piasty tylne godne polecenia

Data: 2012-03-10 21:00:07
Autor: Wojtek Paszkowski
piasty tylne godne polecenia
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote in message news:zlyuhwbskm1f.6uiwtu3n805q.dlg40tude.net...

Poszukuje teraz jakiejś nowej piasty ale jak poczytałem o np XT z rodziny
775 to mi sie odechciało. Ze nietypowe (i drogie), osie, konusy, bębenki.
Ze sie sypią i że czesci zamiennych brak.
Jakie z akutalnie produkowanych piast shimano sa dobrze uszczelnione i mają
ze tak powiem tradycyjną budowę, opartą na standardowych elemetach?

Model 756 łączy ze sobą typowe, tanie konusy i bębenki z dobrym uszczelnieniem i niewysoką wagą. Produkowane to pewnie już nie są, ale dostepne w sklepach raczej bez problemu.

775 to rzeczywiście jakieś nieporozumienie - praktycznie jednorazówka.

pozdr

piasty tylne godne polecenia