piasta na nakrętkę, nie klamkę

Data: 2012-09-01 23:57:10
Autor: Marek
piasta na nakrętkę, nie klamkę
Hej,
Wymieniam tylniÄ… piastÄ™ w rowerze miejsko-trekingowym (V-brake, 9speed
schimano) i wyczytałem że polecane są piasty novatec. Z powodów
anty-kradzieżowych nie chcę mieć klamek (zapięć?) lecz nakrętki. Pani w
rowerowym stwierdziła że "się nie da".

Jaką piastę kupić by były nakrętki?

Znalazłem w sieci jeden wątek rozwiązujący ten problem poprzez
skorzystanie z usług tokarza.. mam nadzieję że to przesada :)

Marek

Data: 2012-09-01 15:09:13
Autor: rzymo
piasta na nakrętkę, nie klamkę
W dniu sobota, 1 wrze¶nia 2012 23:57:11 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
(...)

S± wersje z nakrętkami (do cięższych zastosowań), ale czy nie wystarczy zacisk na imbus, zamiast z dĽwigienk±?
Co¶ takiego: http://images.okazje.info.pl/p/sport-i-hobby/3925/dartmoor-bolt-on.jpg .

Data: 2012-09-02 09:15:35
Autor: Marek
On 02.09.2012 00:09, rzymo wrote:
[...]

Dziękuję!

nie miałem pojęcia o istnieniu takich zacisków.. wspaniale!

Marek.

Data: 2012-09-02 00:08:43
Autor: Titus Atomicus
piasta na nakrętkę, nie klamkę
In article <k1u0bm$fdj$1@node1.news.atman.pl>,
 Marek <marek@nonspam.org> wrote:

Hej,
Wymieniam tylni± piastę w rowerze miejsko-trekingowym (V-brake, 9speed
schimano) i wyczytałem że polecane s± piasty novatec. Z powodów
anty-kradzieżowych nie chcę mieć klamek (zapięć?) lecz nakrętki. Pani w
rowerowym stwierdziła że "się nie da".

Jak± piastę kupić by były nakrętki?

Ja tego nie rozumiem.
:-(
Mam w jednym rowerze piaste Novatec. I niedawno, tez z powodow antykradziezowych wymienilem w koncu zaciski na nakretki.
A konkretnie na nakretki z imbusem f-my dartmoor. Ze szpilkami rzecz jasna.
Nie widze przeciwskazan.
--
TA

piasta na nakrętkę, nie klamkę