piatek 13go

Data: 2010-08-16 08:44:22
Autor: whitey
piatek 13go
witam

historia z serii fatalnych (z happy endem)
zaczelo sie w robocie jakis meeting nieudane zarty z ktorych nikt sie
nie smial, generalnie glupawka od rana
trzeba na rowerze odreagowac troszke, wiec po powrocie do domu wrzucilem
cos do picia do sakwy i pojechalem w jedna strone mialem okolo 22 mil.
po pierwszych 8 zlapalem gume i okazalo sie ze nic nie mam na
zalatanie/zmiane bo czyscilem rower i wszystko zostalo wypakowane.
super. zatrzymal sie koles na szczescie, poratowal latka, pojechalem dalej.
zrobilo sie pozno zaczelo sie sciemniac bylo wiadomo ze nie zajade przed
zmrokiem, zawrocilem. oczywiscie nie mialem lampek, zostaly wypakowane.
na ktoryms zjezdzie zaczalem regulowac przerzutke tylna i
niestetywpierniczylem sie w krzaki. guma z przodu do wymiany. musialem
zadzwonic po kolesia zeby mnie sciagnal tym razem, oczywiscie padla
bateria w telefonie (13th Fri!), jednak jakims cudem sie dogadalem gdzie
jestem, tyle ze kolega taki obeznany juz nie byl z terenem wiec mu
troche zeszlo zanim mnie znalazl, za co mu musze kosnac kase. zamiast z
zona przy winie ogladac jakas lzawa historie, to po nocy szukal kolesia
co mu sie zachcialo jezdzic w piatek 13...
na szczescie po powrocie, w lodowce zastalem 2 zimne pilsnery urquele...
takie rzeczy tylko w piatek 13go

Data: 2010-08-16 10:12:43
Autor: Snoop DOdoubleG
piatek 13go
Piątek 13ego:

- rozlana benzyna, która czyściłem napęd
- zniszczony nakrętka kontrująca w korbie srama
- rozbita pokrywa zastawy - to akurat przy robieniu obiadu.

--

piatek 13go