozdrawiam, HS

Data: 2009-11-24 00:41:45
Autor: qlphon
pianki Tribord

Macie bezposrednie (lub chocby posrednie) doswiadczenia z piankami
dostepnymi w Decathlonie made by Tribord? Znalazlem w necie raptem dwa w miare uzyteczne linki o nich:

kupilem taka zonie do egiptowa
dobrze uszyta i sklejona, materiay bez zarzutu, kroj atrakcyjny i wygodny
sprawdzila sie znakomicie

widzialem gorzej zaprojektowane i wykonane "markowe" pianki
a placic tylko za inne logo to chyba przesada

Data: 2009-11-24 11:04:08
Autor: PesTYcyD
pianki Tribord
Ja mam wprawdzie aqualanga, ale macałem pianki Triboarda i wydają się całkiem przyzwoite. A za tą cenę to myślę że są naprawdę OK

Data: 2009-11-30 12:32:13
Autor: Rafał Wawryk
pianki Tribord
DziÄ™kujÄ™ wszystkim za odpowiedzi - z tego co piszecie to Tribordy nie sÄ…  zĹ‚e wiÄ™c chyba siÄ™ skuszÄ™.