piasta 20mm czarny mat

Data: 2010-02-04 22:48:43
Autor: mariuszmo
piasta 20mm czarny mat
Szukam piasty na oś 20mm, 32 otwory i mocowanie tarczy 6 śrub.
Zadanie w teorii proste ale chciałem czarny matowy taki jak np shimano ma na piastach i okzuje się to niewykonalne, rynek zalany jakimiś dartmorami, novatecami i NSami (te ostatnie to chyb to samo co poprzednie tylko droższe) i tak naprawdę nie ma nic rozsądnego.

Ktoś moe wie czego jeszcze i gdzie szukać?

Data: 2010-02-05 02:25:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
piasta 20mm czarny mat

[...]

Co chcesz od dartmoora?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-05 21:09:24
Autor: mariuszmo
piasta 20mm czarny mat

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hkfqec$pcv$2news.interia.pl...

[...]

w zasadzie jakościowo i wizualnie nic ale chciałbym czarny mat czego nie mają w ofercie a poza tym praktycznie dartmoor i novatec zdominowały rynek piast, wchodzisz do sklepu i masz wybór pomiedzy dartmoorem i nowatecem, widzisz rower i najprawdopodobniej ma piasty dartmor lub novatec, otwierasz lodówkę a tam dartmoor i novatec. Choćby dlatego chciałem coś bardziej unikatowego.

Data: 2010-02-06 16:19:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
piasta 20mm czarny mat

[...]

Kup i zmatuj sobie.