piasta z biegami - pytanie

Data: 2010-02-03 14:16:26
Autor: Fabian
piasta z biegami - pytanie
kleju pisze:
Chodzi mi o to zeby ktos podzielil sie praktrycznymi wrazeniami z
wykorzystania tej ilosci biegow w praktyce. Bo np ja mam rower szosowy z
14 przelozeniami, a w praktyce potrzebne sa mi 4-5.

Zatem co myslice 3-5-7? A jak jest w ogole bez biegow to wiem ;-)
Kleju

Zobacz jakich zębatek używasz, policz sobie stosunek przód:tył
maksymalnego i minimalnego przełożenia i z tego policzysz sobie
rozpiętość przełożeń jakie używasz. Będziesz mógł to porównać
dostępnością rozpiętością piast planetarnych.

Fabian.

piasta z biegami - pytanie