piasta z biegami - pytanie

Data: 2010-02-08 07:54:04
Autor: Grzegorz
piasta z biegami - pytanie
Hello kleju !:

Ogladam rozne piasty z biegami w srodku i nurtuje mnie pytanie. Czy w rowerze miejskim bedzie znaczaca roznica gdybym zastosowal piaste:
Zatem co myslice 3-5-7? A jak jest w ogole bez biegow to wiem ;-)

Ja mojej córci złożyłem rowerek z 7-biegowym Nexusem z Allegro.

Mogę powiedzieć tylko tyle, że zakres przełożeń jest jak dla niej odpowiedni, dla mnie byłby ciut za mały.

Ale jak jeździsz raczej dla przyjemności, to bierz 7 lub ew. dużo droższe 8-biegowe, z hamulcem.

Nexusy mają nieco lepszą opinię od Sramów.

pzdrw.
--
Grzegorz

piasta z biegami - pytanie