piasek przy wlewie paliwa.

Data: 2009-03-12 11:06:15
Autor: Pan Piskorz
piasek przy wlewie paliwa.
Jakiś baran a dokładniej poprzedni właściciel uszkodził w samochodzie

niemiecki dziadek taki niezgrabny?

P.

Data: 2009-03-12 11:19:40
Autor: krzysiek82
piasek przy wlewie paliwa.
Pan Piskorz pisze:
  > niemiecki dziadek taki niezgrabny?

Bym powiedział belgijski raczej :)
Ale bardziej bym stawiał na tego polaka co nim wracał z belgii i się uwiesił na pistolecie. Do wymiany jest cała rura doprowadzająca paliwo do zbiornika jest trochę roboty a chce sobie to zostawić jak będzie cieplej bo przy okazji pomaluje całą podłogę i nadkola od wewnątrz.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-12 12:42:31
Autor: JKK
piasek przy wlewie paliwa.

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gpao56$crf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bym powiedział belgijski raczej :)
Ale bardziej bym stawiał na tego polaka co nim wracał z belgii i się uwiesił na pistolecie

Albo z nim we wlewie ruszył ze stacji ?
Historia notuje takie przypadki ;-)

Moim zdaniem nie ma na co czekać,
tylko demontaż wlewu, zbiornika,
czyszczenie i wymiana filtrów.

Stan paliwa dobrze pokazuje ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-12 12:44:37
Autor: krzysiek82
piasek przy wlewie paliwa.
JKK pisze:
Stan paliwa dobrze pokazuje ?

Pzdr

JKK

Nic nie przekłamuje, czekam aż będzie cieplej bo będę malował podwozie i nadkola i chce aby szybciej schło bo inaczej zacznie odłazić. Mam nadzieje, że do tego czasu nic się nie posypie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-12 12:51:28
Autor: JKK
piasek przy wlewie paliwa.

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gpasn9$iub$1atlantis.news.neostrada.pl...
czekam aż będzie cieplej bo będę malował podwozie i nadkola i chce aby szybciej schło bo inaczej zacznie odłazić. Mam nadzieje, że do tego czasu nic się nie posypie :)

Z tym ciepłem to może jeszcze trochę potrwać.
Sprawdź np. na pogodynka.pl prognozę długoterminową dla swojej miejscowości.

Pzdr

JKK

piasek przy wlewie paliwa.